Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 35 36 37 38 »
Erik Verhoef

ik snap niet dat mensen zo raar doen over wissels in het begin door te voeren

als je ze wilt gebruiken, zul je ze een keer moeten inzetten 

waarom wachten tot het laatst, of als het te laat is

Laatst gewijzigd
Jasperdewaal11
Thomberg
Hij is echt lang geblesseerd geweest hè. Daar pak je een achterstand door terwijl de rest doorgegroe...

En je punt?  Hij crasht gigantisch in DDV, komt terug en rijd iedereen aan gort in de Vuelta. Tot hij helaas weer crasht. 

In de tour heeft hij met die tijdrit zijn knie ook al is in de vernieling gereden om daarna terug te komen en genoeg te winnen. Dus als iemand het kan. 

Vergane Glorie
Erik Verhoef
ik snap niet dat mensen zo raar doen over wissels in het begin door te voeren als je ze wilt gebruik...

Je hebt zeker een punt. 

vorig jaar laat gewisseld en natuurlijk verkeerd gekozen. Ook te lang gewacht met het wisselen van laporte voor pedersen. 

wel probeer ik zelf wel altijd een team te hebben waarbij wisselen een luxe is. Denk oprecht dat je makkelijk merlier en pidcock mee kan nemen, zeker omdat ik merlier wel bij de kanshebbers voor KBK zie. Die punten loop je dan mis.

Erik Verhoef

eigenlijk zouden we met elkaar een ploeg moeten maken, en dat zou de winnende moeten zijn

ik wil wel account van mijn vrouw hiervoor open willen stellen

Vergane Glorie
Jasperdewaal11
En je punt?  Hij crasht gigantisch in DDV, komt terug en rijd iedereen aan gort in de Vuelta. Tot hi...

Er is best wat voor te zeggen om te twijfelen aan Wout. 

echter:

• OHN is hij door de absentie van Laporte nog belangrijker voor de ploeg (enige die kan winnen)
  • KBK ligt aan de ziekte van Kooij anders is hij ook sprinter van dienst.
  • altijd veilige derde captain en tweede captain PR. Pedersen niet zo constant, met als bizar iets: E3 die hij niet kan. En in GW zal ook Milan de sprinter van dienst zijn denk ik.

kortom, genoeg reden om hem wel te nemen...

NielsH97

Op dit moment een team zonder Pidcock, Laporte, Merlier en de Lie. Vooral Pidcock en Merlier zijn een enorm risico om niet te nemen voor mijn gevoel..

Vooral SP is zonder Merlier wel een zware dobber. SB lijk ik nog wel aardig op te vullen met 7 starters op dit moment.

KBK is lastig, UAE en Visma zullen het niet direct op een sprint laten aankomen is mijn verwachting. In hoeverre komen de sprinters dan nog terug? 

Nijmos
Vergane Glorie
Er is best wat voor te zeggen om te twijfelen aan Wout. echter: OHN is hij door de absentie van Lap...

Het is helemaal niet bizar dat Pedersen e3 niet zo goed kan. Er wordt hier steeds gedaan alsof dat onverklaarbaar is maar als je naar mads kijkt snap je het toch meteen.

Vergane Glorie
Nijmos
Het is helemaal niet bizar dat Pedersen e3 niet zo goed kan. Er wordt hier steeds gedaan alsof dat o...

Daar heb je gelijk in natuurlijk. En dit jaar zullen de echte toppers redelijk snel gaan en daarachter zal er weinig te organiseren zijn. 

zal me meevallen als hij top 10 rijdt in de E3 ja

Vergane Glorie
NielsH97
Op dit moment een team zonder Pidcock, Laporte, Merlier en de Lie. Vooral Pidcock en Merlier zijn ee...

Om op dat laatste in te gaan...Lidl, Alpecin en Quickstep zullen als groep er achteraan rijden. Zitten een type fretin en Girmay erbij dan gaan die teams ook rijden en moet het echt wel meezitten voor de kopgroep. 

verder was de groepssprint vorig jaar ook voor plek 4..dat zijn nog steeds een sloot punten.... 

welke sprinters heb je nu voor BDP en SP? Philipsen, Milan?

KV
Vergane Glorie
Om op dat laatste in te gaan...Lidl, Alpecin en Quickstep zullen als groep er achteraan rijden. Zitt...

Welke Alpecin en Quickstep groep? Als er wat oorlog gemaakt wordt, zullen er van die ploegjes niet veel knechten overblijven. 

bdebouwer

Wat verwachten jullie van Morgado? Lijkt mij toch wat duur voor weinig koersen met pogi en nog niet echt een bewezen staat van dienst met grotere namen in de koers.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 35 36 37 38 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.