Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 81 ... 94 95
berggie1987

Ik vind Skujins een lastige. Hij is 33 en heeft eigenlijk alleen vorig jaar gepresteerd in de klassiekers. Is vorig jaar dan zijn standaard niveau of eerder een uitschieter? Ik neig zelf naar het laatste.

oli4g

Ik wilde even nog wat details delen over de Sporza podcast vandaag:

• Capiot rijdt ook GW/E3/RVV/PR
  • Astana gaat alle sprinters naar de sprintwedstrijden sturen om te punten farmen (en Kanter is de snelste)
  • Pidcock zal bij niet krijgen van wildcard voor de Giro nog 3 extra klassiekers rijden

Astarloa
oli4g
Ik wilde even nog wat details delen over de Sporza podcast vandaag: Capiot rijdt ook GW/E3/RVV/PR A...

Dankjewel, dit is zeker nuttige info. Vind Ballerini wel interessant vanwege die reden, rijdt ook enorm veel. Wel lastig inschatten wat zijn vorm is anders kan het ook 9x niks zijn.

Arne Riis
Astarloa
Dankjewel, dit is zeker nuttige info. Vind Ballerini wel interessant vanwege die reden, rijdt ook en...

Telt Teunissen ook als sprinter daar?

Squender

Mijn laatste 500k renner. Ik heb nu Scaroni staan, vanwege zijn vorm, aanwezigheid SB en Astana die moet knokken tegen degradatie. Was nou al bekend of hij nog meer klassiekers gaat rijden?

Anders overweeg ik hem toch in te ruilen voor Blackmore. Wie zouden jullie pakken?

Houtenees
oli4g
Ik wilde even nog wat details delen over de Sporza podcast vandaag: Capiot rijdt ook GW/E3/RVV/PR A...

pohh.. pidcock die 3 koersen extra kan rijden. Misschien ga ik nog even kijken of ik Merlier er dan al eerder in kan knutselen. 

HB
oli4g

En waarom wil je dit graag delen? 

Scratzz

Wie is eigenlijk de sprinter van dienst bij Israël PT?  Ik zie Ackermann en Hofstetter eenzelfde programma rijden en dan hebben ze ook nog Strong waar op dit moment nog niets van bekend is.

Dimitrofiets

VDP eruit gehaald vanmiddag maar nee gaat hem niet worden hoor, kan het gewoonweg niet haha

1,5 nog te besteden

Lapeira/Sheehan - Magnier/Rex

Bilbao - Vacek/Lazkano

wie helpt me op weg naar een goede nachtrust? Andere 18 plekjes zijn vergeven inmiddels, 2 to go

Astarloa
HB
En waarom wil je dit graag delen? 

Nuttig toch voor velen hier lijkt me.

Astarloa
Dimitrofiets
VDP eruit gehaald vanmiddag maar nee gaat hem niet worden hoor, kan het gewoonweg niet haha   1,5 no...

Ik heb Lapeira en Magnier en Bilbao sowieso al

Titivoeckler
Houtenees
pohh.. pidcock die 3 koersen extra kan rijden. Misschien ga ik nog even kijken of ik Merlier er dan...

Ik zit een beetje met hetzelfde idee, maar om drie wissels te bewaren tot de heuvels zie ik niet zitten. Pidcock merlier lijkt me de meest voor de hand liggende optie. Zit nu nog wel de optie Van Gils -> Milan -> Van Gils/Rev te denken. Ik zie Van Gils msr nog wel rijden en zo niet is dat op te vangen

Harderijder
Astarloa
Dankjewel, dit is zeker nuttige info. Vind Ballerini wel interessant vanwege die reden, rijdt ook en...

Kanter voor 500k die BDP en SP doet is ook wel interessant

Harderijder

Wanneer wordt de wildcard voor de Giro bekend? Als dat tegen MSR bekend is kan je dan altijd nog kijken wat je met Pidcock doet

Vergane Glorie
Harderijder
Kanter voor 500k die BDP en SP doet is ook wel interessant

Is dit al bevestigd of een aanname op basis van het feit dat Kanter de snelste is dus naar die klassiekers moet? 

Harderijder
Vergane Glorie
Is dit al bevestigd of een aanname op basis van het feit dat Kanter de snelste is dus naar die klass...

Mijn aanname op basis van dat ze alle sprinters zouden sturen volgens hierboven

Vergane Glorie
Harderijder
Mijn aanname op basis van dat ze alle sprinters zouden sturen volgens hierboven

Ja logisch...zoek nog even naar die extra 500k sprinter..en dit kan een doorslag geven om de "gok" met hem te nemen!:) 

dank voor de reactie

Dekkerony

Hallo allen leuk om weer terug te zijn en even een hele inhaalslag moeten doen met  80p. 🙈

Op dit moment optie wissel Pidcock-Merlier. Denk omdat Kooij geen KBK rijdt er een (klein) groepje van 4 a 5 man weg is en de kopgroep sprint voor plek 6 t/m 20 en dan heb ik liever een Pidcock bij OHN, SB en MSR dan Merlier alleen voor KBK. Hou niet zoveel van wissel strategie in het begin en liever alles op het eind inzetten maar zie deze wel als één van logische. Het kan maar hoeft niet aangezien ik al 6 bij BDP(3 cap en 3-B) en 5 sprinters bij SP(3 cap en 2-B) heb. 

Dus wissel is niet per se nodig maar een Merlier in vorm is wel cruciaal voor SP en in iets mindere mate BDP

nasibal
Astarloa
Nuttig toch voor velen hier lijkt me.

Mij ook, dus de vraag blijft staan :')

Astarloa
Dekkerony
Hallo allen leuk om weer terug te zijn en even een hele inhaalslag moeten doen met  80p. 🙈 Op dit m...

Kooij rijdt toch wel Kuurne?

nasibal
Dekkerony
Hallo allen leuk om weer terug te zijn en even een hele inhaalslag moeten doen met  80p. 🙈 Op dit m...

Ik zou het officiele kanaal van Visma op X eens opzoeken en dan vakkundig hun selectie voor KBK bestuderen :)

BigMig
nasibal
Mij ook, dus de vraag blijft staan :')

Onverdorven altruïsme?

Dekkerony
nasibal
Ik zou het officiele kanaal van Visma op X eens opzoeken en dan vakkundig hun selectie voor KBK best...

Hoeft niet vertrouw op jouw onderzoek😉

Denk dan nog dat Pidcock in 3 koersen meer punten haalt dan Merlier in 1 dus blijf ik bij mijn beslissing..

bdebouwer

Iemand meer info over waerenskjold en of die sp of bdp rijdt?

Ik overweeg hem mee te nemen en dat zou doorslaggevend zijn. 

Peleton

Ik weet niet of die hier al gedropt is maar wat vinden jullie van Enric Mas? lijkt me wel interessant voor de laatste koersen 

1 2 ... 81 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.