Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 39 ... 94 95
Astarloa
HaagseHaas
Nog iemand die een gokje durft te wagen met Ballerini?  Vorig jaar bijna niets gereden, dit jaar hee...

Vind ik ook wel het overwegen waard. Astana gaat dit jaar voor alle punten die ze maar kunnen pakken zoals ook al te zien is in de uitslagen. Als Ballerini in goede doen is moet hij wel in staat zijn om meerdere top 20 plaatsen te behalen. Weet nog niet of ik een plekje voor hem over heb. 

Teker

Team staat bijna, maar zit al even met dit dilemma in mijn hoofd:

Wellens Of Benoot + 1,5m renner. Opties zijn altijd welkom.
 Of De Lie + 1m renner, zelf aan Vacek aan het denken

Wie nemen jullie voor 0,75 eerder? Van Gestel of Sheehan? 

John Bon
HaagseHaas
Nog iemand die een gokje durft te wagen met Ballerini?  Vorig jaar bijna niets gereden, dit jaar hee...

mja msch maar in zijn prijscategorie zijn er imo toch leukere renners te vinden. 

Dimitrofiets
Vergane Glorie
Helaas is het programma van Ineos nog een mysterie...ganna kan heel interessant zijn, maar ook een t...

https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ganna-maakt-doel-van-drie-wedstrijden-in-2025-roubaix-is-een-andere-sport-het-is-volgens-mij-geen-wielrennen#:~:text=Adverteren-,Ganna%20maakt%20doel%20van%20drie%20wedstrijden%20in%202025%3A%20'Roubaix%20is,is%20volgens%20mij%20geen%20wielrennen'&text=Filippo%20Ganna%20is%20hard%20bezig,en%20de%20Tour%20de%20France.

snoek1974
Teker
Team staat bijna, maar zit al even met dit dilemma in mijn hoofd:Wellens Of Benoot + 1,5m renner. Op...

@ teker 

alle renners die je noemt zijn bij mij niet opgenomen en alles hangt af van de rest van je selectie , alles moet in balans zijn waar je soms nog bij een derde kopman een gokje kan pakken door te zorgen voor een alternatief.

zelf puzzelen is leuker . 

NielsH97
HaagseHaas

Direct eein geklikt met de vorm van Astana

Sjasfriet
bdebouwer
Groenewegen heeft een hersenschudding 

Lijkt me sterk ...

Poule d'Or
NielsH97
Direct eein geklikt met de vorm van Astana

Wat gebeurt er met de punten in Scorito als er toevallig een toverketel is gebruikt bij Astana? Kan natuurlijk ook een wonderfiets zijn. Of een revolutionair trainingsschema en eetregime.

Laatst gewijzigd
Dampe hin
bdebouwer
Staat zelfs op wielerflits: https://www.wielerflits.nl/nieuws/dylan-groenewegen-kan-uae-tour-niet-ve...

Was een 'klassiek kroeg grapje' denk ik.

CAI

"Het is beter dan gisteren, maar ik mag helaas niet meer starten vanwege een hersenschudding"

Klinkt ook weer niet alsof dit heel lang gaat duren, maar zal wel verplicht zijn af te stappen bij een hersenschudding.

De Ster van Acht

Ik denk eraan Laporte te wisselen voor Bennoot en Teuns te upgraden naar Narvaez, Laporte toch wel erg onzeker.

Erik Verhoef

kleijn en Behrens gevallen

pogi voor Ciccone wint UAE

gaap

Nijmos
Dimitrofiets
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ganna-maakt-doel-van-drie-wedstrijden-in-2025-roubaix-is-e...

Dit zegt toch helemaal niets? Wat hij gaat rijden buiten san remo en roubaix is de vraag! Als hij ook omloop e3 gw ddv en vlaanderen doet is het een no brainer en met alleen die twee koersen ook (maar de andere kant op).

Vergane Glorie
De Ster van Acht
Ik denk eraan Laporte te wisselen voor Bennoot en Teuns te upgraden naar Narvaez, Laporte toch wel e...

Kan een prima optie zijn, zou wel even kijken wat dat met jouw captainkeuze doet.  Je wisselt twee captains in voor helpers...

Houtenees
Poule d'Or
Wat gebeurt er met de punten in Scorito als er toevallig een toverketel is gebruikt bij Astana? Kan...

Zolang je zelf maar een negatieve plas aflevert bij scorito kan je gewoon een gouden bekertje halen hoor! 

Maar om serieus te zijn: de punten kunnen tot het begin van de komende koers gewijzigd worden. En 24 uur na LBL zijn de scorito scores definitief en maakt doping voor scorito niet uit. 

Sean Chiappucci
Sjasfriet
Lijkt me sterk ...

😁🤯

Pim Todcock
roelfietstalseengek
Vd Berg mits er iets meer programma bekend wordt.

Ohja, die had ik zelf ook op het lijstje idd, maar ja, dat mysterieuze EFE altijd.

DennisdeMenniss

Mmm, die Pogacar lijkt toch wel in vorm te zijn. Komt er misschien toch in 😝

TourDeFranceUnchained
DennisdeMenniss
Mmm, die Pogacar lijkt toch wel in vorm te zijn. Komt er misschien toch in 😝

Ik twijfel nog een beetje. Die 1e etappe zit me toch niet zo lekker waar die geklopt werd door Tejada...

snoek1974

Waarom wijken sporza en pro cycling af qua schema , Pidcock en Benoot vallen vooral op .

De Tourminator

Die tijdrit van WvA is prima, die gaat mee in mijn team

ZK

WvA piekt duidelijk te vroeg, gaat niet mee in mijn team

Gruttepi3r
snoek1974
Waarom wijken sporza en pro cycling af qua schema , Pidcock en Benoot vallen vooral op .  

Je kijkt mogelijk het verkeerde jaar, geloof dat Pidcock nog niet op sporza staat. 

Bij benoot is het verschil toch enkel BP? 

ditisdavid

Grégoire en Schachmann ook allebei echt goed vandaag, horen absoluut tot de interessantere heuvelrenners om mee te starten.

1 2 ... 39 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.