Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 86 ... 94 95
[email protected] van de Laar

Mohoric of Madouas, heb weinig nog voor de Ardennen, maar betwijfel of Madouas daar dan een uitgewezen kopman 'moet' zijn?

Ben verder aardig voorzien van de traditionele top renners, dus verwacht ook genoeg te kunnen inzetten voor de echte kasseien ritten, waar Mohoric het weer goed kan doen. Wie gaat het beter doen op SB? Dit is ook een belangrijke vraag om de uiteindelijke conclusie te kunnen maken. 

Laatst gewijzigd
Blaagstra

Mooite wisseltactieken gelezen. Kansberekening helt zwaar over naar risico rondom potentiele verschilmaker Cockpit. Toch dit geeft dit scenario hoogste beheersing: 2mln en MvP od bank houden, na SB of MS wissel. als Cockp doorpedaleert, gaat hij verder niet veel top3 meer rijden, MvP  hoger risico van wel. 

MrWest
Nijmos
Je kunt het ook op de bank houden dan kun je flexibeler wisselen. Mads voor wellens of benoot, benoo...

That's the plan;)

Astarloa

Ploegenspel is een gigantische factor in de klassiekers. Renners als Mohoric en De Lie zijn daarom al geen optie voor mij. Die zullen vast wat goeie resultaten behalen maar voornamelijk vanuit de 2e groep. Alleen voor Pidcock maak ik een uitzondering vanwege zijn aantrekkelijke programma. Maar daar ben ik ook nog niet helemaal over uit. 

Blaagstra

Pak nou die 2e sprinter van  Quickstep, jongens! gaat er staan id schelde als merlier besluit na 2 a 3 overwinningen dat ie lekker plezant gaat toekijken tot ad grote rondes.

tol100
Astarloa
Ploegenspel is een gigantische factor in de klassiekers. Renners als Mohoric en De Lie zijn daarom a...

Voor mij is dit juist prc andersom en neem ik die mannen mee  omdat je met 4 uae of 4 visma s altijd de goede niet meeneemt 

Koen

Laatste 500 K opvullen met Kanter of  Van Dijke. Wie zou meeste halen? ik neig naar Kanter

Astarloa
tol100
Voor mij is dit juist prc andersom en neem ik die mannen mee  omdat je met 4 uae of 4 visma s altijd...

Jij kiest liever voor mensen die zo goed als geen kans hebben op winnen en dus ook geen teampunten. Mohoric gaat vast vaak zat in groep 2 binnen bollen met 3 UAE'ers om zich heen.

Willempie94

Zijn er ook teams met Philipsen, Merlier, Milan & Groves? Lijkt me een beetje overbodig toch om Groves mee te nemen dan ook?

Koen
Laatste 500 K opvullen met Kanter of  Van Dijke. Wie zou meeste halen? ik neig naar Kanter

Moeilijk op voorhand te zeggen. Hangt echt af van de startlijsten, welk nog niet volledig gepubliceerd zijn. Dit maakt het calculeren eenvoudiger  op 'potentiële punten'. Ik kies zelf eerder voor Kanter I.v.m. Scheldeprijs. 

De Tourminator
Blaagstra
Mooite wisseltactieken gelezen. Kansberekening helt zwaar over naar risico rondom potentiele verschi...

zeker een mooie tactiek, maar dan moet je Pidcock wel wisselen

Titivoeckler
RedDevil
Schultenbrau is ook een goedkoper alternatief voor Amstel. Maar of je er blij van wordt...

Schultenbrau en Amstel allebei niet nemen ;)

John Bon
Willempie94
Zijn er ook teams met Philipsen, Merlier, Milan & Groves? Lijkt me een beetje overbodig toch om...

Denk dat je dan Groves niet meeneemt als sprinter maar meer meeneemt voor de teampunten en als hij dan bv in de Brabantse Pijl een uitslag rijd of Philipsen zich eens niet top voelt en Groves een  top 5 laat sprinten zit je al snel aan de punten. 

Heeft potentieel meer puntenmogelijkheden dan een Vermeersch bv. 

De Tourminator
Willempie94
Zijn er ook teams met Philipsen, Merlier, Milan & Groves? Lijkt me een beetje overbodig toch om...

Ja, voor 1M gaat hij mee. Teampunten en kans op eigen punten als hij mee kan en goed wil aankomen

Vergane Glorie
De Tourminator
Ja, voor 1M gaat hij mee. Teampunten en kans op eigen punten als hij mee kan en goed wil aankomen

Mee eens...

Haasrodestormvogel

Team klaar....

laatste dilemma: 

Stuyven of Benoot? 

Jeroen Vanroose

Ik blijf toch worstelen met een Meeus. Die staat er bijna altijd in. Maar meestal ontgoocheling.

Zou een 2tal van Blackmore, Vermeersch of Sheehan niet meer opbrengen dan een Meeus samen met een goedkope ploegmaat?

KJP

Het kan toch nooit zo zijn dat je door Meeus te laten vallen ruimte maakt om Blackmore te nemen. ;)

Ben Heal Nie

Ik moet toch ook nog een dilemma van mijn hart; Mikhels of Abrahamsen (heb op de een of andere manier meer vertrouwen in hem dan in Lazkano).

pro Mikhels... heel hoog plafond en rijdt wellicht nog de Scheldeprijs?

Pro Abrahamsen... zie hem ook nog wel een stap zetten (zeker zijn punch is sterker geworden) en heb t idee dat hij meer een breedte versterking is voor mijn team in de e3 bijv.

graag input :)

Ben Heal Nie
Ik moet toch ook nog een dilemma van mijn hart; Mikhels of Abrahamsen (heb op de een of andere manie...

Wanneer Mihkels mee doet aan de Scheldeprijs, is het een no-brainer. 

bdebouwer
Ben Heal Nie
Ik moet toch ook nog een dilemma van mijn hart; Mikhels of Abrahamsen (heb op de een of andere manie...

EF rijdt geen scheldeprijs

Ben Heal Nie
Wanneer Mihkels mee doet aan de Scheldeprijs, is het een no-brainer. 

Ik zie in die ploeg geen alternatieve deelnemer jij wel?

tol100

Dan wel Mikhels maar bij Mikhels heb ik wel dat het een jaartje te vroeg is denk dat die heuvel op nog net te zwaar is maar kan ook een meeus 2.0 worden die in de 2de groep vooraan eindigt

Ben Heal Nie
bdebouwer
EF rijdt geen scheldeprijs

Dit is top input haha snap niet dat ik dit heb gemist haha

Houtenees

Wat bizar dat zoveel van jullie met patat of friet ontbijten. Ik eet lekker een bakje yoghurt met muesli 

1 2 ... 86 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.