Ik zit met iets in mijn maag, hopelijk kan iemand me helpen.
twijfel nu tussen Lazkano of dillier.
dillier rijdt dezelfde koersen als mathieu welke genoeg teampunten op zouden moeten leveren, een zekerheid.
Lazkano schijnt in vorm te zijn en heeft me vorig jaar echt verbaasd met zijn wattages en vorm. Hij lijkt nu nog beter.
heb nu dillier erin staan maar heb Lazkano fomo.
iemand een tip of een zetje de "goede" richting in? Hoor het graag. En bedankt alvast!
Dankzij het gesprek over Merlier, zit ik nu opeens met een team van de grote drie, de drie beste sprinters. Pidcock en de lie (die ik eigenlijk niet echt wil maar nu kan...en wissel voor Wellens als die ook SB rijdt)
ik weet niet hoe, maar nu opeens tevreden...kijken hoe het morgen voelt...
Ik heb er nu vijf inderdaad. Zelfs als die alle vijf fit, in vorm en gezond blijven én Pidcock keienkoersen rijdt, kan ik Pidcock natuurlijk altijd alsnog wisselen voor Merlier als ik dat verstandig vindt.
Al ruim een week veranderde ik niks meer aan mijn selectie. Die stond als een huis, goed voor een Gouden Beker.
Tot vanavond de FOMO voor Philipsen me te pakken kreeg. Van der Poel eruit, Philipsen erin. Dan kan Merlier er ook uit, entree Wellens. Twee miljoen over: Naessen upgraden naar Mohoric. En nu ben ik in paniek 😱
Ik heb denk ik dezelfde gedachte bij Meeus. Ik heb al zijn potentiële punten meermaals doorberekend op basis van zijn doelen (en potentiële kopmanschap in SP), en kwam telkens uit op een negatieve rekensom.
Echter, KBK lijkt qua weer meer en meer op een sprintkoers te lijken, en zie Meeus daar als kopman eigenlijk wel top 10 rijden. Verder kan hij GW ook heel goed aan.
Kan natuurlijk een flinke bananenschil blijken. Ik denk oprecht dat zijn basis rond de 100 punten ligt, en zijn potentiële max (mits sprint in SP en BDP; vaak te zwaar voor Welsford), rond de 250. Is dat het waard? Ik denk het wel.
Meneer Scorito klonk in de podcast wel erg overtuigd van Dainese als sprintkopman, maar volgens mij gaat hij voorbij aan Arvid de Kleijn. Vorig jaar nog kopman in de sprintkoersen en zijn kwetsuur blijkt mee te vallen. Kortom, ik kies hem zelf niet! Er zijn andere opties met met minder risico zoals de niet genoemde De Schuyteneer.
72 pagina's aan discussie, wissel strategieën, simpele vragen en pareltjes, wat maar op 1 ding kan duiden: de stagiair heeft de renners goed geprijsd. Voornamelijk de 4 miljoen mannen Merlier en Pidcock (Laporte trouwens ook, maar overmacht/ziekte) maken het tot een uitdagende opgave. Sterkte allemaal vandaag met je team nogmaals overhoop te gooien.
PS: ik zie Meeus in KBK wel top 3 rijden.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.