Iemand meer info over waerenskjold en of die sp of bdp rijdt?
Ik overweeg hem mee te nemen en dat zo...
staat er voor beide (nog) niet op
Dampe hin
oli4g
Ik wilde even nog wat details delen over de Sporza podcast vandaag:
Capiot rijdt ook GW/E3/RVV/PR
A...
Wordt Kanter geclassificeerd als een van de sprinters bij Astana? Op PCS is z'n speciality 'hills'. Sneller dan Bol, etc.? Heb nog een laatste plaatsje van 500k over...
Vergane Glorie
Dampe hin
Wordt Kanter geclassificeerd als een van de sprinters bij Astana? Op PCS is z'n speciality 'hills'....
Ik durf wel te stellen dat hij de sprinter is. Ook wel eens in een grote ronde (met weinig succes) uitgespeeld.
bdebouwer
Bol is toch veel sneller en wordt veel meer uitgespeeld als sprinter?
KV
bdebouwer
Bol is toch veel sneller en wordt veel meer uitgespeeld als sprinter?
Misschien eens kijken hoe Bol, Kanter en Malucelli dit jaar al werden uitgespeeld.
wessel2105
Is er iemand bereid om nog even te sparren over de teams via dm en evt wat tips uit te wisselen op basis van de gemaakte selectie tot nu toe?
Witte87
Pfff programma skujins net bekend gemaakt op pcs... toch nog even een extra blik op mijn team dan maar
berggie1987
Opeens overweeg ik 500 k overhouden en dan na bdp Milan wisselen voor Benoot. Goed idee of begin ik last van een delirium te krijgen?
bdebouwer
berggie1987
Opeens overweeg ik 500 k overhouden en dan na bdp Milan wisselen voor Benoot. Goed idee of begin ik...
Ik verwacht dat Milan ook sp gaat rijden
John Bon
berggie1987
Opeens overweeg ik 500 k overhouden en dan na bdp Milan wisselen voor Benoot. Goed idee of begin ik...
toch eens terug kijken naar de uitslagen Milan vorig jaar in g-w en dwars door (en deze Milan lijkt sterker dan vorig jaar)
John Bon
bdebouwer
Ik verwacht dat Milan ook sp gaat rijden
Zou me heel hard verbazen eigenlijk.
Pom titcock
heeft iemand nog een andere wisseltaktiek als pidcock merlier? Zo ja, welke?
De Tourminator
Pom titcock
Ik wacht tot na MSR. Voor Pidcock kun je ook Laporte, Pedersen of De Lie kiezen in mijn geval. bij mij gaat dus Merlier ook mee vanaf het begin.
Dante
Pom titcock
Wout voor Matje
Pom titcock
Dante
Wout voor Matje
goeie ja! na kuurne dan zeker
Pom titcock
Dante
Wout voor Matje
goeie ja! na kuurne dan zeker
dephazz
Een zeker donker paard traint al een half jaar voor MSR en kost slechts 0,5M... Bookies hadden hem paar maanden terug op 1:150, maar ondertussen staat hij heel kort ;-)
Pom titcock
De Tourminator
Ik wacht tot na MSR. Voor Pidcock kun je ook Laporte, Pedersen of De Lie kiezen in mijn geval. bij m...
en buiten pidcock om? als hij straks ineens 3 koersen extra pakt ga je hem niet wisselen toch
Laatst gewijzigd
dephazz
Dante
Wout voor Matje
Had ik ook in gedachten, met name bij slechte vorm Wout. Een team zonder Van der Poel (+3x 0,5M) levert me Pidcock, Skujins, Vacek en Groves op. Die rijden zoveel wedstrijden, daar kan Matje niet tegen op.
De Tourminator
Pom titcock
en buiten pidcock om? als hij straks ineens 3 koersen extra pakt ga je hem niet wisselen toch
Nee, dan blijft hij staan en heb ik 3 wissels over na PR ... tenzij er een probleem ergens is
KV
dephazz
Een zeker donker paard traint al een half jaar voor MSR en kost slechts 0,5M... Bookies hadden hem p...
Logisch dat hij ondertussen corter staat
John Bon
KV
Logisch dat hij ondertussen corter staat
lol :D 🤣
Tubbes
Mijn laatste dilemma starten met Pidcock en Eetveld en Merlier.. en dan eventueel Pidcock wisselen voor Laporte of Pedersen.
Of zonder eetveld en merlier maar met Milan en Madouas. En dan de Pidcock Merlier wissel.
Beide zie ik wel zitten,
Wat is wijsheid?
We slapen er nog een nachtje over
kevinraar
dit is mij team
van der poel
van aert
philipssen
laporte
pogacar
pidcock
narvaez
merlier
groenewegen
warenskjold
gregorire
van eetvelt
vermeersch
vansevernant
lapeira
braet
gautherat
theuns
berckmoes
fretin
PowerPiet
Pom titcock
De Lie - Pedersen - Die had ik voor de kriebels bij De Lie -> Nu neem ik geen van beiden. Maar blijft een optie als je De Lie kopman ziet in de omloop