Even ter pro pidcock:
als mvdp zich vorig jaar niet had weggecijferd voor JP en dat gat dicht met TP dan wint pidcock "gewoon" MSR in mijn optiek...
mvdp wordt daarna slechts 10e door die ferme inspanning.
Q36,5 wil ook veel UCI pnt scoren dus ik denk dat hij ook dit jaar wel goed zal zijn voor een top6 in msr.
nb. Als, als als
Vanaf pagina 1 ja. Daarnaast nog zo'n 20 nieuwsberichten per dag. Oh en vergeet de 100 mails op het werk, diverse stukken en rapportages, etc. niet.
Dus niet alles blijft hangen en de realiteit haalt ons ook geregeld in. Dus vandaar de vraag.
Er zijn al veel wissels voorbij gekomen en voor elke is wat te zeggen. Ikzelf ga voor de wissel van Gils-Benoot (nog niet gehoord hier). In mijn ogen moet je van Gils bij Strade in je team hebben want top-3 dicht ik hem toe. In het openingsweekend is het missen van Benoot hopelijk niet erg en denk ik wel op te vangen. Twee jaar geleden erg goed en vorig jaar mindere resultaten in het openingsweekend. In OHN zal alles voor van Aert zijn en in KBK zal het een sprintersbal worden. Verwacht hooguit top10-20 voor Benoot in OHN en teampunten. In KBK niets.
Vanaf E3 tot RVV (team)punten sprokkelen met Benoot en vanaf BP doet hij mee voor de knikkers. Tegen die tijd kan je van Gils ook weer terug wisselen voor elke andere renner die daarna klaar is.
Pidcock wissel is voor mij te onzeker doordat zijn programma nog kan wijzigen in positieve zin. Voor van Gils ligt het (hoop nog op MSR) wel vast.
Zo gek vind ik het niet. Als je van gils 2.5 kopman maakt kan dat prima. Niet slechter dan merlier inbrengen voor scheldeprijs.
Nadeel is wel dat benoot in het openingsweekend ook al kan scoren.
Jouw vraag is nogal breed, maar vooruit..misschien komt Blackmore in de buurt. Een interessantere vraag is echter: waarom moet die 500k man een vergelijkbaar programma rijden. Ik heb liever een 500k man die 1x 3e wordt dan eentje die 7x 21e wordt.
Merlier krijgt geen 1.5 van de bookies voor een top 3, zoals in een normale sprint. Wout kan niet winnen in een sprint en krijgt nog steeds een odd van 6. Merlier is niet de favoriet maar Milan. Ik lees de bookies dus juist zo dat een sprint geen evidentie is.
De "kenners" praten elkaar ook heel vaak na.
Nou, hier staat het wel ongeveer. Er zit nog wat twijfel bij de 1M mannen. Op dit moment geen Mihkels en geen Ballerini terwijl ik dat toch wel interessante namen vind. Vooral Mihkels zou ik er graag in hebben.
Ik denk trouwens dat Cofidis zondag wel graag een sprint wil. Die rijden gewoon met Aniolkowski, Fretin, Allegaert en Coquard. En die gaan zich er alle vier tussen gooien als ze er nog bij zitten denk ik.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.