Scorito Klassiekerspel 2025

1 2 ... 91 92 93 94
Vergane Glorie

Merlier op drie is de meest veilige...op basis van dit seizoen is het Merlier 1, Milan 2 en Philipsen 3. Merlier is de minst zekere in het peloton..dus op 3 voor mij om wat in te bouwen. Denk overigens wel dat Wout gaat sprinten omdat ik het heel straf zou vinden als Kooij binnen een week zo'n koers aankan. Als je zo ziek bent dat je in de zandbak niet mee kan...kijk naar de lie gisteren..kleine verkoudheid en al geen kans...dus misschien toch Wout op drie..😂😂😂

berggie1987

Hoe kan je de percentages zien van alle gekozen renners? 

jenzrscl
Vergane Glorie
Merlier op drie is de meest veilige...op basis van dit seizoen is het Merlier 1, Milan 2 en Philipse...

Waarom zou kooj anders meedoen

Vergane Glorie
jenzrscl
Waarom zou kooj anders meedoen

Hij zal fit genoeg zijn en anders is het training voor later in het jaar.

Of hij de koers echt aankan...

Capra
nasibal
Als je foto met handtekening wil moet je even pm'en, voor mijn fans heb ik altijd tijd! :) 

Hahaha 

dr klaas
dephazz
Milan, Merlier en Philipsen reden samen ca. 10x Kuurne, maar eindigden nog nooit in de top 10. Waaro...

Eens moet de 1e keer zijn toch, had ook wva kunnen spelen. Heeft 1/3 van gisteren niet gedaan. Ik laat me graag verrassen .

Laatst gewijzigd
Bzuidema
berggie1987
Hoe kan je de percentages zien van alle gekozen renners? 

Moet je bij de volgende race op de kopmannen klikken en daar staan de percentages bij. Of bij de renners die al punten hebben.

NOAD1912

Voorzichtige felicitaties aan degenen die vooraf de Merlier wissel hadden ingepland.. de meesten die dat niet gedaan hebben (zoals ik) zullen KBK vermoedelijk als hoofdreden hebben gehad. 

KV

Dan bedenk je alles zo goed, komt het scenario ook gewoon uit en krijg je dit. Om van te kotsen gewoon. 

PowerPiet

Hoe zie je de positie van je subleages? Ik zie bij elke subleuge de stand van flitsforum

mvdk
KV
Dan bedenk je alles zo goed, komt het scenario ook gewoon uit en krijg je dit. Om van te kotsen gewo...

Haha verschrikkelijk inderdaad. Ik was zo blij, en nu toch behoorlijk teleurgesteld met Merlier, Milan en Philipsen in deze volgorde. Hoopte op een bak punten tegenover mensen zonder Merlier en WvA als kopman.

floda

Ja dit was erg jammer zo. Maar goed, nog lang niet voorbij na 2 koersen (denk ik en hoop ik 😀) nog 1x klagen over mijn wissel van kubis naar kanter en dan zal ik het niet meer doen (althans op dit forum, thuis scheld ik denk ik nog wel een aantal keer). Die gast is nu 6e en 9e geworden en dan moet BdP en Scheldeprijs nog komen. 
nu maar eens kijken wat we gaan doen richting msr. Voor strade zit ik wel goed

Ragnar Lolbroek

624 punten. Dat konden er meer zijn als Merlier een degelijke sprint kon rijden. 40% gestegen naar 76,4%. Het openingsweekend is al eens beter verlopen.

BigMig

Onze Nijmos krijgt dan toch gelijk. Als zijn voorspellingen voor MSR ook zo uitpakken, hoor je mij niet klagen...

Edit: voor de mensen die de Pidcock - VDP wissel gepland hebben staan: mits iedereen gewoon gezond en in vorm is, ben je dan van plan deze wissel voor of na MSR door te voeren?

Laatst gewijzigd
Ecko
NOAD1912
Voorzichtige felicitaties aan degenen die vooraf de Merlier wissel hadden ingepland.. de meesten die...

Hier net zo. Ik had vandaag 300 Merlierpunten begroot.

Laatst gewijzigd
KV
BigMig
Onze Nijmos krijgt dan toch gelijk. Als zijn voorspellingen voor MSR ook zo uitpakken, hoor je mij n...

Tjah, wat is gelijk hebben? Zeggen dat het geen sprint wordt en dan uiteindelijk wegkomen ermee met een sprinttombola. 

Houtenees

Weet iemand waarom GROVES eraf is gehaald?

nasibal

Groves wel natste tosti van de dag hoor. Sprint hij gewoon door wordt hij 5e/6e ipv DQ. Scheelt serieus punten.

Hij zal toch zelf ook wel weten dat juichen in de sprint niet meer mag sinds dit jaar?

Laatst gewijzigd
BigMig
KV
Tjah, wat is gelijk hebben? Zeggen dat het geen sprint wordt en dan uiteindelijk wegkomen ermee met...

Ik doelde op de uitspraak: Merlier hebben kan ook een zegen zijn (zo ff uit mijn hoofd). Vgm is hier eerder ook al genoemd dat ook áls het een sprint zou worden, het niet zomaar evident is dat Merlier dus wel even wint. 

KV
BigMig
Ik doelde op de uitspraak: Merlier hebben kan ook een zegen zijn (zo ff uit mijn hoofd). Vgm is hier...

Tussen niet winnen en plek 16 is er toch een klein verschil. 
En dan Groves nog erbij. 
En dan lees ik nog dat Vdp mss Strade erbij zal lappen, zit ik mooi met mijn Pid-Vdp wissel. 

Vergane Glorie
KV
Tussen niet winnen en plek 16 is er toch een klein verschil. En dan Groves nog erbij. En dan lees ik...

Weet niet waar je dat laatste gevonden hebt, maar deed hij dit niet ook twee jaar geleden en was toen nog helemaal niet ok, of althans niet dusdanig dat ie 22e ofzo werd. 

niet dat ik zou klagen...

klumper

Volgens De Cauwer gaan er geruchten rond dat Van der Poel Strade toevoegd aan zijn programma

KV
Vergane Glorie
Weet niet waar je dat laatste gevonden hebt, maar deed hij dit niet ook twee jaar geleden en was toe...

I know, maar een reden te meer dat als hij nu wel deelneemt, hij denkt wel competitief te zijn. 

Vergane Glorie
KV
I know, maar een reden te meer dat als hij nu wel deelneemt, hij denkt wel competitief te zijn. 

Ja dat snap ik..zeker omdat ie niet afgemaakt wil worden door Pogacar denk ik...dus van mij mag hij meedoen, maar of ie dan meteen captain wordt...gelukkig nog een weekje 

dr klaas

Blijft sprinten natuurlijk, braet 12e is het positieve van mijn dag.  

1 2 ... 91 92 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.