Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 78 ... 94 95
Sean Chiappucci
Pim Todcock
Iemand die veel rijdt en nergens echt top 20 staat is me flink duur komen te staan met een hoop 21-3...

Kun je je voorstellen hoe ik vannacht zal slapen.. 

BigMig
Nijmos
Wel op de poggio, niet op de cipressa. Daar helpen knechten niets tegen, tenzij je met.8 pogi's zit...

Ik geloof zeker dat hij het kan, maar ik moet het nog zien. Om te winnen zal hij dan toch in het sprintje moeten afrekenen met een paar hele grote namen. Ik kan je volgen, maar om hem zo even op te schrijven voor de eerste plaats vind ik gedurfd. Maar wel leuk. Staat bij mij ook op de nominatie voor een captainplekje daar.

Nijmos
BigMig
Ik geloof zeker dat hij het kan, maar ik moet het nog zien. Om te winnen zal hij dan toch in het spr...

Nog niet zo lang geleden won ene mohoric ook solo..

Nijmos
RedDevil
Dat is het uitgangspunt, ja. Maar ik moet helemaal niets. Ik kijk na de Strade of iedereen nog heel...

Zonder Mathieu gaan is een ding, maar dan moet je je team daar ook op inrichten natuurlijk. Ik vind Pedersen alleen interessant zonder Mathieu. Dus dan is dat mijn alternatieve inwissel, voor een jongen van anderhalf. Goed het kan, maar ik zie het niet gebeuren. Uiteraard wel als Mathieu valt in tirreno

hetismewat

Mooi programma voor Tim en Mick overigens.

BigMig
Nijmos
Nog niet zo lang geleden won ene mohoric ook solo..

Maar die had een gouden zadelpen...

Tijn Hoffman

Durft iemand van jullie Berckmoes nog te nemen? Heb hem er eigenlijk al vanaf begin in staan, maar zit nu toch te twijfelen. Heeft een trainingsachterstand door een bacterie. 

Mensen die hem wel gwn nemen?

Nijmos
BigMig
Maar die had een gouden zadelpen...

En de olympisch kampioen mountainbiken niet?

Nijmos
Tijn Hoffman
Durft iemand van jullie Berckmoes nog te nemen? Heb hem er eigenlijk al vanaf begin in staan, maar z...

Absoluut niet. Er komen nog genoeg renners iets tegen. Er 20 selecteren die bij mijn weten op dit moment niets mankeren is ongeveer regel 1. Tenzij het Pogacar betreft, zou ik niet twijfelen en lekker verder zoeken. 

RedDevil
Tijn Hoffman
Durft iemand van jullie Berckmoes nog te nemen? Heb hem er eigenlijk al vanaf begin in staan, maar z...

Ik heb hem er vanochtend maar uitgegooid, precies om de reden die je noemt. Ik houd er niet van om te starten met niet-fitte renners.

Tijn Hoffman

Ik sta ook op het punt om hem eruit te gooien. Maarja, wie wordt zn vervanger.

Het wordt denk ik Bilbao of Blackmore. 

Of toch een van de van Dijkes met dit programma om mn kasseienteam aan te vullen. 

Iemand die mij kan overtuigen? 😅

Maurinho

Heb momenteel Novak in mijn team staan, maar hij staat er nog maar voor 4 koersen in en het is eigenlijk een beetje tegen mijn natuur in om voor zo'n "saaie" keuze te gaan (lees: puur alleen voor teampunten). Wat zijn jullie favoriete 750k renners waarvan jullie veel verwachten?

BigMig
Nijmos
En de olympisch kampioen mountainbiken niet?

Oh snel afdalen kan die wel, maar of hij daarmee ook zijn directe concurrenten gaat kunnen verrassen is een tweede.

Nijmos
Maurinho
Heb momenteel Novak in mijn team staan, maar hij staat er nog maar voor 4 koersen in en het is eigen...

Ik vind hem ook saai. Zo veel leuke renners voor die prijs.

Ardennen: buitrago vaquelin lapeira

Scheldeprijs: kristoff

Talent dat er nog uit moet komen op de kasseien: turner tarling sheehan magnier

Iets minder teampunten maar nog steeds wel wat en meer eigen potentie: schachmann mauri hagenes

Zou het dan dit jaar eindelijk: cortina aranburu wright

Nijmos
BigMig
Oh snel afdalen kan die wel, maar of hij daarmee ook zijn directe concurrenten gaat kunnen verrassen...

Verrassen hoeft niet. Minder bang zijn om dood te gaan wel.

John Bon
Nijmos
Ik vind hem ook saai. Zo veel leuke renners voor die prijs. Ardennen: buitrago vaquelin lapeira Sche...

Waar komt het idee Kristoff voor scheldeprijs vandaan? De enige keer de laatste jaren dat hij daar een uitslag reed was toen hij solo (!) de wedstijd won in een extreme editie. 

Zou me erg verbazen als die daar gaan sprinten. 

Laatst gewijzigd
Nijmos
John Bon
Waar komt het idee Kristoff voor scheldeprijs vandaan? De enige keer de laatste jaren dat hij daar e...

Vorig jaar was Kristoff ziek. Als niemand je wiel houdt, hoef je ook niet te sprinten. En wat gaat hij er anders doen dan?

En wie zegt trouwens dat het niet weer waait in de schelde? Lijkt me een extra argument voor Kristoff!

Laatst gewijzigd
Puncheur du Framboise

In de podcast van Scorito hield Meneer Scorito een betoog voor Powless, om vervolgens eraan toe te voegen dat hij hem niet gaat nemen. Ja hallo, zo lust ik nog wel één! Wanneer ik PCS erop natrek gaat hij een zeer beperkt programma rijden en volgens mij is zijn echt hartewens eerder het rondewerk van één week. Voor die anderhalf miljoen pal ik liever Dylan Teuns. Een echte no-brainer.

Dampe hin

Hier ook Berckmoes eruit geklikt. Iemand die nog een leuke 500k renner weet met een redelijk vergelijkbaar programma?

Haasrodestormvogel

Momenteel staat bij mij Merlier erin. Geen Benoot of Pedersen.

Wel Pidcock en Narvaez.

Geen merlier fan, maar je kan bijna niet zonder. Ik denk eerder pidcock in te ruilen voor Pedersen of Benoot.

Ik denk dat zondag tot een sprint komt. Als je er vanuit gaat van niet, dan is het afwegen of Merlier meer punten haalt in Kuurne dan Pedersen in Milaan.

Of Benoot in het openingsweekend meer punten haalt, rijdt ook heel veel. 
Maar dan is het starten met Benoot, Pidcock wisselen voor Merlier en Pedersen thuis laten.

Ben fan van Benoot en doet pijn dat hij er nu niet instaat. Maar zie Narvaez ook zo graag rijden en rijdt net als Benoot alles in dienst.  

Dus nog is eens Narvaez of Benoot?😅

Pedersen zou alleen kopman zijn in DDV. 

Tijn Hoffman

Is het bevestigd dat Bilbao het drieluik gaat rijden?

Nijmos

Lezen mensen wel? Alle vragen die nu gesteld worden zijn al meermaals aan de orde gekomen. Zowel het programms van Powless als dat van Bilbao. Wisselen van Benoot of Merlier ook. 500k parels ook.

KV
Nijmos
Verrassen hoeft niet. Minder bang zijn om dood te gaan wel.

Er zijn zeker scenario('s) waarin Pidcock MSR kan winnen maar die zijn volgens mij toch minder waarschijnlijk dan dat Merlier "gewoon" podium sprint zondag. 

Fieljepper
Puncheur du Framboise
In de podcast van Scorito hield Meneer Scorito een betoog voor Powless, om vervolgens eraan toe te v...

In een recent interview werden toch wel wat meer koersen genoemd dan nu op PCS weergegeven staat. Sowieso is EF daar niet al te volledig. Het is ook nog redelijk gissen naar het programma van Mihkels. Wel beide mannen met een risico maar ik heb ze als opties staan.

tol100

Heeft iemand nog ideeën over bettiol

1 2 ... 78 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.