Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 47 ... 94 95
MRegter96
HaagseHaas
SB is buiten winst van Pogacar toch gewoon behoorlijk onvoorspelbaar?  Pidcock is stabiel in de Stra...

Dan denk je het wel heel gemakkelijk op te lossen. Heb ik ook weleens getracht in dit spel, werkt niet hoor. Zeker 2 gokjes in 1 race word m niet

MRegter96
Fallguy
Ik heb alle genoemde renners die je 'mist' ook niet. Maar wel ook pogi wva vdp, merlier en pidcock e...

Milan, Meeus en Narvaez heb ik zelf idd ook er in!

Fallguy
MRegter96
Meeus heeft gezegd dat Welsford kopman is in SP en BDP. Waarom zou je dan een Jakobsen willen?

Ik 'gok' bewust op een weer tegenvallende welsford door meeus te nemen

Fallguy
MRegter96
Milan, Meeus en Narvaez heb ik zelf idd ook er in!

Laten we hopen dat we de juiste puzzel hebben gelegd:-)

TourDeFranceUnchained
Vergane Glorie
Dat zou hij zeker kunnen doen hoor, maar de vorige keer dat hij won ging hij op een km of 30 in de a...

Ben het helemaal eens hoor dat het parcours zoals deze de laatste jaren was een stuk spannender was dan voorgaande jaren en de aanpassing dus onnodig is.

Echter zie je de laatste 2/3 jaar een verandering in koers gedrag door een sterk blok als Visma of door individuen als Evenepoel, Pogi en Matje die steeds gekkere solo's doen. Zou zomaar kunnen dat dit het "nieuwe" wielrennen is en men niet meer wacht tot die laatste beklimming of kasseistrook. We gaan het zien, laten we in ieder geval hopen op een mooie koers hier in Nederland.

Laatst gewijzigd
erick

Politt had een geweldig voorjaar in 2024. Ik kan nergens zijn programma vinden. Hij wordt hier ook niet

veel vermeld. Graag jullie mening.

MRegter96
Fallguy
Ik 'gok' bewust op een weer tegenvallende welsford door meeus te nemen  

Ik heb ze nu beide. Maar volgens Meeus gaat hij voor 3 koersen en pakt Welsford de andere 2

MRegter96
erick
Politt had een geweldig voorjaar in 2024. Ik kan nergens zijn programma vinden. Hij wordt hier ook n...

UAE programma's nog niet helemaal bekend. Maar ik denk dat Politt wel iets heeft overgepresteerd vorig jaar

Vergane Glorie
TourDeFranceUnchained
Ben het helemaal eens hoor dat het parcours zoals deze de laatste jaren was een stuk spannender was...

Dat laatste ben ik volledig met je eens. Had het zelf nooit echt op de finish op de cauberg en de jaren met de finish 2km na de top ook niet. Begon met dit nieuwe parkoers meer te houden van deze koers. Daarbij helpt natuurlijk volledig het jaar van MVP....wat een finale was dat.

KV

Ik wil vooral tegen zaterdag weten wie nu die f*cking Giro wildcards krijgt. 

Fallguy
MRegter96
Ik heb ze nu beide. Maar volgens Meeus gaat hij voor 3 koersen en pakt Welsford de andere 2

Leuke keuze. Zou zomaar goed uit kunnen pakken.

Ben sowieso wel erg benieuwd naar het bora collectief, met pithie,lazkano,Tratnik, V Gils en eventueel de goedkope van dijke broeders zal er sowieso wel 1 flink pieken die ik dan weer net niet heb.

Houtenees

Met hoeveel UAE'ers en Visma's gaan jullie beginnen? Op dit moment heb ik 3 UAE'ers en 2 Visma's. Ik vraag me af of een 4e UAE'er en een 3e Visma het waard is erin te knutselen. Ik heb wel het gevoel dat mijn team verder goed uitgebalanceerd is maar denk nog even terug aan afgelopen giro waar ik 3 UAE'ers had ipv 4 en daardoor net een gouden bekertje ben misgelopen. 

Fallguy
Houtenees
Met hoeveel UAE'ers en Visma's gaan jullie beginnen? Op dit moment heb ik 3 UAE'ers en 2 Visma's. Ik...

2 UAE en Wva, met Wva die nu bra.Pijl rijdt kan ik leven met voor het eerst in jaren geen Benoot maar heb absolute Jorgenson fomo

MRegter96
Houtenees
Met hoeveel UAE'ers en Visma's gaan jullie beginnen? Op dit moment heb ik 3 UAE'ers en 2 Visma's. Ik...

Ik heb 3 UAE (1x 750k, Pog, Narvaez) en WvA als Visma. Giro natuurlijk wel een heel ander spel. Pog rijdt niet in een roze/jongerentrui, zal niet alles winnen. Plus dat je nog aan de voorwaarde moer voldoen dat je renner start.

Ragnar Lolbroek
MRegter96

Pithie gaat niet veel mogen dan.

TourDeFranceUnchained
Vergane Glorie
Dat laatste ben ik volledig met je eens. Had het zelf nooit echt op de finish op de cauberg en de ja...

Krijgt nog steeds kippenvel als je dit terug kijkt: https://youtu.be/g8KWA834AhA?si=jGWS_bqZa3EHv5hW

Zou toch een mooie zijn als die dit jaar start. Van Aert, Evenepoel, Pogacar en Mathieu. Wat wil je nog meer.

Fallguy
Ragnar Lolbroek
Pithie gaat niet veel mogen dan.

Lijkt me vooral in de scenarios waar het op een flinke groep sprint aankomt. Als dat scenario uit blijft heeft pithie een hoop meer kansen..

NielsH97
Vergane Glorie
Ben groot fan van Madouas, maar denk wel dat Gregoire in rangorde hem voorbij is. Dus zou zelf allee...

Laatst een interview van Madouas gezien waarin hij aangaf dit jaar door ervaringen nog meer verwachtingen  had van het voorjaar.

Dimitrofiets

De Lie doet ook BDP

Vergane Glorie
NielsH97
Laatst een interview van Madouas gezien waarin hij aangaf dit jaar door ervaringen nog meer verwacht...

Ik hoop ook dat hij beter gaat presteren! Het is echt niet gek om hem te nemen. Geen gekke 3e captain in SB en in het heuvelwerk gewoon steady. Wel mist hij gewoon de punten die een Wellens en Benoot sowieso gaan opleveren. Daarom hebben zij bij mij de voorkeur. Maar als het zou kunnen fiets ik hem er nog in.

viel natuurlijk ook iets tegen vorig jaar.. 

Bob
Dimitrofiets
De Lie doet ook BDP

Op Sporza staat alleen E3 er niet (meer) bij. Hoe dan ook maakt dit het wel iets makkelijker.

MRegter96
Fallguy
Lijkt me vooral in de scenarios waar het op een flinke groep sprint aankomt. Als dat scenario uit bl...

Meeus na zijn ritwinst:

'De doelen blijven hetzelfde. Volgende week is Kuurne-Brussel-Kuurne een groot doel en dan doe ik een hoogtestage richting de klassiekers. De twee andere koersen waar ik dan op focus, zijn Gent-Wevelgem en Parijs-Roubaix.' In de Classic Brugge-De Panne en Scheldeprijs is het aan Welsford, dus de kansen worden eerlijk verdeeld bij Red Bull-BORA-hansgrohe.

Dimitrofiets
Bob
Op Sporza staat alleen E3 er niet (meer) bij. Hoe dan ook maakt dit het wel iets makkelijker.

In wat voor opzicht ?

NielsH97
Houtenees

4 x UAE, renners die samen met Pogi rijden voornamelijk. 2 x Visma

Fallguy
MRegter96
Meeus na zijn ritwinst: 'De doelen blijven hetzelfde. Volgende week is Kuurne-Brussel-Kuurne een gro...

Zou leuk zijn gezien ik meeus heb, maar er zijn wel denkbare scenarios waar in pithie in een ontsnapping met sterkte mannen wel aanhaakt en meeus niet in bijv gent wevelgem.

1 2 ... 47 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.