Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 35 36 37 38
John Bon

Wout en De Lie tegen dit niet absolute topspurtersveld toch niet indrukwekkend. De Lie altijd goed gebracht maar heeft momenteel toch de snelheid niet

Laatst gewijzigd
floda

Wordt zo dsq en dan ziet niemand het op pcs. Dus dan komt het weer aan op de kenners 🤪. Maar Wout moet wel erg veel groeien in komende week. 

Wicked Wout

Voor de liefhebbers van vage bijnamen. Dit is wat auto-translate op Feltet maakt van de top10 haha

1. Fretijn

2. Meeus

3. Gans

4. De Leugens

5. Meisje

6. Michaëls

7. Van Aert

8. Boerenkool

9. Van Uden

10. Stuyven

Poeksel

Vraag: ik ben vrij zeker dat ik het programma van Pidcock op Sporza heb gezien, waarbij vermeld was dat volgens de ploeg het wellicht aangepast zou worden als ze een wildcard voor de Giro zouden krijgen. Ik kan de pagina echter niet meer terugvinden. Heeft iemand anders dat ook daar gelezen? 

Gruttepi3r
Poeksel
Vraag: ik ben vrij zeker dat ik het programma van Pidcock op Sporza heb gezien, waarbij vermeld was...

Dit heb ik idd ook ergens gelezen. 

Erik Verhoef

kan van Gils ipv pidcock naar de ardennen en Girmay is dan ook klaar bij mij voor eventueel evenepoel 

sowieso wissel voor MvdP dus ff 2 miljoen op de bank houden en lekker op vakantie van de rente

Laatst gewijzigd
Ben Heal Nie

To Wout or not to Wout... thats the question. Ik had hem eerst op de rol staan om voor Mathieu te wisselen na het openingsweekend, maar at this point twijfel ik of hij er überhaupt nog in komt. Wie zijn nou gedoodverfde kopmannen ohn... en kbk...

Dimitrofiets
Ben Heal Nie
To Wout or not to Wout... thats the question. Ik had hem eerst op de rol staan om voor Mathieu te wi...

Pidcock, Wellens, De Lie?

WVA gaat KBK ook niet winnen denk met aanwezigheid van Merlier, Philipsen en Milan

Verder E3, RRV ook niet per se als cap nodig met Pogi, MVDP en Pedersen

in Roubaix kan Philipsen die 3e cap wel warmhouden.

Toch veel die 6mio maja toch ook FOMO

HaagseHaas

Ik heb geen Wout, en zelfs geen enkele Visma nu. Elke koers waar je Wout kan koppen zijn er makkelijk drie andere zekere kopmannen te vinden, en door Wout weg te halen hou ik geld over voor Wellens en een extra sprinter.

Arne Riis
Ben Heal Nie
To Wout or not to Wout... thats the question. Ik had hem eerst op de rol staan om voor Mathieu te wi...

Ik laat het afhangen van de rit van morgen. Hij had de afgelopen dagen toch wat pech - zoals vandaag in de sprint. Hij werd toch flink gehinderd. 

En tijdritten liegen niet.

Jasperdewaal11

Mensen die aan Wout twijfelen........kijk is naar zijn track record. Die staat er altijd.

Ben Heal Nie

Hmm, dan spaar ik een wissel uit. Jullie zeggen pidcock narvaez/wellens en een Benoot kan ook voldoende zijn. De lie wil ik eigenlijk niet nemen aangezien ik hem tegen pedersen afzet en dan mads de voorkeur geef. Vervolgvraag dan; is Arnaud een must als je Wout niet hebt in OHN.

Thomberg
Jasperdewaal11
Mensen die aan Wout twijfelen........kijk is naar zijn track record. Die staat er altijd.

Hij is echt lang geblesseerd geweest hè. Daar pak je een achterstand door terwijl de rest doorgegroeid is. Wout thuislaten is wel onnodig met dit budget overigens.

Leuk die fretin vandaag, maar in Schelde is in principe aniolkowski wel de kopman natuurlijk 

RedDevil
Ben Heal Nie

Als je niet overtuigd bent van Wout, begrijp ik zeker het plan om hem na het openingsweekend te wisselen voor VdP. Maar: wat doe je dan als Wout 'gewoon' weer ijzersterk is in de Omloop en Kuurne? Dan moet je flinke cojones hebben om hem alsnog eruit te bonjouren...

DennisdeMenniss

Vraag me eigen oprecht af waarom mensen überhaupt overwegen om van Aert thuis te laten..  uiteraard hoop ik dat velen het gaan doen.. scheelt wat plaatsen in de ranking. Ook de Pidcock eruit voor Merlier wisselstrategie snap ik niet helemaal. Waarom zou je dat willen als je ze gewoon beide vanaf het begin mee kunt nemen? 

ZK
DennisdeMenniss
Vraag me eigen oprecht af waarom mensen überhaupt overwegen om van Aert thuis te laten..  uiteraard...

Zodat je budget bespaard voor andere namen.... Vrij logisch toch

Rad
DennisdeMenniss
Vraag me eigen oprecht af waarom mensen überhaupt overwegen om van Aert thuis te laten..  uiteraard...

Neem je Vd Poel dan wel mee?

Pim Todcock

Wout van Aert staat bij mij met De Lie en Philipsen net onder Pogacar op het lijstje zekerheidjes. Bij de rest van de dure 7 heb ik kanttekeningen, qua programma en kwaliteit in combinatie met prijs. Dan is de keuze voor een veel goedkopere Girmay, Narvaez of Madouas snel gemaakt.

Laporte heb ik echter niet helemaal afgeschreven met 7 ipv 10 wedstrijden. Tussen SB en MSR zit wel wat tijd.

TourDeFranceUnchained
Pim Todcock
Wout van Aert staat bij mij met De Lie en Philipsen net onder Pogacar op het lijstje zekerheidjes. B...

Dus Wout van Aert die op dit moment niet echt in topvorm verkeerd en maar de vraag is of die dat volgend weekend wel doet (daarna nog maar 4 ritten waarvan 2/3 pogi/mvdp ook rijden), noem je een zekerheidje maar een Mathieu van der Poel die zeker 4 en misschien 5 ritten rijdt en al de hele winter heeft laten zien + vorig jaar dat die oppermachtig is, is geen zekerheidje? Die snap ik niet helemaal.

Ben Heal Nie

Als Wout wint in t openingsweekend zegt dat meer iets over het gebrek aan echte uitgesproken kopmannen. Ik denk dat Wout in alle wedstrijden na het openingsweekend een op een vervangen kan worden door pedersen. Als derde kopman.

Pim Todcock
TourDeFranceUnchained
Dus Wout van Aert die op dit moment niet echt in topvorm verkeerd en maar de vraag is of die dat vol...

Ja, VD Poel gaat geen DDV rijden aangezien Groves zei daar enige kopman te zijn. GW zal hij wel rijden. GW, RVV, MSR en E3 heb ik al Pogacar als kopman. Dan blijft PR over. Het veldseizoen zegt me weinig over de weg. Daarnaast is altijd het risico dat hij bij een gereduceerde sprint voor Philipsen rijdt.

OHN is WvA op zeker 1e kopman. KBK won hij vorig jaar, maar cap ik ws Philipsen. Merlier is sneller, maar minder zeker dat hij de sprint haalt. De rest van de races is hij na Pogacar en Vd Poel nr 3 kopman. Dat Pedersen top 4 of MvdP top 2 rijdt rijdt vind ik toch veel minder zeker dan dat WvA top 3 rijdt.

Een sprint na een makkelijke etappe is anders dan een sprint na 200km oorlog.

Basementman
Ben Heal Nie
Als Wout wint in t openingsweekend zegt dat meer iets over het gebrek aan echte uitgesproken kopmann...

En Kuurne wordt voor de sprinters (voor Visma Kooij) dit jaar. Ik heb Wout ook overal als 3e captain en Pedersen vaak nog daarachter, dus inderdaad geen gek idee om Wout te vervangen voor Arnaud en met restant team te upgraden met mannen als Benoot en Wellens, die ik nu niet heb.

Wout z'n trackrecord is inderdaad onberispelijk, maar hij lijkt toch wel minder te zijn dan normaal, plus dat ie niet super veel rijdt en dus veel tegen Pogi, Poel, Pedersen en in die zin te vervangen is als kopman. Voor 6 miljoen in ieder geval te overwegen.

Thomberg
Pim Todcock
Ja, VD Poel gaat geen DDV rijden aangezien Groves zei daar enige kopman te zijn. GW zal hij wel rijd...

Je weet dat in de ritten dat je Pogi Capt je nog 2 caps nodig hebt toch?

Erik Verhoef
DennisdeMenniss

omdat pidcock het middendeel niet rijdt misschien?

Pim Todcock
Thomberg
Je weet dat in de ritten dat je Pogi Capt je nog 2 caps nodig hebt toch?

Ja, ik denk ook dat de kans heel groot is dat MvdP mijn selectie haalt. Maar stel volgende week blijkt dat 4 wedstrijden aannemelijk is èn het geld elders beter besteed is, kan de keuze anders uitvallen.

1 2 ... 35 36 37 38

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.