Vind ik ook wel het overwegen waard. Astana gaat dit jaar voor alle punten die ze maar kunnen pakken zoals ook al te zien is in de uitslagen. Als Ballerini in goede doen is moet hij wel in staat zijn om meerdere top 20 plaatsen te behalen. Weet nog niet of ik een plekje voor hem over heb.
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/ganna-maakt-doel-van-drie-wedstrijden-in-2025-roubaix-is-een-andere-sport-het-is-volgens-mij-geen-wielrennen#:~:text=Adverteren-,Ganna%20maakt%20doel%20van%20drie%20wedstrijden%20in%202025%3A%20'Roubaix%20is,is%20volgens%20mij%20geen%20wielrennen'&text=Filippo%20Ganna%20is%20hard%20bezig,en%20de%20Tour%20de%20France.
@ teker
alle renners die je noemt zijn bij mij niet opgenomen en alles hangt af van de rest van je selectie , alles moet in balans zijn waar je soms nog bij een derde kopman een gokje kan pakken door te zorgen voor een alternatief.
zelf puzzelen is leuker .
Dit zegt toch helemaal niets? Wat hij gaat rijden buiten san remo en roubaix is de vraag! Als hij ook omloop e3 gw ddv en vlaanderen doet is het een no brainer en met alleen die twee koersen ook (maar de andere kant op).
Zolang je zelf maar een negatieve plas aflevert bij scorito kan je gewoon een gouden bekertje halen hoor!
Maar om serieus te zijn: de punten kunnen tot het begin van de komende koers gewijzigd worden. En 24 uur na LBL zijn de scorito scores definitief en maakt doping voor scorito niet uit.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.