Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 41 ... 94 95
Wielerfan2007

madouas+ de lie of vdp + berckmoes? de laatste dillema voor men team

Laatst gewijzigd
HB
Wielerfan2007
madouas+ de lie of vdp + berckmoes? de laatste dillema voor men team  

Dit soort vragen zijn niet te beantwoorden. Volledig afhankelijk van je andere keuzes.

Wielerfan2007
HB
Dit soort vragen zijn niet te beantwoorden. Volledig afhankelijk van je andere keuzes.

dan stel ik em anders, in welke ritten verwachten jullie de Lie?

Laatst gewijzigd
RedDevil
Wielerfan2007
dan stel ik em anders, in welke ritten verwachten jullie de Lie?

Er staan 8 groene vinkjes bij hem. Dus in die ritten verwacht ik hem.

Wielerfan2007
RedDevil
Er staan 8 groene vinkjes bij hem. Dus in die ritten verwacht ik hem.

ja dat snap ik maar waar hebben jullie hem als potentiele kopman?

Ragnar Lolbroek
HmmDRTY
Sta voor een laatste beslissing Ofwel Laporte + een 500k rennerMadouas + een 500k renner of benoot +...

Renners die nu ziek zijn, durven het hele voorjaar achter de feiten aan te hollen. Daarmee valt de optie met Laporte wel af.

Ik Madouas weggeknipt omdat ik Grégoire heb. 

tol100

Heb nu een team staan ga voor een gewaagde strategie die wva inruilt voor pogi voor sb hoop dat ik nu genoeg diepte in mijn klassiekerploeg heb om wva te vervangen en misschien meer punten oplevert

John Bon
Wielerfan2007
ja dat snap ik maar waar hebben jullie hem als potentiele kopman?

Eerlijk? Nergens msch in de omloop maar voor de rest zijn er betere opties dan De Lie. Lijkt me een renner die hier en daar een dikke uitschieter zal hebben maar even goed eens TOP50 zal binnenlopen of vroeger de bus indraaien. 

TimTornTeut

Verwachten jullie dat Bilbao behalve Strade ook nog iets in de Ardennen gaat rijden, of conflicteert dat met de Giro? 

Daan van Rooij
tol100
Heb nu een team staan ga voor een gewaagde strategie die wva inruilt voor pogi voor sb hoop dat ik n...

Dus je levert 1 wissel in na pas 2 koersen van WvA?????? Terwijl hij er nog veel gaat rijden. Plus dat je nog 1 miljoen moet achterhouden. Ik zie echt alleen maar negatieve aspecten van dit 'plan' 

tol100
Daan van Rooij
Dus je levert 1 wissel in na pas 2 koersen van WvA?????? Terwijl hij er nog veel gaat rijden. Plus d...

Snap wat je bedoelt maar op deze manier heb ik een zekere kopman voor omloop en kbk en daarna overlapt het schema voornamelijk met mvdp en pogi dus als hij toch 3de kopman is waarom dan niet in de breedte versterken met bijvoorbeeld de Lie en Pedersen

Daan van Rooij
tol100
Snap wat je bedoelt maar op deze manier heb ik een zekere kopman voor omloop en kbk en daarna overla...

Je kan toch ook makkelijk WvA, Pogi en MVDP in je team krijgen. Zo heb je bij veel koersen juist een veilige kopman. Met jouw tactiek heb je wss veel renners in het middensegment in je team die een minder veilige kopman zijn of die je überhaupt helemaal geen kopman maakt. 

John Bon
tol100
Snap wat je bedoelt maar op deze manier heb ik een zekere kopman voor omloop en kbk en daarna overla...

fluisterd stilletjes  omdat het een kopmannen spel is 😅 (meest uitgesproken zin denk ik hier op dit forum) en WVA nu toch wel bewezen heeft in semi-klassiekers te scoren en in de klassiekers de derde man te zijn.

Maar natuurlijk dit is gokken op dat Pedersen en De Lie overal er dicht bij zitten. Want een te verdedigen tactiek is. 

tol100
Daan van Rooij
Je kan toch ook makkelijk WvA, Pogi en MVDP in je team krijgen. Zo heb je bij veel koersen juist een...

Ja snap je maar nu heb je nu op alle  koersen kopmannen waar je vertrouwen in hebt? Bijvoorbeeld Gw 

dr klaas
tol100

Tol100, Zo had ik hem dus ook staan, alleen dan VDP erin voor MSR, alleen nu gaat Wout nog meer rijden.  Wout is een dure als 3e cap dat vond ik dus ook daarmee kun je een Pedersen meenemen of een de Lie.  Ik ga vrijdag pas weer schuiven, komen nog genoeg mutaties en nieuwtjes deze week. 

Haasrodestormvogel
TourDeFranceUnchained
Morgado doet OHN, BDP, DDV en RVV ;)

Bron? Want dat is minder als gedacht. Stond er als 1 van eerste in mits hij veel reed. 

Daan van Rooij
tol100
Ja snap je maar nu heb je nu op alle  koersen kopmannen waar je vertrouwen in hebt? Bijvoorbeeld Gw 

Zeker, ik heb namelijk MvdP, WvA, Pogi, Pedersen en Pidcock in m'n team. Merlier wissel ik erin voor Pidcock na Sanremo (en mogelijk terug na Roubaix). in GW kan je Milan/philipsen/merlier best cappie maken, peletonsprint komt er toch wel. 

Harderijder

Heb je Merlier ook niet nodig in KBK?

Frits
Daan van Rooij
Zeker, ik heb namelijk MvdP, WvA, Pogi, Pedersen en Pidcock in m'n team. Merlier wissel ik erin voor...

Ik pak hem andersom. Begin met MvdP, VwA, Pogacar, Pidcock, Philipsen en Merlier. Gaat Pidcock er na MSR uit voor Laporte, De Lie of Pedersen. Dat Pedersen MSR rijdt, neem ik dan even voor lief. Kan ik na MSR bepalen wie er een beetje in vorm is en kijken hoe het staat met Laporte. 

Cold Palmer

Milan was tot nu toe bij mij een zekerheid maar na 2 podcastjes verschillende mensen hebben horen zeggen dat ze er niet per se iets van verwachten slaat de twijfel toe..

Hoe staat iedereen tegenover Milan? En neem je hem ipv Merlier of JP of alle drie? 

tol100
Cold Palmer
Milan was tot nu toe bij mij een zekerheid maar na 2 podcastjes verschillende mensen hebben horen ze...

Ik heb Merlier niet mee gok op kooij en meeus 

Gruttepi3r
NielsH97
Interessant de bookies hebben de odds voor OHN bekend gemaakt. Favorieten van laag naar hoog: WvA D...

Vind dat toch wel een opvallende lijst. 

Vacek op 6?? Zeker een leuke renner die het overwegen waard is, maar zie hem niet als een favoriet. Heeft vorig seizoen degelijke resulaten gereden, maar niet in het voorjaar. 

Daarnaast mis ik ook wel wat mensen. 

TourDeFranceUnchained
Haasrodestormvogel
Bron? Want dat is minder als gedacht. Stond er als 1 van eerste in mits hij veel reed. 

Staat op Sporza. Als ik me niet vergis een interview met Morgado zelf in Algarve. En ja ik ga er ook vanuit dat die meer rijdt en is een no brainer voor mij. Niet alles hoeft al op PCS oid te staan. Vooral een Brabantse Pijl wordt vaak pas laat toegevoegd... reken maar dat als een Pidcock, Evenepoel en bijvoorbeeld een Aert of Benoot daar starten dat UAE ook een topteam meeneemt ;)

Frits
Cold Palmer
Milan was tot nu toe bij mij een zekerheid maar na 2 podcastjes verschillende mensen hebben horen ze...

Bij mij gaan ze alle drie mee, captains in BdP. 

Mats17

Milan behoort tot de 3 beste sprinters van de wereld en heeft dat al herhaaldelijk bevestigd dit jaar. Is bovendien ook ijverig om zich te laten zien in de klassiekers. Mijn Excelletje zegt: 5e in Kuurne, 14e in MSR, 3e in BDP, 8e in GW en 15e in DDV of PR. Als ik daar kopmanpunten bij optel en kopmanpunten voor het alternatief (in mijn geval Fretin) er van af haal. Kom ik uit op 342 punten. Dus hij haalt mijn team.

Laatst gewijzigd
1 2 ... 41 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.