Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 83 ... 94 95
Nijmos

Ik begin opeens te twijfelen of mohoric niet een veel goedkoper alternatief is voor pidcock.

Nijmos

Had Magnum ook al op de radar. Iemand die iets weet over zijn programma na san remo?

HB

Mooi team Kevin!

Vergane Glorie
Nijmos
Ik begin opeens te twijfelen of mohoric niet een veel goedkoper alternatief is voor pidcock.

Hahah..zo blij met je op één lijn te zitten..ik heb nu dit doorgevoerd en het lijkt te vullen. Kan nu de lie voor OHN en mohoric is vergelijkbaar met Pidcock in SB en MSR..

ik voel me er goed bij. Kan zelfs met een beetje moeite nog Wellens mee, maar dat hoeft ook niet 

KV
Nijmos

Oei. Tijd om te gaan slapen!

Vergane Glorie
kevinraar
dit is mij team van der poel van aert philipssen laporte pogacar pidcock narvaez merlier groenewegen...

Mooi team alleen zou ik wat anders met Groenewegen en laporte doen...

kevinraar
Vergane Glorie
Mooi team alleen zou ik wat anders met Groenewegen en laporte doen...

ok wat zou jij dan doen?

PowerPiet
Nijmos

Net zoals Ballerini een heel goedkope versie van Benoot is ;-) 

Edit: maar beide zijn dan ook net niet zo hoog ingeschat

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
kevinraar
ok wat zou jij dan doen?

Laporte weet je gewoon niet wat hij gaat rijden..dus met vergelijkbaar programma een Wellens of Benoot. 
groenewegen kan wel, want zijn koersen liggen wat verder in het coorjaar, ben zelf voor Milan gegaan.

Bozenik

Bedankt weer voor het delen van alle inzichten, mooie linkjes en de grap van Nasibal over de Var. Als ik ergens op wil reageren zijn jullie alweer 3 pagina's verder, maar nu dan even over Cort. Daar hoef je geen al te uitgebreid programma van te verwachten: https://cyclinguptodate.com/cycling/interview-magnus-cort-nielsen-looking-to-make-an-impact-at-gran-camino-2025-i-have-been-training-well-since-the-new-year

OpHetMatje

Iemand enig idee of Wellens Strade gaat rijden? Ik krijg het niet gevonden, maar hij heeft hem afgelopen jaren altijd (aardig) gereden! 

Haasrodestormvogel
kevinraar
dit is mij team van der poel van aert philipssen laporte pogacar pidcock narvaez merlier groenewegen...

Zoek nog 1 renner, budget 1miljoen... 250k blijft op de bank momenteel 

Een betere voor Pithie of Teuns (1,5mil) tips mogen!!

Laatst gewijzigd
Haasrodestormvogel
PowerPiet
Net zoals Ballerini een heel goedkope versie van Benoot is ;-)  Edit: maar beide zijn dan ook net ni...

Ik heb beiden 

Poffermeloen
PowerPiet
Net zoals Ballerini een heel goedkope versie van Benoot is ;-)  Edit: maar beide zijn dan ook net ni...

Hmm nu ga ik dus twijfelen om Vacek in te wisselen voor ballerini. 

Is ballerini zijn knie weer helemaal ok? Las dat hij nog pijn zou hebben..

Laatst gewijzigd
De Tourminator

Kevin, ik zou in ieder geval Milan nemen voor Groenewegen. Verder een mooi team met veel toppers. Succes er mee!

Nijmos
Tubbes
Mijn laatste dilemma starten met Pidcock en Eetveld en Merlier.. en dan eventueel Pidcock wisselen v...

Altijd het team met milan

Erik Verhoef
Pom titcock
heeft iemand nog een andere wisseltaktiek als pidcock merlier? Zo ja, welke?

pedersen?

rijdt veel tegen de grote jongens

TJV94
Nijmos

Ik heb sinds gisteravond precies hetzelfde, wil ook graag Mohoric erin. Maar Pidcock is wel fijn om in de Omloop, SB en SR te hebben.

Gezocht naar een andere wissel, maar nog niks kunnen vinden.

hetismewat

Ik ben tevreden (genoeg). Blijf er vanochtend vanaf. En wat heb ik er weer zin in, jongens. Omloopdag toch wel één van de mooiste dagen van het jaar.

Ton Pelo

Team is helaas nog niet helemaal af. Wil geen dubbele wissel doen, maar ook weinig alternatiefs gevonden. Pidcock toch wel het grootste hoofdpijndossier. Mohoric is een mooie vervanger voor Strade en SB, maar als Q36.5 geen wildcard voor de Giro krijgt wil je Pidcock gewoon het hele spel in je team natuurlijk. Durf daarom ook niet zonder Merlier te beginnen omdat je niet zeker weet dat Pidcock na MSR in te ruilen is.

Vergane Glorie

ik voel wel met je mee Ton. Blijf dubben over pidcock. Wissel, gewoon hem en merlier (zoals ik al een tijdje had), of mohoric en wellens i.p.v. pidcock en dan geen teuns en meer 500k....

Moet zo het huis uit en dan maar een keuze maken..

master-pieter

Ik twijfel over m'n laatste 500 k. Ik had kubis maar een scaroni of een andere 500 k sprinter die meer rijdt is ook prettig. Wat zouden jullie doen? Rijdt Kanter bijvoorbeeld meer dan Kubis?

TJV94

Hier is Mohoric erin gekomen ten koste van Benoot. Berckmoes geupgrade naar Naesen. Voelt goed, nu eraf blijven. 

Zowel Pidcock als Merlier vanaf de start erin. Geen geplande wissels. Evenepoel en Van Gils zullen er waarschijnlijk in komen en dan een noodwissel over. Bijna overal 3 goede kopmannen. Scheldeprijs en Brabantse Pijl nog niet, maar ga ervanuit dat REV bij die laatste in orde is en dan heb ik daar ook sterke mannen.

Zin in!

Pom titcock

Bomboi geeft aan op z'n insta dat die bdp en schelde rijdt, hij is de sprinter van dienst daar

martijncr

Ik heb dit keer weinig kunnen bijdragen maar wel veel kunnen opsteken: dank allemaal voor alle inzichten, bronnen en geresearch! Heel veel succes en plezier 🕺🏻

1 2 ... 83 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.