Ik geloof zeker dat hij het kan, maar ik moet het nog zien. Om te winnen zal hij dan toch in het sprintje moeten afrekenen met een paar hele grote namen. Ik kan je volgen, maar om hem zo even op te schrijven voor de eerste plaats vind ik gedurfd. Maar wel leuk. Staat bij mij ook op de nominatie voor een captainplekje daar.
Zonder Mathieu gaan is een ding, maar dan moet je je team daar ook op inrichten natuurlijk. Ik vind Pedersen alleen interessant zonder Mathieu. Dus dan is dat mijn alternatieve inwissel, voor een jongen van anderhalf. Goed het kan, maar ik zie het niet gebeuren. Uiteraard wel als Mathieu valt in tirreno
Absoluut niet. Er komen nog genoeg renners iets tegen. Er 20 selecteren die bij mijn weten op dit moment niets mankeren is ongeveer regel 1. Tenzij het Pogacar betreft, zou ik niet twijfelen en lekker verder zoeken.
Ik vind hem ook saai. Zo veel leuke renners voor die prijs.
Ardennen: buitrago vaquelin lapeira
Scheldeprijs: kristoff
Talent dat er nog uit moet komen op de kasseien: turner tarling sheehan magnier
Iets minder teampunten maar nog steeds wel wat en meer eigen potentie: schachmann mauri hagenes
Zou het dan dit jaar eindelijk: cortina aranburu wright
Waar komt het idee Kristoff voor scheldeprijs vandaan? De enige keer de laatste jaren dat hij daar een uitslag reed was toen hij solo (!) de wedstijd won in een extreme editie.
Zou me erg verbazen als die daar gaan sprinten.
Vorig jaar was Kristoff ziek. Als niemand je wiel houdt, hoef je ook niet te sprinten. En wat gaat hij er anders doen dan?
En wie zegt trouwens dat het niet weer waait in de schelde? Lijkt me een extra argument voor Kristoff!
In de podcast van Scorito hield Meneer Scorito een betoog voor Powless, om vervolgens eraan toe te voegen dat hij hem niet gaat nemen. Ja hallo, zo lust ik nog wel één! Wanneer ik PCS erop natrek gaat hij een zeer beperkt programma rijden en volgens mij is zijn echt hartewens eerder het rondewerk van één week. Voor die anderhalf miljoen pal ik liever Dylan Teuns. Een echte no-brainer.
Momenteel staat bij mij Merlier erin. Geen Benoot of Pedersen.
Wel Pidcock en Narvaez.
Geen merlier fan, maar je kan bijna niet zonder. Ik denk eerder pidcock in te ruilen voor Pedersen of Benoot.
Ik denk dat zondag tot een sprint komt. Als je er vanuit gaat van niet, dan is het afwegen of Merlier meer punten haalt in Kuurne dan Pedersen in Milaan.
Of Benoot in het openingsweekend meer punten haalt, rijdt ook heel veel.
Maar dan is het starten met Benoot, Pidcock wisselen voor Merlier en Pedersen thuis laten.
Ben fan van Benoot en doet pijn dat hij er nu niet instaat. Maar zie Narvaez ook zo graag rijden en rijdt net als Benoot alles in dienst.
Dus nog is eens Narvaez of Benoot?😅
Pedersen zou alleen kopman zijn in DDV.
In een recent interview werden toch wel wat meer koersen genoemd dan nu op PCS weergegeven staat. Sowieso is EF daar niet al te volledig. Het is ook nog redelijk gissen naar het programma van Mihkels. Wel beide mannen met een risico maar ik heb ze als opties staan.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.