Scorito Giro 2025

1 2 ... 107 ... 112 113
Daan Brakenhoff

Kevin in de top10 van deze ronde!

KipKerrieBroodje

Kanter teruggezet...

Fiets mdrin
KipKerrieBroodje
Kanter teruggezet...

das nou jammer, met de Kanterpuntjes stond ik in de top3 van ons flitsforum en in de top100 van scorito, nu kukel ik van het podium en zelfs uit de top 200

ditisdavid
KipKerrieBroodje
Kanter teruggezet...

Ik ben ongetwijfeld niet neutraal aan het kijken, maar dit was echt geen straf waardig. Helemaal omdat Pedersen minstens zoveel hem aan het duwen was als vice versa.

rodelantaarn1

Ik heb het teruggekeken om te zien of er een reden is waarom Kanter zou zijn teruggezet, maar ik kan echt helemaal niets vreemds ontdekken. Heel raar.

Edit: Kan een Astana bijv hier tegen in beroep gaan? Weet iemand hoe dat werkt?

Laatst gewijzigd
Fiets mdrin

Mijn teampje doet het nu dus lekker, maar ik knijp hem wel voor week 3:

Roglic Ayuso Ciccone Gee Storer Fortunato Mcnulty Bernal

Pidcock Pedersen

Groves Kooij Strong Bennet Kanter Lonardi 

Hayter Tarling 

Poole Vendrame

Fiets mdrin

en ja een beroep hiertegen vanuit Astana zou fijn zijn! Cofidis had laatst ook een succesvol beroep in baskenland met aranburu...

NOAD1912
rodelantaarn1
Ik heb het teruggekeken om te zien of er een reden is waarom Kanter zou zijn teruggezet, maar ik kan...

Dit slaat helemaal nergens op nee of er moet iets vroeg in de sprint gebeurd zijn. Astana gaat natuurlijk echt wel in beroep, die kunnen na zeker vandaag de puntjes helemaal goed gebruiken.

Laatst gewijzigd
martijncr
Primozeh
Na ongeveer een jaar lang gebruik gemaakt te hebben van de kennis die op dit forum gedeeld wordt bes...

Welkom! Leuk dat je wil bijdragen! 

valowitz
stefp99
Zal van Aert vandaag zijn lead-out doortrekken tot aan de finish? Wat denken jullie?

Waar was Wout van Aert vandaag in de sprint? Vissen??

Laatst gewijzigd
valowitz

Denk dat van Aert morgen of overmorgen afstapt en zich gaat voorbereiden op de Tour. 

stefp99

Ben benieuwd of een Groves of Strong morgen mee kunnen sprinten voor de overwinning! 

kevinraar

dit maar vaker zo uitslag 327 punten had nummer 1 2 4 5 6 7 12 gestegen van 27.6 naar 62.4

NOAD1912
Fiets mdrin
en ja een beroep hiertegen vanuit Astana zou fijn zijn! Cofidis had laatst ook een succesvol beroep...

Echt zuur, scheelt 5 hele procenten.. ipv 5,5% maar 0,5% gestegen. Kanter is een verschilmaker met 20% pickrate. Ik lees nog niks over een beroep van Astana.

Ragnar Lolbroek
kevinraar
dit maar vaker zo uitslag 327 punten had nummer 1 2 4 5 6 7 12 gestegen van 27.6 naar 62.4

Lekker

NOAD1912
kevinraar

topper 💪

KV

Was dat niet Vacek én Turner waar Nasibal hartelijk om lachte voor de deadline? 🙈

Overwoog Turner ook wel geen seconde, maar toch wel opvallend. 

Mazzel1986
valowitz
Denk dat van Aert morgen of overmorgen afstapt en zich gaat voorbereiden op de Tour. 

Jup, die is toe aan vakantie

WielerflitsOrakel

Prima dag, 78%. 283 punten met nummer 2,4,5,6,9,11. 1 Persoon geen punten. 

kevinraar

alleen kanter terug gezet anders had ik nog meer punten

jenzrscl
jenzrscl
Eens benieuwd naar van uden of hij kan oogsten voor dsm

Zo dan

TourDeFranceUnchained
NOAD1912
Dit slaat helemaal nergens op nee of er moet iets vroeg in de sprint gebeurd zijn. Astana gaat natuu...

In de onderstaande video op X zie je denk ik waarom Kanter naar de laatste plek is gezet. Op 600m heeft Pedersen het wiel van de Visma man en Kanter probeert duidelijk tot 3x toe dit wiel over te nemen door Pedersen een licht schouderduwtje te geven. Het is misschien wat overdreven om volledig terug gezet te worden, maar hij deed zeker niet niets. 

https://x.com/BenjiNaesen/status/1922322944585335107

Ragnar Lolbroek

Morgen een mengelmoes van Pedersen(c) Groves Strong Fiorelli

Van Aert Hermans

Ciccone Roglic Carapaz. 

berggie1987

Wie heeft de slechtse last-minute wissel doorgevoerd?

Ik bied landa erin Ciccone eruit. Wie biedt er meer? 

kevinraar

wat verwacht jullie morgen sprinters peloton van ongeveer 50 man of vluchters?

heb nu dit

roglic

ayuso

rubio

storer

bardet

poole

pedersen

piganzoli

mcnulty

bank

kooij

groves

benett

van uden

kanter

lonardi

mangier

gee

arensman

fortunato

Laatst gewijzigd
1 2 ... 107 ... 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.