Hahah..zo blij met je op één lijn te zitten..ik heb nu dit doorgevoerd en het lijkt te vullen. Kan nu de lie voor OHN en mohoric is vergelijkbaar met Pidcock in SB en MSR..
ik voel me er goed bij. Kan zelfs met een beetje moeite nog Wellens mee, maar dat hoeft ook niet
Bedankt weer voor het delen van alle inzichten, mooie linkjes en de grap van Nasibal over de Var. Als ik ergens op wil reageren zijn jullie alweer 3 pagina's verder, maar nu dan even over Cort. Daar hoef je geen al te uitgebreid programma van te verwachten: https://cyclinguptodate.com/cycling/interview-magnus-cort-nielsen-looking-to-make-an-impact-at-gran-camino-2025-i-have-been-training-well-since-the-new-year
Team is helaas nog niet helemaal af. Wil geen dubbele wissel doen, maar ook weinig alternatiefs gevonden. Pidcock toch wel het grootste hoofdpijndossier. Mohoric is een mooie vervanger voor Strade en SB, maar als Q36.5 geen wildcard voor de Giro krijgt wil je Pidcock gewoon het hele spel in je team natuurlijk. Durf daarom ook niet zonder Merlier te beginnen omdat je niet zeker weet dat Pidcock na MSR in te ruilen is.
Hier is Mohoric erin gekomen ten koste van Benoot. Berckmoes geupgrade naar Naesen. Voelt goed, nu eraf blijven.
Zowel Pidcock als Merlier vanaf de start erin. Geen geplande wissels. Evenepoel en Van Gils zullen er waarschijnlijk in komen en dan een noodwissel over. Bijna overal 3 goede kopmannen. Scheldeprijs en Brabantse Pijl nog niet, maar ga ervanuit dat REV bij die laatste in orde is en dan heb ik daar ook sterke mannen.
Zin in!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.