Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 84 ... 94 95
Pom titcock

Laatste dilemma, jullie mogen kiezen.. Lazkano + bomboi of Rex + Kristoff? Ik moet iemand hebben die Scheldeprijs rijdt

Haasrodestormvogel
TJV94
Hier is Mohoric erin gekomen ten koste van Benoot. Berckmoes geupgrade naar Naesen. Voelt goed, nu e...

Dan heb je geen philsipsen of 1 van de grote? 

ik heb precies sprinter te weinig. 

Spartaan

Ik twijfel ineens over Nils Pollit rijdt een prima programma met een aantal koersen samen met Pogi , had eerst Narvaez , Wellens , Vermeersche maar zit nu toch te twijfelen om misschien iemand te wisselen voor pollit. Meeste logische zou vermeersche zijn maar moet ik ook nog met andere poppetjes schuiven voor extra budget.  Lastig ineens 

Laatst gewijzigd
TJV94
Haasrodestormvogel
Dan heb je geen philsipsen of 1 van de grote?  ik heb precies sprinter te weinig. 

Die zitten er allemaal in. 

Haasrodestormvogel
TJV94

Vdp, pogi, allen....

sterk 

Cold Palmer

Mijn laatste puzzelstukje die gelegd moet worden zorgt voor stress hier in de ochtend..

heuvelteam al best aardig bij elkaar, daarom ruimte om wat te veranderen en Vlaamse werk te upgraden.

Benoot wisselen voor Mohoric en TvD upgraden naar 1mil renner (nadeel: geen Visma teamgenoten meer voor WvA).
Of Teuns wisselen naar Meeus, hoor toch veel vertrouwen hier in Meeus.

master-pieter

Hoeveel man voor de heuvelklassiekers hebben jullie nu al in je team?

RedDevil
Poffermeloen
Hmm nu ga ik dus twijfelen om Vacek in te wisselen voor ballerini.    Is ballerini zijn knie weer he...

Volgens mij is Ballerini een bananenschil. Lijkt ideaal voor die prijs, maar geeft zelf aan nog chronische kniepijn te hebben. En heeft sindsdien geen uitslag meer gereden. Daarom blijf ik er vanaf.

Vergane Glorie
TJV94

Ook een Wellens?..zat nog te rekenen vannacht en Wellens heeft al 120 punten boven mohoric.

NielsH97

Mijn laatste dilemma is: Bomboi, Barbier of Kanter

Voordeel van Bomboi is dat SP en BdP vaststaan.

Kanter de bekendste naam.

Barbier laagste pickrate.

Wat zou jullie voorkeur zijn?

Pom titcock
NielsH97
Mijn laatste dilemma is: Bomboi, Barbier of Kanter Voordeel van Bomboi is dat SP en BdP vaststaan. K...

Bomboi

NielsH97

Benieuwd naar jullie teams en de caps vandaag!

Mooi als we het gepuzzel dalijk kunnen afsluiten.

Astarloa

Totdat ze Kubis daar nog toevoegen. 

Vergane Glorie
Astarloa

Klopt maar eerder is een artikel aangehaald dat bomboi echt de eerste sprinter is. Ga zelf overigens voor Kanter. Die sprint sowieso

tol100

Wie weet iemand of bettiol meer gaat rijden lijkt me wel

Basementman
TJV94

Dan heb je waarschijnlijk geen Wellens en Pedersen, toch 2 die er bij mij zeker in staan

NielsH97
Astarloa

Heb in een filmpje van TdT gezien dat hij de sprintaantrekker voor Bomboi is in vlakke ritten. Dat gaf hij zelf aan.

tol100
Basementman
Dan heb je waarschijnlijk geen Wellens en Pedersen, toch 2 die er bij mij zeker in staan

Kan wel heb zelf de Lie ,Pedersen, pidcock en Merlier. Als je geen Mvdp kan er ineens heelveel

Astarloa
NielsH97
Heb in een filmpje van TdT gezien dat hij de sprintaantrekker voor Bomboi is in vlakke ritten. Dat g...

Ok, blijft wel maar TdT natuurlijk. Ik ga zelf voor Kanter in ieder geval voor die prijs.

Eddix

Ik heb ook vandaag Mohoric erin gefietst, het is toch vooral een klassiekerrenner met een mooi programma, hij is vooral mijn backup cap in veel koersen. Heb ook Wellens, Benoot, Pidcock en Merlier al vastliggen en nog 0 geplande wissels rara hoe doe ik dat? Succes allemaal gaat weer leuk worden!

Pom titcock
Astarloa
Ok, blijft wel maar TdT natuurlijk. Ik ga zelf voor Kanter in ieder geval voor die prijs.

Bassie tietema gaf zelf ook aan dat bomboi de man is daar

Pom titcock

Maar dan nog welke 750 die ook Schelde rijdt pakt de meeste punten? Kristoff/ Hofstetter/ teutenberg?

tol100
Eddix
Ik heb ook vandaag Mohoric erin gefietst, het is toch vooral een klassiekerrenner met een mooi progr...

Mooie taktiek;)

tol100
Pom titcock
Maar dan nog welke 750 die ook Schelde rijdt pakt de meeste punten? Kristoff/ Hofstetter/ teutenberg...

Hofstetter staat garant voor 0 punten

dawizz

Bomboi of Arne Marit voor het laatste 500 k sprintersplekje...Wie maakt de meeste kans op de meeste punten?

1 2 ... 84 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.