Vind het toch dat wel een vreemde uitslag vandaag op Wout (11) en Philipsen (3) na zijn er geen dure mannen. Vacek en van den berg en Waerenskjold een miljoen magnier bol teunnissen 750k en de rest allemaal 500kers. Ongelooflijk eigenlijk en dat zonder vlucht scenario of iets dergelijks.
Hier met Wout cap 1 en magnier Watson en Philipsen wel wat gesprokkeld. Maar toch wel veel namen (en ploegen UAE) nergens te bekennen.
Sterk. Had hem vorig jaar (na ook een veelbelovende start) en meermaals vervloekt. Zie hem nog altijd als 1 van de eersten lossen op een niemandalletje tijdens KBK. Echt nooit meer overwogen nu.
Magnier ook in je team dan?
Net voor de start De Lie erin gefietst en ipv magnier als 3de kopman gezet. En dan nog niet eens 500k aan de kant gezet om de wissel met Merlier door te voeren. Nogmaals bevestigd dat je nooit mag wisselen op de laatste dag,. Het bloed kruipt.... Heb uit frustratie dubbele wissel doorgevoerd. Weg ploeg
Naast de geplande wissel naar Merlier, ook Mihkels voor Malucelli gewisseld. De eerste is OK, daardoor heb ik Pidcock alvast voor de Ardennen. De tweede is frustratie, te meer omdat ik stomweg dit niet vooraf deed. Nu stelde Mihkels me wel teleur vandaag.DNF
Edit: Malucelli zou morgen wel eens kunnen verrassen.
Bij mij ook, maar helaas Vacek geen captain. Was erg sterk.
Voor morgen: ik zie niet in hoe dit anders dan een sprint gaat worden. UAE en Visma zijn niet sterk genoeg. Dus hier de drie topsprinters als captain en dus geen Wout.
Ik moet bekennen dat ik ook erg mijn best moet doen om niet meteen Mihkels in te wisselen voor Vacek. Toch mijzelf weten te overtuigen dat Vacek een te dure knecht is. Wat rijdt die meteen sterk zeg, instant fomo.
Eerste keer het klassiekerspel en ondanks tegenvallende resultaten blij om los te zijn. Voor morgen nu ook ingezet op de drie sprinters. Wel echt tegenvallende resultaten vandaag maar kan alleen maar beter worden nu!
Was idd zijn enige deftige uitslag vorig jaar (behalve SP waar hij er nu niet op staat) maar er is natuurlijk maar 1 wedstrijd met vlakke kasseien.
En vorig jaar toonde hij ook vorm in de voorbereiding met oa een etappe overwinning, gevolgd door een DNF in omloop en plekje 105 in KBK.
De Duracelli"s hebben ook dit jaar weer een ploegje dikkebuiken pedaleurs bij elkaar gezocht:
- Pogacar
- Van Aert
- Pidcock
- Philipsen
- Benoot
- De Lie
- Mohoric
- Narvaez
- Vacek
- Pithie
- F. Vermeersch
- Milan
- Meeus
- Groves
- Fretin
- Vangheluwe
- Van Eetveld
- Madous
- Ballerini
- D. Teuns
Ik ga ook voor de wissel Pidcock - Merlier en de 3de wissel word natte vinger werk 🧐
Vandaag 354 punten (40%) bij elkaar gebokst, dus we mogen niet klagen voor de eerste dag 🤐
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.