Ik twijfel ineens over Nils Pollit rijdt een prima programma met een aantal koersen samen met Pogi , had eerst Narvaez , Wellens , Vermeersche maar zit nu toch te twijfelen om misschien iemand te wisselen voor pollit. Meeste logische zou vermeersche zijn maar moet ik ook nog met andere poppetjes schuiven voor extra budget. Lastig ineens
Mijn laatste puzzelstukje die gelegd moet worden zorgt voor stress hier in de ochtend..
heuvelteam al best aardig bij elkaar, daarom ruimte om wat te veranderen en Vlaamse werk te upgraden.
Benoot wisselen voor Mohoric en TvD upgraden naar 1mil renner (nadeel: geen Visma teamgenoten meer voor WvA).
Of Teuns wisselen naar Meeus, hoor toch veel vertrouwen hier in Meeus.
Volgens mij is Ballerini een bananenschil. Lijkt ideaal voor die prijs, maar geeft zelf aan nog chronische kniepijn te hebben. En heeft sindsdien geen uitslag meer gereden. Daarom blijf ik er vanaf.
Ik heb ook vandaag Mohoric erin gefietst, het is toch vooral een klassiekerrenner met een mooi programma, hij is vooral mijn backup cap in veel koersen. Heb ook Wellens, Benoot, Pidcock en Merlier al vastliggen en nog 0 geplande wissels rara hoe doe ik dat? Succes allemaal gaat weer leuk worden!
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.