Strade is idd het grote struikelblok hiervoor. "In de breedte wat versterken" is natuurlijk niet wat ik wil in een kopmannenspel.
In dat geval moét je volgens mij MVG meenemen en ook hierbij heb je 3m die dan aan de kant staat tot AGR.
De tactiek hangt hier toch ook volledig af van Pidcock en het feit dat je geen 4miljoen laat liggen door de wissel met Merlier na San Remo? Hoe ziet de tactiek eruit dan als ik Pidcock niet in mijn team heb?
Slecht omschreven van mij ik bedoel als je de wissel niet doet kan je aan de heuvels komen met nog 3 wissels wat imo wat veel is voor 4 wedstrijden als je al Pidcock/Pogi hebt.
Als je de wissel wel doet kom je met 2 wissels aan de heuvels wat dan Pidcock + remco/vangils is.
Dat is toch niet geheel waar? Twee jaar geleden rijden de grote drie met pedersen er toch iedereen af? Toen waren er op de cipressa volgens mij eerst ook nog maar 20 man over, waar nog een groep terugkwam voor de Cipressa, maar feitelijk klaar was Natuurlijk moet de wind gunstig staan, maar als ze net zo hard naar boven rijden dan kunnen in ieder geval een Philipsen niet mee.
dit is eigenlijk ook de belangrijkste reden om toch MVP erin te zetten. Ik zie hem als een van de weinigen die Poga kan volgen en dat ook zal doen.
wat betreft Pidcock is dat natuurlijk wel echt spannend. Ik heb nu Mohoric erin staan. Doet in strade en MSR niet veel onder voor Pidcock. Omloop kan pijnlijk zijn, maar met wat schuiven kan De lie mee en heb dan WVA, de lie en narvaez als captains dat voelt wel goed.
nu proberen af te blijven. :)
Ja de tactiek hangt idd mede af van pidcock omdat andere renners zich minder goed lenen voor de tactiek. Wat ik vooral bedoelde te zeggen is: als je pidcocks kansen zo laag inschat als jij snap ik wel dat je niet voor de wissel gaat
Ik ben uitgekomen op exact hetgeen wat jij aangeeft. Daarom start ik zonder VdP en met Merlier en Pidcock. En met 2 miljoen op de bank. Na Strade wissel ik VdP er in principe in voor Pidcock, tenzij er redenen zijn om het anders te doen.
Wel op de poggio, niet op de cipressa. Daar helpen knechten niets tegen, tenzij je met.8 pogi's zit natuurlijk, maar dat is niet zo.
En ja, pidcock kan msr winnen en is voor mij een zekere captain.
Ik zit zelf te overwegen om de prestaties van Van Aert goed in de gaten te houden. Als ie toch onverhoopt niet helemaal in vorm lijkt te zijn ga ik hem misschien wel wisselen voor een MVDP voor de echte topwedstrijden. Van Aert rijdt zoveel dat ie veel interessanter is dan MVDP, maar wat als de UAE's, LIDL, en een Pidcock ineens erover heen kunnen rammen?
Verder nog een vacature vrij hier na het vaderschap van Binnie. Wie oh wie rijdt eenzelfde programma met dezelfde mogelijkheden? Op zoek naar een verrassing die niet veel gekozen wordt en geen last heeft van zwangerschappen, liefdesverdriet of vage Portugeze hooikoortsen. Iemand een kandidaat?
Dat is het uitgangspunt, ja. Maar ik moet helemaal niets. Ik kijk na de Strade of iedereen nog heel is, hoe de vorm is en hoe de programma's zijn aangevuld. In principe wissel ik VdP erin ja. Maar ik denk dat je dit jaar ook zonder VdP een heel eind kan komen. Dus als er redenen zijn om Pidcock toch te houden, kan ik ook een andere wissel doen.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.