Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 87 ... 94 95
Ben Heal Nie
tol100
Dan wel Mikhels maar bij Mikhels heb ik wel dat het een jaartje te vroeg is denk dat die heuvel op n...

De Meeus 2.0 analyse sluit ik me helemaal bij aan. Verder nog een comment waardoor ik me gesterkt kan voelen in mijn keuze voor de Noor?

Haasrodestormvogel
Blaagstra
Mooite wisseltactieken gelezen. Kansberekening helt zwaar over naar risico rondom potentiele verschi...

Dan denk jij dat Merlier meer punten haalt in Kuurne dan Pidcock in San Remo? 

Pom titcock
Houtenees
Wat bizar dat zoveel van jullie met patat of friet ontbijten. Ik eet lekker een bakje yoghurt met mu...

Woon jij in Houten?

Sean Chiappucci
Haasrodestormvogel
Team klaar.... laatste dilemma:  Stuyven of Benoot? 

Nog niet klaar dus.:-)

Ik ben voor Benoot gegaan

Teker

Spelen jullie op zekerheid met De Lie in Omloop + Blackmore, of zouden jullie dan toch Wellens + Abrahamsen meenemen?

tol100
Teker
Spelen jullie op zekerheid met De Lie in Omloop + Blackmore, of zouden jullie dan toch Wellens + Abr...

Ik ga voor de lie i.p.v Wellens 

twente4ever
Willempie94
Zijn er ook teams met Philipsen, Merlier, Milan & Groves? Lijkt me een beetje overbodig toch om...

Ja dit heb ik. En daar breek ik m'n hoofd over. Wil meer body op de kasseien en SP dus overweeg meeus of mikhels voor groves. Maar met meeus moet het hele team overhoop en met mikhels eeet ik het programma niet en EF rijdt geen Schelde...

kortom ik kom er niet uit

Houtenees
Pom titcock
Woon jij in Houten?

Ja

TourDeFranceUnchained

Na lang wikken en wegen toch een besluit genomen over de captains van vandaag:

1. Blackmore
  2. Teuns
  3. Vermeesch

Succes allen!

[email protected] van de Laar
bdebouwer
EF rijdt geen scheldeprijs

Daarom heb ik hem zelf ook niet ;)

zomaareens

Rijdt kanter brugge de panne en scheldeprijs?

HB
TourDeFranceUnchained
Na lang wikken en wegen toch een besluit genomen over de captains van vandaag: Blackmore Teuns Verm...

Teuns is vandaag jarig, dus uitstekende keuze!

Houtenees

.

Laatst gewijzigd
Georgeske

Een 500 dilemma:

blackmore of berckmoes?

tol100

Team van dit jaar 

Wva

Pogi

Pidcock

Pedersen 

De Lie

Mohoric

Narvaez

Bettiol

Vermeersch

Van Gestel

Magnier

Teunissen

Phillipsen

Merlier

Milan

Kristof

Fretin

Teuns

Bilbao

Gregoire

Doe je je voordeel het laatste uurtje

berggie1987
Willempie94
Zijn er ook teams met Philipsen, Merlier, Milan & Groves? Lijkt me een beetje overbodig toch om...

Ja hier. Maar zie hem niet als pure sprinter. Groves heeft zowel team punten van Philipsen als van vdpoel. Daarnaast nog wat mooi sprokkelwerk en eventueel een keer vervanger van Philipsen als er wat voorvalt.

Matjieu
Houtenees
.

Was nog wel zo blij dat niemand hier deze optie had gedeeld ;)

Maar idd een goede optie volgens mij. Kunnen daardoor twee kanten op mocht er meer bekend zijn rondom programma van Pidcock. 

Yuri2222

@hautenees,

2,5 miljoen voor 1 race van Groenewegen en belangrijker nog dat Milan de stenen uit de straat gaat fietsen in Roubaix en je die dan mist. Mij niet gezien. 

KV
Matjieu
Was nog wel zo blij dat niemand hier deze optie had gedeeld ;) Maar idd een goede optie volgens mij....

Maar Merlier wordt morgen al 2de en Dylan zal nog maar eens zijn leadout kwijtspelen en als 13de binnenbollen in SP. 

Matjieu
KV
Maar Merlier wordt morgen al 2de en Dylan zal nog maar eens zijn leadout kwijtspelen en als 13de bin...

Het is voor mij geen 100% keuze, maar het geeft in elk geval opties. Morgen moet je Merlier niet met Groenewegen vergelijken natuurlijk, maar met Milan. Als je de Milan/Groenwegen wissel doet geef je dus 2,5 in plaats van 4 uit aan dezelfde koersen. 

Laatst gewijzigd
Stijn Lemmens

Mijn Team voor de Klassiekers 2025:

VAN DER POEL

VAN AERT

POGACAR

PHILIPSEN

MERLIER

NARVAEZ

BENOOT

VERMEERSCH G.

HIRSCHI

MILAN

MEEUS

TEUNS

MORGADO

VERMEERSCH F.

LAZKANO

VAN EETVELD

MAGNIER

SCHACHMANN

BERCKMOES

FRETIN

Na de Scheldeprijs komen er nog extra klimmertjes bij nl. MERLIER wordt gewisseld voor PIDCOCK of VAN GILS, MILAN voor EVENEPOEL en LAZKANO gaat eruit voor NIJS

Wat viden jullie van mijn team en denk dat de namen voor zich spreken!

KV
Matjieu
Het is voor mij geen 100% keuze, maar het geeft in elk geval opties. Morgen moet je Merlier niet met...

Morgen moet je gewoon Milan en Merlier hebben. 

Canyon72
Eddix
Ik heb ook vandaag Mohoric erin gefietst, het is toch vooral een klassiekerrenner met een mooi progr...

Geen mvdp

Astarloa

Ik durf morgen Merlier ook niet niet te hebben al is het sprinten om plaats 5.

Laatst gewijzigd
Matjieu
KV
Morgen moet je gewoon Milan en Merlier hebben. 

Moeten is een groot woord denk ik. Tuurlijk is het lekker om hem te hebben, maar achteraf gaan we zien of hij echt een mist is. We gaan het meemaken. 

1 2 ... 87 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.