Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 34 35 36 37
KV
Mooizitten
Ik speel nu met de gedachten om 3 miljoen over te houden en Kooij na GW te wisselen voor MVDP. Ik d...

En in E3 is VDP ook niet zo interessant natuurlijk. 

zomaareens

Pithie of Meeuws van Bora? 

Nijmos
zomaareens
Pithie of Meeuws van Bora? 

Nee

Rad
Nijmos
Ik vind die juist aanzienlijk minder interessant geworden!

Verklaar je nader, op die manier kun je wel extra budget 'vrijspelen' en een extra klepper meenemen vanaf het begin

Affiniteit91

goeiemorgen heren,

ik werd vanmorgen dus in ene wakker met een rigoureus idee:

philipsen en pithie eruit voor milan en merlier.

ik weet het is een grote gok maar als je puur de koersen naast elkaar legt, heb je voor de koersen waarin p&p rijden genoeg alternatief en creeer je met m&m toxh kopmannen in de specifieke sprinkoerse.

zeker als je groves en mvdp al hebt, kan bovenstaand idee nog best wel goed uitpakken toh? + het scheelt sowieso een geplande wissel (cock-merlier).

hoor graag of ik uit m'n waardeloze droom moet worden gehaald of dat het een stoute droom is 

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
Affiniteit91
goeiemorgen heren, ik werd vanmorgen dus in ene wakker met een rigoureus idee: philipsen en pithie e...

Hoewel ik ook met deze gedachte loop (hoewel pithie nooit in mijn team heeft gestaan), mis je in de SP gewoon een 100% zekere captain. Ja, je kan dit met een Kristoff, welsford etc proberen op te vangen en het kan je veel opleveren, maar het is een risico.

verder is Philipsen een "zekere" captain voor PR maar daar kan je natuurlijk een ander voor hebben.

TheBest
Affiniteit91
goeiemorgen heren, ik werd vanmorgen dus in ene wakker met een rigoureus idee: philipsen en pithie e...

Ik snap niet zo goed waarom je daar in zou gaan lopen snijden. Je hebt met Philipsen en Merlier 2 zekere kopmannen in 2 relatief onzekere koersen (BDP en SP) die sprintfinales zorgen altijd voor chaos en deze 2 mannen zijn een van de weinige die bijna altijd zeker zijn van een topnotering in deze koersen. Ja daar moet je dan misschien wat meer voor betalen maar het zorgt er wel voor dat je ook in die koersen goed bezet bent. + Ik vraag me af waar je in hemelsnaam anders je budget aan uit gaat geven..? Middenklassers die je nooit kopman zal maken?

Vergane Glorie
Affiniteit91

Ter info: mocht je een keuze willen maken tussen Philipsen en Merlier, zoals het er nu staat..dan zou ik zeker voor jouw nieuwe optie gaan. Milan en Merlier gaan BDP rijden en daar wel hoog scoren. 

het ligt er vooral aan wie je captain maakt in de Scheldeprijs. Alleen merlier en grut is een grote gok die goed kan uitpakken!

Nijmos
TheBest
Ik snap niet zo goed waarom je daar in zou gaan lopen snijden. Je hebt met Philipsen en Merlier 2 ze...

Met Kooij, Milan, De Lie zijn er ook goedkopere opties  die veelzijdiger zijn dan Merlier die je bijna even goed kopman kan maken in BDP. Scheldeprijs is een ander verhaal

Ton Pelo
NielsH97
Bilbao rijd strade en heuvel drieluik voor 500k een mooie pick.

Zeker dat dat over dit jaar gaat? 

KV
Nijmos
Met Kooij, Milan, De Lie zijn er ook goedkopere opties  die veelzijdiger zijn dan Merlier die je bij...

Op Sporza staat BDP bij programma De Lie maar volgens mij rijdt Lotto geen BDP (staat ook niet op hun website)

Basementman

Wat is dit nou voor een gezeik dat UAE de programma's van bijna al hun renners nog niet heeft gedeeld...

NielsH97
Ton Pelo

Jaa zou info van gister zijn.

Hazebol
Ton Pelo

https://x.com/cyclingreport/status/1891861814964523171?s=46 

zie hier

CAI
Hazebol
https://x.com/cyclingreport/status/1891861814964523171?s=46  zie hier

Is wel maar 1 bron, en ik vond op X ook deze, waar de Ardennen niet op staan. 

https://x.com/SebastienFlanq1/status/1877460301626618313 

Gruttepi3r

Pello zou in dat geval idd een leuke optie zijn.

UAE is idd laat, al is het daar voor veel van de belangrijkste mannen al wel bekend,  maar ben eigenlijk nog meer benieuwd naar INEOS. Met Turner, Sheffield, Tarling en Ganna hebben ze een aantal leuke mannen. We moeten Ewan natuurlijk ook niet vergeteb ;)

Basementman

Ineos idd ook laat. Bij UAE gaat het me echter vooral om de sterke knechten als Politt, Vermeersch en Morgado. Bij een vol programma kan vooral Vermeersch voor zijn prijs aantrekkelijk worden.

Plus de onduidelijkheid over Wellens en BP. Heeft er bij mij nog niet ingestaan, maar als hij BP gaat rijden wordt ie net als Tiesj ineens interessant.

Dimitrofiets

Kan me niet voorstellen dat ze Laporte kopman laten zijn in SB als hij het uberhaupt al gaat halen. Zullen we Benoot gaan inzetten?

Benoot SB en BP erbij zou hem onmisbaar maken 

Basementman
Dimitrofiets
Kan me niet voorstellen dat ze Laporte kopman laten zijn in SB als hij het uberhaupt al gaat halen....

Dit zou inderdaad geen onlogisch besluit zijn van Visma, gezien SB hem goed ligt. Echter zou dit betekenen dat hij 11 van de 15 rijdt, wat volgens mij nog nooit iemand heeft gedaan. Denk dat ze expres geen Italië in Benoot zijn programma hebben gedaan.

dr klaas

Zo eerste team staat, overal minimaal 4 starters en alleen Kbk twijfel over kopmannen.   1 wissel gepland.  Vrijdag weer verder puzzelen. 

Nijmos

Visma heeft toch altijd strakke plannen met zn toprenners. Benoot gaat op hoogte na het openingsweekend. Dat gaan ze niet opeens een hele week opschuiven. Dan maar geen kans in strade.

Nijmos
dr klaas
Zo eerste team staat, overal minimaal 4 starters en alleen Kbk twijfel over kopmannen.   1 wissel ge...

Wie is je derde kopman in de omloop

Bob
Dimitrofiets
Kan me niet voorstellen dat ze Laporte kopman laten zijn in SB als hij het uberhaupt al gaat halen....

Mooie kans voor Valter. Al eens 4e en 5e geworden daar.

mvdk

Even over de wissel Pidcock-Merlier. Doordat je na deze wissel nog maar 2 wissels over hebt, moet je eigenlijk van Gils al vanaf het begin meenemen. Aangezien je hoogstwaarschijnlijk Pidcock en Evenepoel er ook weer gooit. Dit betekent dat je geen wissels over houdt voor eventuele blessures. Dit is toch best wel een riskante strategie? Of gaan de mensen die dit doen uiteindelijk de ardennen in zonder 1 van deze 3 en vangen ze dit op met bijv. benoot/madouas of goedkopere opties zoals gregoire/eetvelt?

KV
Nijmos
Wie is je derde kopman in de omloop

3de kopman inderdaad een dingetje.

Wva-Pid-De Lie lijken waarschijnlijk het meest logisch maar ik neem De Lie normaal gezien niet. Dan misschien maar Narvaez, of Magnier ;-)

1 2 ... 34 35 36 37

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.