Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 35 36 37 38
KV
mvdk
Even over de wissel Pidcock-Merlier. Doordat je na deze wissel nog maar 2 wissels over hebt, moet je...

Als je het spel wil winnen, moet je soms eens een risico'tje nemen

Laatst gewijzigd
Haasrodestormvogel

Ik twijfel tussen de Lie en Wellens of de Lie en Merlier.

Verder tussen Van Aert en VDP.

VDP rijdt echt weinig. Maar als ik Van Aert eruit laat kan ik VDP en van de start meenemen. Blijft probleem sprinter, Milan en Philipsen aanwezig maar Merlier niet.( Kan ze momenteel niet alle 4 meenemen, pogi, Wout, VDP en Merlier. Of ik moet Philipsen of De Lie thuis laten)

Laporte vervangen door bennoot.

Denken jullie dat Pidock de Ardennen rijdt? 
Is de eerste naam naast Pogi dat in mijn ploeg stond. Echt fan. 

Voor de Ardennen zit ik al ok. 

Laatst gewijzigd
ditisdavid
mvdk
Even over de wissel Pidcock-Merlier. Doordat je na deze wissel nog maar 2 wissels over hebt, moet je...

Waarom heb je én Pogacar én Pidcock én Van Gils én Evenepoel nodig voor de Ardennen? Je kan ze niet allevier cappen. Ja, je hebt een reservekopman nodig, maar dat valt op te vangen met een multifunctionele renner (te denken valt aan Benoot, Madouas en voor de Amstel ook Matthews) en/of één van de interessante opties die voor maximaal een miljoen op te halen zijn. Starten met Van Gils is sowieso een no-go, effectief 3 miljoen voor één wedstrijdje.

Daarnaast bestaat de kans dat Evenepoel te langzaam herstelt om op niveau aan de Ardennen te beginnen, en dan zit je daar met je 3e wissel die je dan aan een Skjelmose mag opgebruiken.

Vergane Glorie

Wat een sprint van Merier zeg..jezusmina....

KV
ditisdavid
Waarom heb je én Pogacar én Pidcock én Van Gils én Evenepoel nodig voor de Ardennen? Je kan ze niet...

Niet helemaal akkoord. Ik wil topkopmannen en als je (zonder in te boeten op je andere kopmannen) Van Gils kan meenemen van in het begin, why not?

Ik maak liever Van Gils kopman in de Ardennen dan Benoot of Madouas. En je hebt een topkopman voor Strade. Er is ook een scenario dat Pogi Roubaix meepakt en dan misschien de Ardennen (volledig/gedeeltelijk) zal skippen. Dan liever MVG als kopman 1 of 2 toch. Benoot heeft wel een grote pro met Brabantse maar ik moet het toch nog eens zien dat er veel Amstel kopmannen 2 dagen voordien Brabantse zullen rijden. 

Gruttepi3r

Eens, je hebt geen van Gils/Pidcock/Poga en rev nodig voor de ardennen. 

Leuk om ze alle vier te hebben, in het geval van een pidcock-Merlier wissel is het een kwestie van bereken wat je in de prognose meer oplevert. Daarnaast is het helemaal niet zeker dat Pidcock de ardennen gaat rijden, las ergens dat De Giro een optie is als Q36 een wildcard krijgt. 

Pidcock is een ideale kopman voor de Omloop en strade. Daarnaa is Merlier dat voor Bdp/Sp. Met die wissel mitigeer je het risico voor zowel pidcock als Merlier. Mocht Merlier voor bdp iets overkomen of Pidcock toch niet de ardennen rijden. 

Nadeel is dat Merlier mist bij kbk en Pidcock mocht hij toch ddv/rvv of pr gaan rijden. (Heb niet gekeken og q.36 overal mag starten). En het kost je natuurlijk een wissel. 

DeGladde
Gruttepi3r
Eens, je hebt geen van Gils/Pidcock/Poga en rev nodig voor de ardennen.  Leuk om ze alle vier te heb...

Alleen geen RVV

KV
Gruttepi3r
Eens, je hebt geen van Gils/Pidcock/Poga en rev nodig voor de ardennen.  Leuk om ze alle vier te heb...

Veel mensen die overwegen Merlier kopman te maken in Kuurne? Dat is denk ik 1 vd grote vragen bij het aanvliegen van het spel. 

Gruttepi3r
KV
Veel mensen die overwegen Merlier kopman te maken in Kuurne? Dat is denk ik 1 vd grote vragen bij he...

Als hij in mijn team zit zal ik hem zeker overwegen. Het voelt een beetje als een highrisk high reward. Maar een WVA/Pidcock/De lie voelt toch iets veiliger. Daarnaast zou ik JP boven Merlier schalen, dus waarschijnlijk zou ik Merlier geen cap maken. 

TourDeFranceUnchained

Morgado doet OHN, BDP, DDV en RVV ;)

nasibal
Gruttepi3r
Als hij in mijn team zit zal ik hem zeker overwegen. Het voelt een beetje als een highrisk high rewa...

De Lie ga jij niet cappen in Kuurne. 

KV
nasibal

En Pidders ook niet denk ik. 

Bob
TourDeFranceUnchained
Morgado doet OHN, BDP, DDV en RVV ;)

Bron?

KV
Bob
Bron?

Sporza

Gruttepi3r
nasibal

Oeps had de Omloop startlijst in beeld.. Met de huidige startlijst wellicht Merlier 2e cap? Hangt er ook vanaf of je Milan/Girmay/Kooi hebt. 

dr klaas

Heb idd de lie als 3e kopman,  vorig jaar ook bij de beste 6 in koers.  En kopman  in BP. Haalt hij zijn nivo van 2023 is dat eigenlijk al voldoende.  Ik denk dat hij beter is.

Laatst gewijzigd
Basementman

Beetje karig programma voor Morgado, rijdt ook maar 1 met Pogi. Ben benieuwd naar programma van Vermeersch en Politt.

Dylan Teuns rijdt mooi veel, maar is die nog steeds verliefd en kan ie nog wat op fietse?

Dante
dr klaas
Heb idd de lie als 3e kopman,  vorig jaar ook bij de beste 6 in koers.  En kopman  in BP. Haalt hij...

Hij kan nog beter laten lopen dan eerst?

Poeksel

Niet dat ik aan dit spel meedoe, maar ik wil toch even delen dat Morgado mogelijk meer dan vier klassiekers rijdt. Dit las ik op een ander forum: "Ik heb geen idee, de vraagstelling van Renaat was ook nt optimaal. Hij vroeg wat rijd je in Belgiê waarop hij antwoordde "in flanders I will do..."."

ditisdavid

Kan me sowieso slecht voorstellen dat Morgado verder helemaal niets rijdt tot en met eind april. Kunnen natuurlijk ook koersen zijn die niet meetellen, maar als je van de Omloop afzakt naar Italië voor Laigueglia, dan ligt het toch voor de hand dat je ook Strade doet bijvoorbeeld...

VincentK
Basementman
Beetje karig programma voor Morgado, rijdt ook maar 1 met Pogi. Ben benieuwd naar programma van Verm...

Is zij nog steeds verliefd. Dat is de belangrijkere vraag......

ik hoop het voor hem en alle mensen die hem in de ploeg hebben staan (ik niet) :-)

Keunn

Op de één of andere manier wil ik graag De Lie in mijn team, maar afgaande op dat hij nog wel eens laat lopen en ook dat er alternatieven zijn qua kopman kijk ik toch verder. Voor OHN, hoe goed/slecht is het om Narvaez kopman te maken? De ziekte van Laporte maakt het openingsweekend toch ineens lastiger dan een paar dagen terug.

Wicked Wout

Die 500k sprinter komt zo wel bij iedereen op de radar.

John Bon
Wicked Wout
Die 500k sprinter komt zo wel bij iedereen op de radar.

zeg dan gewoon Fretin 😅

Laatst gewijzigd
Wicked Wout
John Bon
zeg dan gewoon Fretin 😅

Haha, terecht punt

1 2 ... 35 36 37 38

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.