Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 48 ... 94 95
ZK
MRegter96
Meeus na zijn ritwinst: 'De doelen blijven hetzelfde. Volgende week is Kuurne-Brussel-Kuurne een gro...

Meeus heeft niets gezegd over rolverdeling met Welsford in de 2 sprintkoersen. Dit is invulling van de redacteur. Die zin is namelijk geen quote.

Meeus in zijn huidige vorm kan in mijn ogen zomaar eens voor eigen kans mogen sprinten...

Laatst gewijzigd
KV
Dimitrofiets
De Lie doet ook BDP

Durf ik toch te betwijfelen. Staat niet op hun website. Ofwel is hun stagiair slordig geweest. 

HB
MRegter96
Meeus na zijn ritwinst: 'De doelen blijven hetzelfde. Volgende week is Kuurne-Brussel-Kuurne een gro...

De laatste zin staat niet tussen de aanhalingstekens en is dus geen uitspraak van Meeus, maar een vrije interpretatie van IDL.

Edit: ZK was me voor 😊

Laatst gewijzigd
Bob
Dimitrofiets
In wat voor opzicht ?

Voor E3 heb ik wel genoeg mannen. 

KV
ZK
Meeus heeft niets gezegd over rolverdeling met Welsford in de 2 sprintkoersen. Dit is invulling van...

Er wordt hier plots gedaan alsof Meeus een wereldsprinter geworden is. Echt een top 10 van topsprinters daar in de Algarve... Zou het wel eens willen gezien hebben in de zandbak. 

ZK

Je hoeft toch geen wereldsprinter te zijn om beter te zijn dan Welsford? Die won in down under in matig sprintveld en was in woestijn vrij kansloos.

Laatst gewijzigd
Fietsopa
KV
Er wordt hier plots gedaan alsof Meeus een wereldsprinter geworden is. Echt een top 10 van topsprint...

Van Aert, Girmay, de Lie zijn toch ook weer niet de minste?

KV
Fietsopa
Van Aert, Girmay, de Lie zijn toch ook weer niet de minste?

Niet de minste, maar toch een klasse minder dan de huidige wereldtoppers. 
Gewoon makkelijk om te denken dat Meeus zomaar eventjes die wel zou geklopt hebben. Vorm is uiteraard uitstekend op dit moment maar ben in het verleden al te vaak ontgoocheld geweest in Jordi (ook soms na een goed seizoensbegin). 

ZK

Wie zegt dat Meeus sneller is dan Philipsen, Merlier, Kooij en Milan? Dat hoeft toch ook helemaal niet voor 1,5m? Ging er meer om wat zijn rol zou zijn in de sprintritten. Als hij voor eigen kans mag sprinten zal het voor plek 5-10 zijn, prima toch. Ook acceptabel als 3e cap (hoewel bij mij niet nodig)

@KV Hij lijkt deze winter toch wel weer een stap vooruit te hebben gezet. Dus misschien toch nog een keer het vertrouwen (her)vinden.

Laatst gewijzigd
erick

Wat denken jullie van Hirschi. Kent er iemand zijn volledig programma?

nasibal
KV
Er wordt hier plots gedaan alsof Meeus een wereldsprinter geworden is. Echt een top 10 van topsprint...

Bij gebrek aan de zandback, telt de champs elysees ook?

En nee, hij is geen wereldsprinter. 

Bolletjeslantaarn

Is het een idee op een dubbele wissel te doen met Pidcock en Merlier ?

KV
nasibal
Bij gebrek aan de zandback, telt de champs elysees ook? En nee, hij is geen wereldsprinter. 

1 zwaluw maakt de lente niet ;-)

Affiniteit91
Bolletjeslantaarn
Is het een idee op een dubbele wissel te doen met Pidcock en Merlier ?

ja

Nijmos
KV
Durf ik toch te betwijfelen. Staat niet op hun website. Ofwel is hun stagiair slordig geweest. 

Zou het niet raar zijn om als Belgische protourploeg deze wt wedstrijd te skippen en wel elke nokere bredene gp monsere en weet ik niet wat meer mee te pakken?

KV
ZK
Wie zegt dat Meeus sneller is dan Philipsen, Merlier, Kooij en Milan? Dat hoeft toch ook helemaal ni...

Hmja, dan kunnen ze 5de en 8ste worden. Zou toch een vreemde tactiek zijn voor zo'n team. 

Laatst gewijzigd
Nijmos

Meeus staat 10e in de PCS sprinters ranking. Dat sluit redelijk aan bij mijn gevoel.

KV
Nijmos
Zou het niet raar zijn om als Belgische protourploeg deze wt wedstrijd te skippen en wel elke nokere...

Ja vond het ook vreemd, maar verder lijkt hun website wel in orde. Misschien met die rittenkoersen in diezelfde periode dat ze het uit het oog verloren zijn. 

KV
ZK
Wie zegt dat Meeus sneller is dan Philipsen, Merlier, Kooij en Milan? Dat hoeft toch ook helemaal ni...

En puur scoritotechnisch dan (want daarvoor zijn we hier). Een Meeus of Welsford zou ik als 3de cap gebruiken in SP (vermoedelijk niet persé nodig in BDP ; Meeus zou ik trouwens ook niet cappen in zijn andere "doelen"). Cappen jullie dan (ook al was die zin een invulling van de IDL reporter) met evenveel gemoedsrust Meeus dan Welsford? Akkoord dat Meeus misschien een iets veiligere kaart is in BDP (afhankelijk van het weer) maar volgens mij toch niet in SP...

Nijmos
KV
Ja vond het ook vreemd, maar verder lijkt hun website wel in orde. Misschien met die rittenkoersen i...

Of ze zijn met twee weekkoersen en ook nog e3/gw een beetje door hun renners heen. Pcs zal het gewoon van Sporza hebben overgenomen, dus dat is vermoedelijk maar 1 bron.

Nijmos
KV
En puur scoritotechnisch dan (want daarvoor zijn we hier). Een Meeus of Welsford zou ik als 3de cap...

Meeus is als captain in sp wat mij betreft op voorhand totaal niet geschikt. Wereldsprinter of niet, je wil iemand die zeker meesprint en dat is hij gewoon niet.. dan cap ik nog liever de parel van 500k die iedereen op de radar heeft. 

KV
Nijmos
Meeus is als captain in sp wat mij betreft op voorhand totaal niet geschikt. Wereldsprinter of niet,...

Die heb ik natuurlijk ook, maar graag bij elke koers op voorhand 4 capbare opties. 

Nijmos
KV
Die heb ik natuurlijk ook, maar graag bij elke koers op voorhand 4 capbare opties. 

Ja daarom heb ik er nog eentje meer, want meeus neem ik niet voor die koers.

Nijmos

Iemand die de eerste etappes van Ster de Besseges heeft gezien en daaruit iets kan zeggen over de rolverdeling tussen mvdb en mm bij ef? Liet mm lopen in etappe 1 of zat hij er gewoon niet bij? En trok mvdb de leadout aan voor mm in etappe 2 of was het ieder voor zich?

KV
Nijmos
Ja daarom heb ik er nog eentje meer, want meeus neem ik niet voor die koers.

Van Kristoff ben ik toch ook niet zeker dat hij uiteindelijk de sprinter van dienst zal zijn 

1 2 ... 48 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.