Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 46 ... 94 95
Bob
PowerPiet
K ga ook geen wissels plannen. Maar, stel dat ik Pidcock inwissel voor Pedersen. Doe ik dat dan voor...

Pidcock is kopman, Pedersen moet de honneurs delen met Milan denk ik..

PowerPiet
Bob
Pidcock is kopman, Pedersen moet de honneurs delen met Milan denk ik..

Milan over de Poggio? Voor MSR verwacht ik Pedersen wel als absolute kopman.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Pogi zal dit jaar nog vroeger gaan dan voorheen in ms ,  hij zal een scenario als vorig jaar zeker willen vermijden, 

HaagseHaas

Ik snap die Pidcock obsessie niet zo.  Ik heb hem nog geen moment in mijn team gehad.  Omloop gaat hij niet winnen, Strade niet, en Milan San Remo al helemaal niet.  Ik zie geen enkele koers waar niet betere kopmanopties zijn.

Dimitrofiets
PowerPiet
Milan over de Poggio? Voor MSR verwacht ik Pedersen wel als absolute kopman.

https://www.wielerflits.nl/nieuws/jonathan-milan-tweede-in-top-10-vol-met-klimmers-hele-dag-op-mijn-limiet/

PowerPiet
HaagseHaas
Ik snap die Pidcock obsessie niet zo.  Ik heb hem nog geen moment in mijn team gehad.  Omloop gaat h...

Welke zijn betere kopman opties voor SB ? Van gils, van Eetvelt, Gregoire zijn gokjes. Mohoric  stabieler maar eerder voor 5de plaats.  Persoonlijk verwacht ik Pidcock op t podium

Laatst gewijzigd
zomaareens

Rijdt v Gils strade en san Remo? Of alleen strade van deze 2?

PowerPiet
Dimitrofiets
https://www.wielerflits.nl/nieuws/jonathan-milan-tweede-in-top-10-vol-met-klimmers-hele-dag-op-mijn-...

Dankjewel! Deze had ik gemist. Pedersen dus geen absolute kopman voor MSR

Bob
PowerPiet
Welke zijn betere kopman opties voor SB ? Van gils, van Eetvelt, Gregoire zijn gokjes. Mohoric  stab...

Heb je een indicatie dat Mohoric de SB gaat rijden dan?

PowerPiet
Bob
Heb je een indicatie dat Mohoric de SB gaat rijden dan?

Neen, maar zou zonde zijn. Is zijn beste koers. 

Edit: Da s de reden waarom ik m niet Cap. Nergens kopman. Anderzijds zeer regelmatig

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
TourDeFranceUnchained
Met Pogacar aan de start zou ik daar niet zo bang voor zijn, je zegt het eigenlijk al zelf. In de St...

Dat zou hij zeker kunnen doen hoor, maar de vorige keer dat hij won ging hij op een km of 30 in de aanval en had hij het echt wel moeilijk. Zeker is een vroege aanval logisch, maar de concurrentie is met een Van Gils en Evenepoel (op papier) een stuk sterker. Enfin, we gaan het wel zien, maar ik vind de wijziging echt wel onnodig. Vond het nieuwe parkoers echt een stuk spannender. 

Vergane Glorie
Bob
Ja dat wordt wel een andere race zo ja. Jammer eigenlijk wel. Zit niet te wachten op nog een WP. Ik...

Gregoire moet top 10 zeker kunnen rijden. Is denk ik wel gebaat bij een gesloten koers. Staat bij mij ook vrij vast in mijn team. 

Vergane Glorie
zomaareens
Rijdt v Gils strade en san Remo? Of alleen strade van deze 2?

Voorlopig alleen strade...daarom neem ik hem niet meteen mee helaas...Mooie wissel voor later.

Houtenees

Heeft iemand iets gelezen over Edward Theuns? toch een lekkere om erbij te hebben als hij wat meer koersen gaat rijden voor teampunten en mocht hij gaan sprinten als darkhorse 3e kopman van de SP. 

Vergane Glorie
HaagseHaas
Ik snap die Pidcock obsessie niet zo.  Ik heb hem nog geen moment in mijn team gehad.  Omloop gaat h...

Pidcock heeft toch gewoon deftige uitslagen gereden in de omloop en strade. Natuurlijk gaan normaliter Wout en Poga die koersen winnen, maar daarachter zie ik weinig zekerheden. 

Verder was hij vorig jaar bij de top 5 over de poggio en zou hebben gewonnen als MVP niet vol was gaan rijden voor Philipsen. Dus lijkt me dat hij achter MVP en Poga normaliter in de groep daarachter zal zitten. En ja, dan verliest hij de sprint van een pedersen, matthews etc. Maar top 10 is geen gekke gedachte. 

Maar ik hoef je natuurlijk niet te overtuigen en neem aan dat je Van Gils dan hebt voor SB, want welke andere renner kan je met zekerheid captain maken>?

HaagseHaas
PowerPiet
Welke zijn betere kopman opties voor SB ? Van gils, van Eetvelt, Gregoire zijn gokjes. Mohoric  stab...

SB is buiten winst van Pogacar toch gewoon behoorlijk onvoorspelbaar?  Pidcock is stabiel in de Strade maar is geen klassen beter dan de rest dus er is echt geen enkele garantie dat hij zomaar even 2e wordt.  Je kan zelfs Bilbao en Simmons 2e en 3e kopman maken voor 500k elk.  Als je dan nog wat renners als Eetveld, Gregoire,  Zana, Teuns, Aranburu etc hebt haal je je Strade punten wel.    Met die 4 miljoen van Pidcock neem ik dan Pedersen + een subtopper erbij en kan ik Pidcock altijd nog er inwisselen voor de heuvels. 

Laatst gewijzigd
Keunn

Kan iemand me nog verlossen uit de FOMO voor Narvaez? Die kan én veel teampunten scoren én ook nog eigen prestaties (al is dat natuurlijk maar de vraag, want hij heeft nog nooit top 5 gereden in één van de scorito-koersen), maar ik blijf toch twijfelen over hem.

HaagseHaas
Vergane Glorie
Pidcock heeft toch gewoon deftige uitslagen gereden in de omloop en strade. Natuurlijk gaan normalit...

Van Gils neem ik ook niet. :-)  Ik neem gewoon waarschijnlijk wat klein verlies op de onzekere SB zodat ik 4 miljoen over hou om elders zekerder punten te kunnen pakken en nog geen wissels te hoeven verspelen.

Laatst gewijzigd
MRegter96
TimTornTeut
Hoe kijken jullie naar de sprinters van het tweede plan? Ik vind Jakobsen en Mosschetti misschien no...

Meeus heeft gezegd dat Welsford kopman is in SP en BDP. Waarom zou je dan een Jakobsen willen?

KV
HaagseHaas
Van Gils neem ik ook niet. :-)  Ik neem gewoon waarschijnlijk wat klein verlies op de onzekere SB zo...

Logisch dat je ervan uitgaat "zekerder" punten te scoren met oa die subtopper

Laatst gewijzigd
MRegter96
Vergane Glorie
Ben benieuwd wie je dan wel hebt...:) heb van dat groepje wel de ruimte om er twee te nemen...Het is...

Voorlopig Pogi, Philipsen, WvA, MvdP, Merlier, v Gils en Pidcock. Daarna word het 2.5m en lager

Hangtieniedanstaatie

Bilbao rijdt Strade én Ardennenklassiekers. Geen probleem, heren. 

Pello Bilbao: "Nem hiszem, hogy az UAE dominanciája jót tesz a kerékpársportnak" - Eurosport

MRegter96
HaagseHaas

Hij hoeft toch niet te winnen? Plek 4 t/m 8 telkens voor kopman is best lekker

Fallguy
MRegter96
Voorlopig Pogi, Philipsen, WvA, MvdP, Merlier, v Gils en Pidcock. Daarna word het 2.5m en lager

Ik heb alle genoemde renners die je 'mist' ook niet. Maar wel ook pogi wva vdp, merlier en pidcock en ipv V gils, Madouas, Milan, Narvaez en meeus en kom eigenlijk in elke race wel tot deftige 3 kopmannen behoudens Brabantse Pijl waar ik er 1 mis met wellicht nog 3 wissels en een nog uitblijvende startlijst.

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
HaagseHaas
Van Gils neem ik ook niet. :-)  Ik neem gewoon waarschijnlijk wat klein verlies op de onzekere SB zo...

Ik ben er ook nog niet uit hoor, maar Pidcock staat er bij mij gewoon vanaf het begin in. Hoef ik niet na te denken en geen wissel toe te passen voor de heuvels.

Hierdoor zit ik wat mager in de breedte met de kasseiklassiekers, maar dan maar de wissels gebruiken (ik bewaar er sowieso eentje voor Van Gils of Evenepoel) als er iemand mag uitvallen. Heb met Poga, Pidcock, Gregoire, Teuns, buitrago en Benoot best al wat opties als captain. Mocht pedersen opeens in topvorm blijken dan kan ik hem altijd nog wisselen (had hem vorig jaar ook enkel voor PR uiteindelijk en dat was ook prima).

Maar goed, morgen kan het opeens anders zijn..veel zal afhangen van de programma's van UAE. Rijdt wellens toch opeens de strade dan wil ik hem toch wel hebben.

Narvaez is mijn FOMO ook hoor, maar weet het gewoon niet.

1 2 ... 46 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.