Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 90 ... 94 95
Korovic

Vind het toch dat wel een vreemde uitslag vandaag op Wout (11) en Philipsen (3) na zijn er geen dure mannen. Vacek en van den berg en Waerenskjold een miljoen magnier bol teunnissen 750k en de rest allemaal 500kers. Ongelooflijk eigenlijk en dat zonder vlucht scenario of iets dergelijks.

Hier met Wout cap 1 en magnier Watson en Philipsen wel wat gesprokkeld. Maar toch wel veel namen (en ploegen UAE) nergens te bekennen.

zomaareens

Ballerini idd bananenschilletje

floda

Mmm kanterwissel voor kubis pakte vandaag verkeerd uit. Ik moet ook van dit forum afblijven 😂

zomaareens

Mohoric op 10 min? How?

KV
nasibal
Mooi hoor! Hier vooral heel blij met 'parel' Waerenskjold, levert ook wel aardig :)

Sterk. Had hem vorig jaar (na ook een veelbelovende start) en meermaals vervloekt. Zie hem nog altijd als 1 van de eersten lossen op een niemandalletje tijdens KBK. Echt nooit meer overwogen nu. 

Magnier ook in je team dan?

Laatst gewijzigd
TourDeFranceUnchained
zomaareens
Mohoric op 10 min? How?

Bleek dat die de gravelfiets had gepakt om te oefenen voor strade....

PowerPiet

Net voor de start De Lie erin gefietst en ipv magnier als 3de kopman gezet. En dan nog niet eens 500k aan de kant gezet om de wissel met Merlier door te voeren. Nogmaals bevestigd dat je nooit mag wisselen op de laatste dag,. Het bloed kruipt....   Heb uit frustratie dubbele wissel doorgevoerd. Weg ploeg

NOAD1912
PowerPiet
Net voor de start De Lie erin gefietst en ipv magnier als 3de kopman gezet. En dan nog niet eens 500...

je hebt nu al 2 frustratiewissels toegepast? Heel benieuwd welke dat zijn geweest..

Blaagstra

interessante opening. vaert houdt in helaas of die knie is echt klaar. sterkte uae toch gehyped. blij met door kristoff opgeleide sprinter

PowerPiet
NOAD1912
je hebt nu al 2 frustratiewissels toegepast? Heel benieuwd welke dat zijn geweest..

Naast de geplande wissel naar Merlier, ook Mihkels voor Malucelli gewisseld. De eerste is OK, daardoor heb ik Pidcock alvast voor de Ardennen. De tweede is frustratie, te meer omdat ik stomweg dit niet vooraf deed. Nu stelde Mihkels me wel teleur vandaag.DNF

Edit: Malucelli zou morgen wel eens kunnen verrassen.

Laatst gewijzigd
nasibal
PowerPiet
Net voor de start De Lie erin gefietst en ipv magnier als 3de kopman gezet. En dan nog niet eens 500...

Goed nieuws: Het Giro spel opent op 17 april :)

Hassan de Mosselman

Alleen Vacek en WvA in de punten vandaag; wel allebei cap. Maar een lekker begin is anders...

oli4g
PowerPiet
Naast de geplande wissel naar Merlier, ook Mihkels voor Malucelli gewisseld. De eerste is OK, daardo...

Ik hoop voor jou dat hij start morgen want toch redelijk gevallen vorige week en nog geen update van de ploeg hierover.

Vergane Glorie
Hassan de Mosselman
Alleen Vacek en WvA in de punten vandaag; wel allebei cap. Maar een lekker begin is anders...

Bij mij ook, maar helaas Vacek geen captain.  Was erg sterk.

Voor morgen: ik zie niet in hoe dit anders dan een sprint gaat worden. UAE en Visma zijn niet sterk genoeg. Dus hier de drie topsprinters als captain en dus geen Wout.

Fieljepper
PowerPiet
Naast de geplande wissel naar Merlier, ook Mihkels voor Malucelli gewisseld. De eerste is OK, daardo...

Ik moet bekennen dat ik ook erg mijn best moet doen om niet meteen Mihkels in te wisselen voor Vacek. Toch mijzelf weten te overtuigen dat Vacek een te dure knecht is. Wat rijdt die meteen sterk zeg, instant fomo.

Eerste keer het klassiekerspel en ondanks tegenvallende resultaten blij om los te zijn. Voor morgen nu ook ingezet op de drie sprinters. Wel echt tegenvallende resultaten vandaag maar kan alleen maar beter worden nu!

Gids03

Morgen 3e cap     wout  ,fretin,of krisstofff? 

DennisdeMenniss

Er is toch niets gebeurd met Mikhels of wel? Lijkt me meer een dnf alla Meeus

kevinraar

420 punten gehaald had  met warenskjold 2de kopman phlipssen iste kopman van aert 3de kopman piddcock geen punten helaas

caiptains morgen

1 phlipssen

2 warenskjold

3 merlier

overihe renners

van aert

narvaez

vermeersch

fretin

braet

theuns

Laatst gewijzigd
KV

Pas wel op voor je lever met al die pinten Kevin!

Proficiat met je mooie score. Een goed begin is het halve werk!

OneTrickPony

Mooi begin, gefeliciteerd. Maar ehm.. 'caipyains' - Hoe krijg je het uit je toetsenbord. En die eerste "zin" ook... Is het echt zo moeilijk om een beetje leesbaar Nederlands te produceren?

(Ja, na 420 pinten wel waarschijnlijk)

Laatst gewijzigd
KV

Trouwens, voor de Waerenskjold kiezers: dacht dat hij vorig jaar 750k was en hij was zo'n grote tegenvaller. Nu blijkbaar 1m en staat er zelfs niet op voor de sprintkoersen: hoe kon je die overwegen???

Gewoon benieuwd...

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

https://www.procyclingstats.com/race/etoile-de-besseges/2025/stage-2

En ook 9de in Parijs - Roubaix vorig jaar. Dan kun je natuurlijk echt wel wat.

KV
OneTrickPony
https://www.procyclingstats.com/race/etoile-de-besseges/2025/stage-2 En ook 9de in Parijs - Roubaix...

Was idd zijn enige deftige uitslag vorig jaar (behalve SP waar hij er nu niet op staat) maar er is natuurlijk maar 1 wedstrijd met vlakke kasseien.

En vorig jaar toonde hij ook vorm in de voorbereiding met oa een etappe overwinning, gevolgd door een DNF in omloop en plekje 105 in KBK. 

Benzardi

De Duracelli"s hebben ook dit jaar weer een ploegje dikkebuiken pedaleurs bij elkaar gezocht:

1. Pogacar
  2. Van Aert 
  3. Pidcock
  4. Philipsen
  5. Benoot
  6. De Lie
  7. Mohoric
  8. Narvaez
  9. Vacek
  10. Pithie
  11. F. Vermeersch
  12. Milan
  13. Meeus
  14. Groves
  15. Fretin
  16. Vangheluwe
  17. Van Eetveld
  18. Madous
  19. Ballerini
  20. D. Teuns

Ik ga ook voor de wissel Pidcock - Merlier en de 3de wissel word natte vinger werk 🧐

Vandaag 354 punten (40%) bij elkaar gebokst, dus we mogen niet klagen voor de eerste dag 🤐 

Poule d'Or
PowerPiet

Malucelli helaas net van de startlijst gehaald

Laatst gewijzigd
1 2 ... 90 ... 94 95

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.