Scorito Giro 2025

1 2 ... 110 111 112 113
floda
Fieljepper
Zelf had ik ook in mijn hoofd dat Magnier een goed klimmende sprinter is maar als ik terugkijk naar...

Nee niet in goed veld. Dat is ook precies de reden waarom hij bij mij ook niet in selectie zit. 

Morfin11

In een interview op Cyclingonline geeft Pluimers aan dat de etappe van vandaag als eerste echte kans voor hem staat aangeduid.

tol100
Fieljepper
Zelf had ik ook in mijn hoofd dat Magnier een goed klimmende sprinter is maar als ik terugkijk naar...

De figuera champions classic (staat op pcs)  aan het begin van het seizoen werd die  2de met z'n soort aankomst, maar of je daar vanuit moet gaan... Ik ga er niet opgokken.

KV
NOAD1912
Ik haat heel het bankpuntensysteem grrr.. het beïnvloedt zelfs mijn kijkplezier. Banken is zoveel ma...

Hoe kan je nu Fomo hebben voor Fortunato vandaag?

tol100

Team van vandaag, Oldani Vendrame Groves Pedersen Roglic Hoole, Scaroni, strong en Carapaz.

Op de bank Kooij Magnier Ayuso Poole  zit te twijfelen op de sprinters in te zetten of niet

NOAD1912
KV
Hoe kan je nu Fomo hebben voor Fortunato vandaag?

De bergpuntjes 30 km voor de finish + zware finale? Of denk je dat het niet zwaar genoeg is voor hem door te trekken als hij eventueel als eerste die 4e categorie col passeert met 10 seconden voorsprong? (ik noem maar iets he) + dan uiteraard nog die zekere 8 truipunten

tol100
NOAD1912
De bergpuntjes 30 km voor de finish + zware finale? Of denk je dat het niet zwaar genoeg is voor hem...

Ken je het woord utopie? 8 pt niet meer

Maarten Koning

Fretin en groves willen er allebei voor gaan (sporza)

Willempie94

S.K. Andersen zal niet starten vandaag meld Liddl Trek, zal dat nog gevolgen gaan hebben voor Pedersen vandaag of hebben ze alsnog genoeg kracht om de boel voldoende op tempo te houden?

Laatst gewijzigd
zomaareens

Pidcocker banken of magnier banken?

hjjanssen1973

Kanter erin, Ayuso eruit.

hjjanssen1973
Maarten Koning
Fretin en groves willen er allebei voor gaan (sporza)

Plekje voor Groves gereserveerd (tegen beter weten in?!). Fretin rijdt volgens mij echt alleen vlakke finales.

Maganor01

WVA ziet zichzelf niet als favoriet vandaag.. eruit halen?

Sean Chiappucci
zomaareens

In dat geval magnier  banken,    maar wie zijn die andere 7 dan wel niet ?

Ik neem ze allebei mee. En laat bv een Kanter, Ayuso of die italiaanse geluksvogel op de bank om er maar 3 te noemen.

Smarty
zomaareens

Pidcock cappen!

Sean Chiappucci
Maganor01
WVA ziet zichzelf niet als favoriet vandaag.. eruit halen?

Op gevoel niet meenemen, zit in een slechte mood. Maar als je Van Aert vandaag al niet opstelt, waarom heb je er dan zoveel geld aan uitgegeven ?

zomaareens
Sean Chiappucci
In dat geval magnier  banken,    maar wie zijn die andere 7 dan wel niet ? Ik neem ze allebei mee. E...

Ik speel ciccone, pedersen, vacek, groves, strong, roglic, kanter en scaroni en dan dus pidcocker. Houden del torro, magnier Poole en hayter op de bank.. allemaal kleine fomo

Nijmos
Sean Chiappucci
Op gevoel niet meenemen, zit in een slechte mood. Maar als je Van Aert vandaag al niet opstelt, waar...

Omdat je een heel andere van Aert aan de start had verwacht, duh.

Sunk cost fallacy dit.

hjjanssen1973
zomaareens
Ik speel ciccone, pedersen, vacek, groves, strong, roglic, kanter en scaroni en dan dus pidcocker. H...

Poole wil natuurlijk ook scoren na zijn ploegmaat gisteren.. ;-)

VliegendSchwein

Wout begint een beetje de Arnaud van de Giro te worden als hij vandaag ook niet presteert. 

Voor mn pouletje ben ik daar blij mee, voor mn wielerhart zie ik veel liever een goede Wout die dit soort ritten opvreet. 

VliegendSchwein

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
hjjanssen1973
Plekje voor Groves gereserveerd (tegen beter weten in?!). Fretin rijdt volgens mij echt alleen vlakk...

Ik vond het ook wat optimistisch maar het scheelt dat ik hem niet heb. Groves, die op de wip zat, er dan maar wel in gehouden.

Sean Chiappucci
zomaareens
Ik speel ciccone, pedersen, vacek, groves, strong, roglic, kanter en scaroni en dan dus pidcocker. H...

Ah, zo !    Dan denk ik dat jij vandaag meer punten haalt dan ik 👍

NOAD1912

Gezien de ontwikkelingen in de koers weet ik wel.. in het vervolg bij dit soort etappes neem ik alleen de allersterkste sprinters nog mee, niet meer de Kanters en de Groves'en, de AK mannen/Trek hebben te veel belangen.

kwarc
NOAD1912
Gezien de ontwikkelingen in de koers weet ik wel.. in het vervolg bij dit soort etappes neem ik alle...

Kanter haakt nog net even aan, al weet ik niet of ie t volhoudt. Klimt stiekem vrij goed.

1 2 ... 110 111 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.