Mohoric of Madouas, heb weinig nog voor de Ardennen, maar betwijfel of Madouas daar dan een uitgewezen kopman 'moet' zijn?
Ben verder aardig voorzien van de traditionele top renners, dus verwacht ook genoeg te kunnen inzetten voor de echte kasseien ritten, waar Mohoric het weer goed kan doen. Wie gaat het beter doen op SB? Dit is ook een belangrijke vraag om de uiteindelijke conclusie te kunnen maken.
Mooite wisseltactieken gelezen. Kansberekening helt zwaar over naar risico rondom potentiele verschilmaker Cockpit. Toch dit geeft dit scenario hoogste beheersing: 2mln en MvP od bank houden, na SB of MS wissel. als Cockp doorpedaleert, gaat hij verder niet veel top3 meer rijden, MvP hoger risico van wel.
Ploegenspel is een gigantische factor in de klassiekers. Renners als Mohoric en De Lie zijn daarom al geen optie voor mij. Die zullen vast wat goeie resultaten behalen maar voornamelijk vanuit de 2e groep. Alleen voor Pidcock maak ik een uitzondering vanwege zijn aantrekkelijke programma. Maar daar ben ik ook nog niet helemaal over uit.
Moeilijk op voorhand te zeggen. Hangt echt af van de startlijsten, welk nog niet volledig gepubliceerd zijn. Dit maakt het calculeren eenvoudiger op 'potentiële punten'. Ik kies zelf eerder voor Kanter I.v.m. Scheldeprijs.
Denk dat je dan Groves niet meeneemt als sprinter maar meer meeneemt voor de teampunten en als hij dan bv in de Brabantse Pijl een uitslag rijd of Philipsen zich eens niet top voelt en Groves een top 5 laat sprinten zit je al snel aan de punten.
Heeft potentieel meer puntenmogelijkheden dan een Vermeersch bv.
Ik moet toch ook nog een dilemma van mijn hart; Mikhels of Abrahamsen (heb op de een of andere manier meer vertrouwen in hem dan in Lazkano).
pro Mikhels... heel hoog plafond en rijdt wellicht nog de Scheldeprijs?
Pro Abrahamsen... zie hem ook nog wel een stap zetten (zeker zijn punch is sterker geworden) en heb t idee dat hij meer een breedte versterking is voor mijn team in de e3 bijv.
graag input :)
Wanneer Mihkels mee doet aan de Scheldeprijs, is het een no-brainer.
Ik zie in die ploeg geen alternatieve deelnemer jij wel?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.