Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 67 ... 94 95
tol100

Wat denken jullie over seehan?

Wielerfan2007
Astarloa
Zal hem zo ff appen voor je

doe maar! zal fijn zijn, nee even sirieus hahaah, is er een andere mogelijke sprinter binnen dat team?

Wielerfan2007

hoeveel 1 miljoen renners nemen jullie mee? ik zit nu toch al gauw op 7 

Astarloa

De vragen die je nu stelt ga je geen antwoord op krijgen en worden ook niet heel erg gewaardeerd door de meesten hier. Dit zijn echt dingen die je zelf moet uitzoeken.

RedDevil
Wielerfan2007
hoeveel 1 miljoen renners nemen jullie mee? ik zit nu toch al gauw op 7 

Ik heb nu:
3x  1 miljoen
2x 750K
4x 500K

RedDevil
Erik Verhoef
ja kan... als je Pogi thuis laat iedereen heeft heus wel 2 van de 3 gedoodverfde caps per koers dus...

Ik geloof ook niet dat je dit jaar het verschil gaat maken in de koersen die Pogi rijdt...

Vergane Glorie
RedDevil
Ik heb nu:3x  1 miljoen2x 750K4x 500K

Denk wel dat velen een dergelijke verdeling hebben. 8 a 9 man van 1 miljoen of lager. 

JCG

Girmay rijdt het openingsweekend niet. Ben benieuwd hoeveel van zulke mededelingen nog volgen...

Gruttepi3r
JCG
Girmay rijdt het openingsweekend niet. Ben benieuwd hoeveel van zulke mededelingen nog volgen...

Dit spel maakt me jaren ouder...

bdebouwer

Hoeveel renners heb jullie nu staan bij SP en BP?

Ragnar Lolbroek
bdebouwer

5 en 6

Frits
bdebouwer

3 en 9 

Quint Vroomen

Hoe veel renners van TVL hebben we allemaal?

KV
JCG

Jammer. Zo wordt het allemaal nog meer eenheidsworst. 

Pim Todcock
JCG

Jammer, dat was wel een soort van geheime troef in m'n selectie. Nu is Matthews voor dezelfde prijs een logische vervanger. 

zomaareens

ik zit nou hele tijde te dubben tussen Milan+v Eetvelt... en   Madouas+Welsford.. wat zouden jullie verkiezen?

Pom titcock
zomaareens
ik zit nou hele tijde te dubben tussen Milan+v Eetvelt... en   Madouas+Welsford.. wat zouden jullie...

A

JoostEmpty
bdebouwer

4 en 4

Erik Verhoef
bdebouwer

5 om 5

Bp 7

rest gemiddeld 11

Erik Verhoef
Quint Vroomen
Hoe veel renners van TVL hebben we allemaal?

1

tosh rijdt veel maar niet veel vAert ritten

Benoot te duur voor teampunter en weet het niet met hem

gok op andere teams (en natuurlijk UAE)

Astarloa
Pim Todcock
Jammer, dat was wel een soort van geheime troef in m'n selectie. Nu is Matthews voor dezelfde prijs...

Matthews in Girmay zijn toch typisch die renners die vast wel een punt of 100-200 halen maar toch moeten overpresteren om er meer te halen? Ik overweeg beide daarom niet. Gaat vast ook ten koste van je toppers.

ditisdavid
Astarloa
Matthews in Girmay zijn toch typisch die renners die vast wel een punt of 100-200 halen maar toch mo...

Matthews is in andere jaren vaak interessant geweest als kopman voor MSR, AGR en BP, maar in laatstgenoemde is zijn start onzeker, in de tweede is de parcourswijziging in zijn nadeel en in alledrie zijn er dit jaar meer logische kopmannen die je vanaf het begin in je selectie kan opnemen dan normaal. Zou me overigens wel flink tegenvallen als hij op 100-150 eindigt.

Girmay is daarentegen wel een schoolvoorbeeld van een renner waar je bij weg moet blijven voor dit spel.

Laatst gewijzigd
Astarloa
ditisdavid
Matthews is in andere jaren vaak interessant geweest als kopman voor MSR, AGR en BP, maar in laatstg...

Matthews gaat zijn punten zeker wel halen maar de concurrentie voor de wedstrijden waarin hij die moet halen wordt steeds groter. Echt zo'n investering in de breedte die alleen maar kan tegenvallen.

Pim Todcock
Astarloa
Matthews in Girmay zijn toch typisch die renners die vast wel een punt of 100-200 halen maar toch mo...

Dat is zeker waar, hoewel Girmay misschien had kunnen verrassen. Was vorig jaar goed in vorm en had ook zomaar 300+ punten kunnen halen (edit: in 2025 als hij 7 races had gereden) . Matthews had 306 punten zonder de strafpunten in De Ronde. Als hij als laatste keus daarbij in de buurt komt dit jaar is dat prima.

Laatst gewijzigd
Nijmos
nasibal
Ja bijzonder is dit he? Dit jaar merk ik ook weer: Je stopt tijd im het zoeken van doorslaggevende i...

Toch maakt het wel veel verschil. Er zijn er elk jaar 2 of 3 die je duidelijk moet hebben maar die voor huis tuin en keuken onder de radar vliegen. Een Narvaez is als je enkel kijkt naar groene uitslagen in klassiekers bijvoorbeeld veel minder logisch dan hier. Milan idem. Florian Vermeersch, Van Eetvelt, Fretin, ze worden door de 'kenners' veel gekozen en het is een illusie te denken dat je de enige bent. Wat lastig is is dat ook de gewone scoritospeler die meedoet vanwege zn abonnementje die namen binnen een podcast en een klik op morrizz op de radar heeft. Vervolgens moet je het verschil maken met die andere namen. Maar juist buiten die paar evidenties, is dat heel moeilijk. Want daarbuiten is het ook voor kenners tot op zekere hoogte koffiedik kijken. Je kunt het spel iets beter doorgronden, maar Stijn Kling doet aardig zijn best om je ook daarin mee te nemen. Als je gewoon nooit naar Martijn luistert en minitieus het team van Stijn erin klikt, doe je gewoon mee voor de prijzen zonder een minuut op pcs of voor de tv door te brengen. 

Wil niet zeggen dat het spel daardoor niet meer leuk is, maar wel dat het veel meer op geluk aankomt: buiten de dure jongens én die paar evidenties die er altijd zijn weet niemand wat wijsheid zal blijken en komt ook veel aan op geluk (wie komt niks tegen in het voorjaar, enz)

1 2 ... 67 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.