Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 40 ... 94 95
KV

"Ik zou het net lullig vinden als ik zou zeggen dat ik ga proberen om Dwars door Vlaanderen en de Brabantse Pijl te winnen. Dat ga ik trouwens proberen, maar met het palmares dat ik heb en de mogelijkheden die ik heb, moet ik hoog durven te mikken. En dat zijn dat die twee Monumenten."

Dixit WVA. Interessant. 

Canyon72
KV
"Ik zou het net lullig vinden als ik zou zeggen dat ik ga proberen om Dwars door Vlaanderen en de Br...

Was me ook opgevallen, nog een interessant koerske bij 👍😀

floda

Heb vandaag Wout zien rijden (live) in Algarve. Ging best wel hard. Ondanks dat hij zelf klaagt. Desondanks twijfel ik nog meer dan hij zelf.

Jelmer van der Zee
ditisdavid
Grégoire en Schachmann ook allebei echt goed vandaag, horen absoluut tot de interessantere heuvelren...

Als je zou moeten kiezen tussen Vansevenant, Schachmann en Greogoire, zou je de twee hierboven genoemd kiezen?

VincentK

Gregoire is 1mio. En terecht.

Laatst gewijzigd
ladislaw

Heb mijn team zo goed als compleet met nog 1 dilemma: De Lie of Pedersen? Pedersen heeft meer bewezen een zekerheid te zijn, maar De Lie rijdt twee koersen meer (waaronder BP) en heeft vanwege zijn jonge leeftijd de potentie te verassen. Heeft iemand hier nog waardevolle inzichten die mij kunnen helpen de knoop door te hakken?

snoek1974

Eerste vraag is , behoren ze ergens tot je 3 kopmannen .

Volpino

Pedersen > de Lie.. bewezen topper vs talent met allergie (risico). En met Visma, Evenepoel en Pidcock in BP heb je de Lie niet meer nodig

Laatst gewijzigd
bdebouwer

Zijn er mensen die serieus overwegen om MVDP of WVA thuis te laten en waarom?

jenzrscl

Woutje rijd ook BP , dus twijfelaars stt

jsprunk
bdebouwer
Zijn er mensen die serieus overwegen om MVDP of WVA thuis te laten en waarom?

Ik overweeg MvdP thuis te laten, ja. Ik denk dat ik voor de 6M drie mannen kan selecteren waarmee ik in de 4 koersen die hij wel rijdt de schade beperk (als er al schade is) en in andere koersen winst pak.

Maar de knoop is nog niet definitief doorgehakt.

Basementman

Heb het beide overwogen, maar inmiddels staan ze er weer vast in. Al helemaal na allergie De Lie en WvA die BP gaat rijden. Inmiddels dus weer zoekende naar wat extra 500k mannen, maar het team staat voor 90%

Vergane Glorie

zowel Pedersen als De Lie zijn volgens mij pas een optie als je een van de duurste drie niet meeneemt. Mogelijk pedersen als captain in PR, maar dan kan je ook een philipsen nemen o.i.d. 

Voor mij is het dus geen van beide aangezien ik de top 3 gewoon mee ga nemen.

zomaareens

Wat rijdt kung eigenlijk allemaal?

Dampe hin
Jelmer van der Zee
Als je zou moeten kiezen tussen Vansevenant, Schachmann en Greogoire, zou je de twee hierboven genoe...

Ik wil Vansevenant er ook graag in hebben, alleen al om die heerlijk herkenbare manier van fietsen. Ziet er niet uit, maar dat maakt het mooi. Heb dezelfde namen + Eetvelt en Buitrago op de shortlist staan. Blijft een leuke puzzel.

Laatst gewijzigd
jsprunk
Vergane Glorie
zowel Pedersen als De Lie zijn volgens mij pas een optie als je een van de duurste drie niet meeneem...

Eens betreft Pedersen. Als ik MvdP er toch in zou zetten, zou dat weer ten koste gaan van Pedersen.

De Lie rijdt wel wat koersen die MvdP en Pogi niet rijden, dus zou best een aanvulling kunnen zijn voor die koersen waar je geen standaard kopmannen hebt.

TourDeFranceUnchained
jsprunk
Eens betreft Pedersen. Als ik MvdP er toch in zou zetten, zou dat weer ten koste gaan van Pedersen....

Wat betreft die koersen die MVDP en Pogi niet rijden, dat geldt dan toch ook voor Pedersen? Naast OHN en BP zit er geen verschil en bij BP heb je nu een WVA, Pidcock en Evenepoel aan de start... Pedersen kun je prima 3e cap maken in San Remo en zelfs 2e in een Gent Wevelgem of DDV. Dat zie ik bij de Lie nog niet voor me...

Maar los van de discussie de Lie of Pedersen, heb ik zowel de top 3 als Pedersen in mijn (concept)team en dit past prima. Zelf voldoende budget over voor nog wat subtoppers...

Poeksel
jenzrscl
Woutje rijd ook BP , dus twijfelaars stt

Ik voorspel dat PCS dat binnenkort weer gaat wijzijgen. 

Dante

Hoe zou het zijn als we per koers vijf kopmannen moesten aanwijzen? Ik denk dat het meer recht doet aan de dynamiek. Nu is de best of the rest soms een beetje voor spek en bonen. 

NielsH97

Berckmoes heeft nog last van een bacteriele infectie. Zou weer starten in SB

Nijmos
Dante
Hoe zou het zijn als we per koers vijf kopmannen moesten aanwijzen? Ik denk dat het meer recht doet...

Vijf kopmannen, allemaal op x2 en eentje op x2.5 ofzo. Maar met Eschborn erbij zou dit wel dramatisch zijn. Het spel krijgt zonder eschborn een heel nieuwe dynamiek. Iedereen voorziet dezelfde kopmannen op een enkele na (derde kopman omloop, strade, schelde). 

Dante
Nijmos
Vijf kopmannen, allemaal op x2 en eentje op x2.5 ofzo. Maar met Eschborn erbij zou dit wel dramatisc...

Nr 1 x3 Nr 2 en 3 x 2.5 en Nr 4 en 5 x2

NielsH97

Interessant de bookies hebben de odds voor OHN bekend gemaakt.

Favorieten van laag naar hoog:

1. WvA
  2. De Lie
  3. Morgado
  4. Narvaez
  5. Pidcock
  6. Vacek
  7. Jorgenson
  8. Magnier
  9. Mohoric
  10. Vermeersch
  11. Politt
  12. Wellens 
  13. Girmay
  14. Skujins
  15. Stuyven

HmmDRTY

Sta voor een laatste beslissing 
Ofwel Laporte + een 500k renner
Madouas + een 500k renner

of benoot + morgado 
Daarna is mijn team zo goed als compleet

Maar lukt me niet te kiezen uit die laatste keuze.. 

RedDevil
HmmDRTY
Sta voor een laatste beslissing Ofwel Laporte + een 500k rennerMadouas + een 500k renner of benoot +...

Maat, je laat ons kiezen uit een keuze die 3 miljoen kost (Madouas + 500K) en eentje van 4,5 miljoen (Benoot + Morgado). Wat denk je zelf dat we kiezen? 

1 2 ... 40 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.