Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 85 ... 94 95
Kussinjepoes

Narvaez + vacek of Stuyven + Vermeersch?

Vergane Glorie
dawizz
Bomboi of Arne Marit voor het laatste 500 k sprintersplekje...Wie maakt de meeste kans op de meeste...

Bomboi

tol100
Kussinjepoes

Narveaz + Vacek

Vergane Glorie
Kussinjepoes

Natvaez en Vermeersch maar dat heb ik dan ook😂

En vacek

Laatst gewijzigd
Basementman
tol100
Kan wel heb zelf de Lie ,Pedersen, pidcock en Merlier. Als je geen Mvdp kan er ineens heelveel

Dat is het hele ding hier, hij (of zij, maar lijkt me sterk hiero) geeft aan dat hij juist wel al die toppers mee heeft. Lees de berichten maar terug op vorige pagina...

LaurenstenTop

MvdP wel of niet? Met het geld kan je diverse renners behoorlijk upgrade, anderzijds loop je een hoop zekere cap punten mis..

Vergane Glorie
LaurenstenTop
MvdP wel of niet? Met het geld kan je diverse renners behoorlijk upgrade, anderzijds loop je een hoo...

Dit is het volledig. Ik ga dan voor zekerheid en daarom dus toch ook voor pidcock

DennisdeMenniss
master-pieter
Hoeveel man voor de heuvelklassiekers hebben jullie nu al in je team?

6

LaurenstenTop
Vergane Glorie
Dit is het volledig. Ik ga dan voor zekerheid en daarom dus toch ook voor pidcock

En geen MvdP?

Vergane Glorie
LaurenstenTop
En geen MvdP?

Snap de verwarring. Daarom gegaan voor de dure 6 (laporte niet) en dan Wellens en narvaez en Milan...verder 1.5 en lager. 

Willempie94
Vergane Glorie
Snap de verwarring. Daarom gegaan voor de dure 6 (laporte niet) en dan Wellens en narvaez en Milan.....

Hier precies hetzelfde, onze teams zullen dan veel op elkaar lijken;)

Feld

Ballerini nog steeds niet bevestigd...en chronische knieklachten (volgens hemzelf). 
Maar een mooi programma en een potentieel goedkope pick...

John Bon
Willempie94

Ik denk dat dit heel veel ploegen zal zijn eigenlijk. Grootste verschillen dit jaar zal toch gemaakt worden met wie doet de transfer na milaan-sanremo en welke kopmannen worden gekozen. 

Ik heb hier al 2 uur zitten staren op Merlier of Meeus :D Maar uiteindelijk toch gegaan voor mijn notie van vorig jaar "MERLIER ALTIJD MEE"
Ook al heb ik het er niet voor :D 

Normaal probeer ik altijd een alternatieve strategie te kiezen dan de merendeel... blijkt dat een reden is dat merendeel voor een bepaalde strategie gaat :D

Laatst gewijzigd
Witte87

Is het nog geen 11.30? Blij als de deadline voorbij is. 

Geen merlier en mvdp en dus 7x 1m mannen in mijn team. Ook blackmore net eruit gegooid en de 0,5m die ik reserve voor eventuele merlier wissel wilde houden toch maar geïnvesteerd.

Cold Palmer
Feld
Ballerini nog steeds niet bevestigd...en chronische knieklachten (volgens hemzelf). Maar een mooi pr...

Ballerini is wel bevestigd voor vandaag (zie X)

waar lees je het van de knieklachten? 

TJV94
Vergane Glorie
Ook een Wellens?..zat nog te rekenen vannacht en Wellens heeft al 120 punten boven mohoric.

Nee, geen Wellens. Wel Narvaez. 

De Tourminator
Vergane Glorie
Snap de verwarring. Daarom gegaan voor de dure 6 (laporte niet) en dan Wellens en narvaez en Milan.....

Hetzelfde hier

Vergane Glorie
Willempie94

Wat al wordt aangegeven. Ik heb niet de code kunnen kraken voor meer en hoop daar agressief te wisselen een verschil nog te kunnen maken.

hoef eigenlijk maar één wissel voor de heuvels echt toe te passen om gerust mensen tot captain te benoemen, dus zit niet met het idee om daarmee te wachten. Vandaar bijvoorbeeld een Van eetveld eerder dan gregoire ivm strade en WP.

tol100
Witte87
Is het nog geen 11.30? Blij als de deadline voorbij is.  Geen merlier en mvdp en dus 7x 1m mannen in...

Zat er ook over na te denken maar dan kom je op mannen waar je echt te veel twijfels hebt

tol100
TJV94
Nee, geen Wellens. Wel Narvaez. 

Wij hebben echt bijna hetzelfde team

TJV94
Basementman
Dat is het hele ding hier, hij (of zij, maar lijkt me sterk hiero) geeft aan dat hij juist wel al di...

Onder de toppers schaar in Pogi, Van Aert, vd Poel, Philipsen. Dus 5mil plus 

RedDevil
Nijmos
Ik begin opeens te twijfelen of mohoric niet een veel goedkoper alternatief is voor pidcock.

Schultenbrau is ook een goedkoper alternatief voor Amstel. Maar of je er blij van wordt...

MrWest

Iemand 500k overnemen? Team staat en elke upgrade voelt niet goed...

De Tourminator

Als Pogi uit gaat halen dan zijn Wellens, Politt, Narvaez, Vermeersch en andere teamgenoten wel lekker voor de teampunten. Ik verwacht er toch wel minimaal 100 als ze 4 koersen samen rijden. Dus ik heb er 3 van deze 4

Nijmos
MrWest
Iemand 500k overnemen? Team staat en elke upgrade voelt niet goed...

Je kunt het ook op de bank houden dan kun je flexibeler wisselen. Mads voor wellens of benoot, benoot of wellens voor milan. Merlier voor de lie. Best lekker

1 2 ... 85 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.