Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 71 ... 94 95
Nijmos
Vergane Glorie
Eens dat hij het minste klimt en het blijft natuurlijk een inschatting. Laatste klim KBK ligt op rui...

Ja scheldeprijs is natuurlijk het grote vraagteken. De vraag is of je die 4m beter kan besteden natuurlijk.

Arne Riis
Nijmos
Ja scheldeprijs is natuurlijk het grote vraagteken. De vraag is of je die 4m beter kan besteden natu...

Ik durf KBk, BdP en GW op zich prima aan zonder Merlier. En als én Pidock zijn programma gogantisch uitbreidt én voor de Scheldeprijs alle dure jongens nog op hun fiets zitten, zou ik zelfs kunnen overwegen er een wissel voor in te zetten. Maar hoe groot is die kans nu helemaal.

Baskeee

TT Teutenberg gaat BPD en SP rijden. Maar ja, gaat ie sprinten of gaat ie lekker mee kabbelen in het peloton? That's the question. 

sprintgeit

Ik merk dat veel van de discussies nu gaan over het "besparen van budget". MvdP wisselen om "geld vrij te maken", Merlier thuislaten om "geld vrij te maken". De vraag is dan wel of je niet te veel in dat middensegment gaat hengelen. Je kan met je vrijgekomen budget voor een type Bennoot/Madouas gaan, lekker voor in de Ardennen alvast. Of wat gaan vissen in de 1.5m categorie. Misschien kun je nu ineens Teuns, Powells of Hirschi kopen. Ik merk zelf dat er in de eerste paar van dat soort revisies wel waarde zit, maar dat je wel moet uitkijken dat je niet op een gegeven moment wakker wordt zaterdagochtend en een twintigtal Welsfords, Bennoots, Kungs en Stuyven's tegenkomt. De kunst is natuurlijk ook om de 500k-1mn. categorie af te speuren naar mannen die eruit springen zodat je MvdP en Merlier wél kan kopen.

sprintgeit
Baskeee
TT Teutenberg gaat BPD en SP rijden. Maar ja, gaat ie sprinten of gaat ie lekker mee kabbelen in het...

Als Milan BDP rijdt, dan kan je dat voor 1 koers in ieder geval wel invullen denk ik he. SP mag hij vast met Edward Theuns gaan uitvechten wie er mag sprinten. 

John Bon

Ploegje lijkt klaar en tot mijn verbazen heb ik maar 2 500k en 2 750k renners. 
Ik heb regelmatig gespeeld met het idee om meer 500k renners te nemen zoals Meta hier is precies maar eerlijk ik zie niet in waarom. Ik heb alle renners die ik wil (behalve Milan dan). 3 knalkopmannen in elke wedstrijd en hoef geen transfers te doen vroeg op het seizoen. 

Nu nog in het oogje houden of er nog programma's aangepast worden links en rechts en proberen niks aan te passen :D

Arne Riis
sprintgeit
Ik merk dat veel van de discussies nu gaan over het "besparen van budget". MvdP wisselen om "geld vr...

Merlier blijft bij mij niet thuis, maar staat in principe gepland als wissel voor Pidcock na MSR. Of voor iemand anders, en die kans is best groot. In vier koersen (en drieënhalve week) kan heel veel gebeuren.

Basementman

Waarom hoor ik niemand over Steffen De Schuyteneer?

MRegter96
Tubbes
Pidcock zelf zegt ook dat deze rit hem misschien niet ligt.. Als je pidcock niet hebt haal je dan he...

Dat is de titel van het artikel. Maar lees even het hele stuk, hij gaat er gewoon voor en zegt zelf ook dat hij in vorm is

MRegter96
Wielerfan2007
hoeveel 1 miljoen renners nemen jullie mee? ik zit nu toch al gauw op 7 

Knopen doorhakken lijkt me een beter idee

Vergane Glorie
Basementman
Waarom hoor ik niemand over Steffen De Schuyteneer?

Voor mij omdat er betere renners zijn. Voor dat geld Fretin en liever dan maar 3 renners in de scheldeprijs dan 4 met het risico dat het niet lukt.

Dan ga ik liever voor een zana, bilbao, kasseirenner voor 500k.

Vergane Glorie
MRegter96
Knopen doorhakken lijkt me een beter idee

Wel eens. De romanticus in mij zo bijna 10 van 1 miljoen willen meenemen, maar je moet het zo rationeel mogelijk maken. Kies zelf voor 5 van 1 miljoen waarbij 2 veel gegarandeerde punten hebben en de andere twee gewoon veel vertrouwen in heb, waarvan eentje mogelijk op nul punten uitkomt, maar heel erg is dat niet.

BigMig
Arne Riis
Merlier blijft bij mij niet thuis, maar staat in principe gepland als wissel voor Pidcock na MSR. Of...

Alleen zijn er niet zoveel renners die qua budget 1 op 1 met Merlier te wisselen zijn, of laat je alvast wat geld in de bank staan?

De Tourminator

IDL gaat zondag voor de sprinters als favorieten met Milan en Merlier bovenaan. 

MRegter96
Witte87
Ik zit ook net in de podcast en heb dus net mvdp verwijderd voor pedersen 

Als je die 2 beide neemt, wil je ze toch samen in MSR hebben?

Astarloa

Hoe zien jullie Meeus? Heb hem er al een tijdje instaan nu. Lijkt ieder jaar sterker te worden en heeft een prima sprint na een zware koers, staat er ook op voor 9 stuks geloof ik. Alleen zie ik maar een paar koersen waar hij echt een topresultaat kan halen. Heeft zowel in de sprintkoersen als de kasseikoersen wel veel concurrentie in zijn team waardoor het plafond niet heel hoog ligt. Denk dat hij pas echt punten pakt als Welsford niet sprint en hij voor eigen kans mag gaan, maar dat weet je nu natuurlijk niet. Klinkt alsof ik mezelf wel redelijk overtuigd heb hem er weer uit te halen.

Peleton

Wat denken jullie van Garcia Cortina? 

MRegter96
Nijmos
Merlier komt het slechtste de heuvels over en is dus in kbk en gw voor mij geen aanvaardbare kopman....

De Lie is in BdP wel een risicootje hoor, en Merlier is gewoon een safe kopman voor BdP en SP

MRegter96
Harderijder
Verwachten jullie dat Van Gils ook MSR gaat doen?

Ik verwacht het wel

MRegter96
Astarloa
Hoe zien jullie Meeus? Heb hem er al een tijdje instaan nu. Lijkt ieder jaar sterker te worden en he...

Is goed in vorm, rijd in een team dat veel voorin te vinden zal zijn, heeft een goede sprint die hij volgens mij ook inzet voor ere plaatsen, rijd veel koersen, heeft duidelijke doelen. T is een prima optie denk ik

Witte87
Harderijder
Zouden jullie zonder Merlier durven in Kuurne? Ik overweeg hem later in te brengen maar vind dit wel...

Ja durf ik, genoeg kopman potentieel. Na kbk komt sowieso nog parijs-nice een aantal dagen en wil eerst zien of hij daar zonder valpartijen uit komt. Misschien wat ver gezocht maar you never know

Tubbes
DennisdeMenniss
Die wissel heb ik nog niet eerder voorbij zien komen hier.. dan zal met een reden zijn ;)

Ik vind dat ook geen slechte gedachte, zelfs dacht ik om te wisselen met Laporte mits die in vorm is.

turbolader

Op ScoriPro zitten ze nog niet aan de 100 deelnemers voor het Klassiekerspel (Grote League). Hoeveel fanatiekelingen van hier hebben al wel deelname bevestigd?

Laatst gewijzigd
Capra

Ligt het aan mij of staan er helemaal geen voorbeschouwingen meer op Feltet? Na de Tour Down Under kan ik niks meer vinden, terwijl ze normaal gesproken elke obscure koers voorbeschouwden

Sean Chiappucci
Peleton
Wat denken jullie van Garcia Cortina?   

Yep, mag mee bij mij

1 2 ... 71 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.