Merlier op drie is de meest veilige...op basis van dit seizoen is het Merlier 1, Milan 2 en Philipsen 3. Merlier is de minst zekere in het peloton..dus op 3 voor mij om wat in te bouwen. Denk overigens wel dat Wout gaat sprinten omdat ik het heel straf zou vinden als Kooij binnen een week zo'n koers aankan. Als je zo ziek bent dat je in de zandbak niet mee kan...kijk naar de lie gisteren..kleine verkoudheid en al geen kans...dus misschien toch Wout op drie..😂😂😂
Haha verschrikkelijk inderdaad. Ik was zo blij, en nu toch behoorlijk teleurgesteld met Merlier, Milan en Philipsen in deze volgorde. Hoopte op een bak punten tegenover mensen zonder Merlier en WvA als kopman.
Ja dit was erg jammer zo. Maar goed, nog lang niet voorbij na 2 koersen (denk ik en hoop ik 😀) nog 1x klagen over mijn wissel van kubis naar kanter en dan zal ik het niet meer doen (althans op dit forum, thuis scheld ik denk ik nog wel een aantal keer). Die gast is nu 6e en 9e geworden en dan moet BdP en Scheldeprijs nog komen.
nu maar eens kijken wat we gaan doen richting msr. Voor strade zit ik wel goed
Onze Nijmos krijgt dan toch gelijk. Als zijn voorspellingen voor MSR ook zo uitpakken, hoor je mij niet klagen...
Edit: voor de mensen die de Pidcock - VDP wissel gepland hebben staan: mits iedereen gewoon gezond en in vorm is, ben je dan van plan deze wissel voor of na MSR door te voeren?
Ik doelde op de uitspraak: Merlier hebben kan ook een zegen zijn (zo ff uit mijn hoofd). Vgm is hier eerder ook al genoemd dat ook áls het een sprint zou worden, het niet zomaar evident is dat Merlier dus wel even wint.
Weet niet waar je dat laatste gevonden hebt, maar deed hij dit niet ook twee jaar geleden en was toen nog helemaal niet ok, of althans niet dusdanig dat ie 22e ofzo werd.
niet dat ik zou klagen...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.