Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 77 ... 94 95
Nijmos
floda
Ik merk dat ik door volle programma van pog er van uit ga dat er veel meer klassiekers zullen zijn e...

Het probleem.is niet dat ze niet hard koersen in msr, maar dat die bultjes gewoon niet steil genoeg zijn om de zware jongens uit het wiel te knallen.

KV
TourDeFranceUnchained
Dat ben ik helemaal met je eens dat je geld niet moet laten liggen. Maar er zijn ook andere manieren...

Strade is idd het grote struikelblok hiervoor. "In de breedte wat versterken" is natuurlijk niet wat ik wil in een kopmannenspel. 
In dat geval moét je volgens mij MVG meenemen en ook hierbij heb je 3m die dan aan de kant staat tot AGR. 

Laatst gewijzigd
Keunn
KV
Al die personen die jij noemt kunnen nog veel punten binnenhalen na MSR dus zie niet echt in waarom...

Klopt wel, eigenlijk is het gewoon een slechte variant van de Pidcock - Merlier wissel, misschien dat ik dan daar toch ook maar voor moet gaan.

John Bon
Nijmos
In dat laatste geval heb je nog een wissel minder nodig in de ardennen, want dan hou je pidcock gewo...

Ja klopt inderdaad. Aan de andere kant wil ik ook, als er geen uitvaller is, niet aankomen in de heuvels met Pogi en pidcock en nog 3 transfers. 

Nijmos
John Bon
Ja klopt inderdaad. Aan de andere kant wil ik ook, als er geen uitvaller is, niet aankomen in de heu...

Hoezo is dat aan de andere kant? Dat gebeurt toch ook niet als je de geplande wissel doet?

TourDeFranceUnchained
Nijmos
Dit berust op een verschil van inzicht over Pidcock. Niet over tactiek. Ik verwacht hem 5e, 2e en 1e...

De tactiek hangt hier toch ook volledig af van Pidcock en het feit dat je geen 4miljoen laat liggen door de wissel met Merlier na San Remo? Hoe ziet de tactiek eruit dan als ik Pidcock niet in mijn team heb?

John Bon
Nijmos
Hoezo is dat aan de andere kant? Dat gebeurt toch ook niet als je de geplande wissel doet?

Slecht omschreven van mij ik bedoel als je de wissel niet doet kan je aan de heuvels komen met nog 3 wissels wat imo wat veel is voor 4 wedstrijden als je al Pidcock/Pogi hebt. 
Als je de wissel wel doet kom je met 2 wissels aan de heuvels wat dan Pidcock + remco/vangils is. 

TimTornTeut
KV
Strade is idd het grote struikelblok hiervoor. "In de breedte wat versterken" is natuurlijk niet wat...

Maar wel 1 miljoen over voor een extra sprinter of een kasseienversterking

Nijmos
John Bon
Slecht omschreven van mij ik bedoel als je de wissel niet doet kan je aan de heuvels komen met nog 3...

Daarom doe ik de wissel 😀

Vergane Glorie
Nijmos
Het probleem.is niet dat ze niet hard koersen in msr, maar dat die bultjes gewoon niet steil genoeg...

Dat is toch niet geheel waar? Twee jaar geleden rijden de grote drie met pedersen er toch iedereen af? Toen waren er op de cipressa volgens mij eerst ook nog maar 20 man over, waar nog een groep terugkwam voor de Cipressa, maar feitelijk klaar was Natuurlijk moet de wind gunstig staan, maar als ze net zo hard naar boven rijden dan kunnen in ieder geval een Philipsen niet mee. 
dit is eigenlijk ook de belangrijkste reden om toch MVP erin te zetten. Ik zie hem als een van de weinigen die Poga kan volgen en dat ook zal doen. 

wat betreft Pidcock is dat natuurlijk wel echt spannend. Ik heb nu Mohoric erin staan. Doet in strade en MSR niet veel onder voor Pidcock. Omloop kan pijnlijk zijn, maar met wat schuiven kan De lie mee en heb dan WVA, de lie en narvaez als captains dat voelt wel goed. 

nu proberen af te blijven. :)

Nijmos
TourDeFranceUnchained
De tactiek hangt hier toch ook volledig af van Pidcock en het feit dat je geen 4miljoen laat liggen...

Ja de tactiek hangt idd mede af van pidcock omdat andere renners zich minder goed lenen voor de tactiek. Wat ik vooral bedoelde te zeggen is: als je pidcocks kansen zo laag inschat als jij snap ik wel dat je niet voor de wissel gaat

Dampe hin

Waar verwachten jullie meer punten van:

Teuns + Krijnsen

Vacek of Abrahamsen + Eetvelt

Laatst gewijzigd
Dimitrofiets
Dampe hin
Waar verwachten jullie meer punten van: Teuns + Krijnsen Vacek of Abrahamsen + Eetvelt

Vacek of Abrahamsen + Eetvelt

RedDevil
KV
Ik wil ook een wissel inplannen, gewoon omdat dit denk ik nodig is voor een échte topscore. Stijn Kl...

Ik ben uitgekomen op exact hetgeen wat jij aangeeft. Daarom start ik zonder VdP en met Merlier en Pidcock. En met 2 miljoen op de bank. Na Strade wissel ik VdP er in principe in voor Pidcock, tenzij er redenen zijn om het anders te doen.

tol100

Meeus + Merlier of  Milan + Merlier en dan geen Meeus maar - 1m minder te besteden

Nijmos
tol100
Meeus + Merlier of  Milan + Merlier en dan geen Meeus maar - 1m minder te besteden

Hangt totaal van je team af en wat je met die miljoen doet.

sprintgeit
Dampe hin
Waar verwachten jullie meer punten van: Teuns + Krijnsen Vacek of Abrahamsen + Eetvelt

Vader Abrahamsen

Gauthier De Loof
RedDevil
Ik ben uitgekomen op exact hetgeen wat jij aangeeft. Daarom start ik zonder VdP en met Merlier en Pi...

En dan redeneer je dus eigenlijk dat Merlier meer zal opbrengen in KBK dan Pidcock in San Remo?

RedDevil
Gauthier De Loof
En dan redeneer je dus eigenlijk dat Merlier meer zal opbrengen in KBK dan Pidcock in San Remo?

Ja, dat klopt. 

BigMig
Nijmos
Het probleem.is niet dat ze niet hard koersen in msr, maar dat die bultjes gewoon niet steil genoeg...

Zeg je nou dat de zware jongens niet uit het wiel geknald worden op de Poggio én dat Pidcock MSR wint, of bedoel je dat Pidcock de Omloop gaat winnnen?

Nijmos
BigMig
Zeg je nou dat de zware jongens niet uit het wiel geknald worden op de Poggio én dat Pidcock MSR win...

Wel op de poggio, niet op de cipressa. Daar helpen knechten niets tegen, tenzij je met.8 pogi's zit natuurlijk, maar dat is niet zo. 

En ja, pidcock kan msr winnen en is voor mij een zekere captain.

Nijmos
RedDevil
Ja, dat klopt. 

Met als nadeel dat je gecommit bent aan de wissel en deze vroeger moet uitvoeren.

JS Koers

Ik zit zelf te overwegen om de prestaties van Van Aert goed in de gaten te houden. Als ie toch onverhoopt niet helemaal in vorm lijkt te zijn ga ik hem misschien wel wisselen voor een MVDP voor de echte topwedstrijden. Van Aert rijdt zoveel dat ie veel interessanter is dan MVDP, maar wat als de UAE's, LIDL, en een Pidcock ineens erover heen kunnen rammen? 

Verder nog een vacature vrij hier na het vaderschap van Binnie. Wie oh wie rijdt eenzelfde programma met dezelfde mogelijkheden? Op zoek naar een verrassing die niet veel gekozen wordt en geen last heeft van zwangerschappen, liefdesverdriet of vage Portugeze hooikoortsen. Iemand een kandidaat? 

RedDevil
Nijmos
Met als nadeel dat je gecommit bent aan de wissel en deze vroeger moet uitvoeren.

Dat is het uitgangspunt, ja. Maar ik moet helemaal niets. Ik kijk na de Strade of iedereen nog heel is, hoe de vorm is en hoe de programma's zijn aangevuld. In principe wissel ik VdP erin ja. Maar ik denk dat je dit jaar ook zonder VdP een heel eind kan komen. Dus als er redenen zijn om Pidcock toch te houden, kan ik ook een andere wissel doen. 

BigMig
JS Koers
Ik zit zelf te overwegen om de prestaties van Van Aert goed in de gaten te houden. Als ie toch onver...

Volg vooral je eigen gevoel. Maar als je zo weinig vertrouwen hebt in Wout, waarom zou je dan wel vertouwen hebben in die UAE's, Lidl-Trekkers en Pidcocks?

1 2 ... 77 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.