Scorito Giro 2025

1 2 ... 110 111 112 113
NOAD1912
kwarc
Kanter haakt nog net even aan, al weet ik niet of ie t volhoudt. Klimt stiekem vrij goed.

Ja haha en Groves ook, iets te vroeg geconcludeerd. Woutje laat weer lopen...🤒

Laatst gewijzigd
Valvermeer

Voortaan geen Van Aert meer in mijn teamselectie.....

WielerflitsOrakel

En daar gaat wout weer, blij dat ik hem niet hem opgenomen in mijn selectie!

Maarten Koning

Nou wat ik zei over storer, mijn excuses.

rodelantaarn1

Haha gaat Storer opeens meesprinten je verzint het niet 

ditisdavid

Carapaz weer gebankt, ik leer niet van mijn fouten. Met Pidcock en 2x teampunten van Lidl desondanks wel een leuke uitslag.

mirkodek

Prima uitslag wel (238 punten), alleen bankpunten met Storer (maar dat zal voor bijna iedereen gelden).

Laatst gewijzigd
mirkodek

Prima uitslag wel (238 punten), alleen bankpunten met Storer (maar dat zal voor bijna iedereen gelden).

Laatst gewijzigd
NielsH97

Wat een bankpunten met Carapaz, Storer en del Toro. Autsj..

ditisdavid

Strong en Groves trouwens wel met de eerste groep gefinisht, maar itt Pedersen niet meer op kunnen schuiven. Kan het mezelf dus moeilijk kwalijk nemen dat ik ze heb opgesteld.

Primozeh

Fiorelli gelukkig als lichtpuntje vandaag, maar het hebben van Wva begint nu wel pijnlijk te worden... 

Maarten Koning
ditisdavid
Strong en Groves trouwens wel met de eerste groep gefinisht, maar itt Pedersen niet meer op kunnen s...

Strong, zeker ook gekeken naar zijn eerdere etappes maar ook naar zijn verdere historie, was echt een nobrainer vandaag. Ook als hij 100e wordt was het echt een logische keus vooraf gezien.

WielerflitsOrakel
mirkodek
Prima uitslag wel (238 punten), alleen bankpunten met Storer (maar dat zal voor bijna iedereen gelde...

Yep, 253 punten met bankpunten Storer idd. Had meer van Groves verwacht, alles overleefd maar geen sprint. Nu op 83%

Krijg je eigenlijk punten voor nummer 4 in klassement of alleen de trui drager? Ik twijfel

Ragnar Lolbroek

Bij de best scorende renners staat gewoon een Aular tussen een Lidl Trek legioen en Roglic. Het is net een Vuelta 

Scratzz

DFM verliest ruim 6 minuten. Die doet dus niet mee voor het klassement.

KV
Maarten Koning
Strong, zeker ook gekeken naar zijn eerdere etappes maar ook naar zijn verdere historie, was echt ee...

Strong gewoon gans het jaar al niet top. Voor zo'n ritten nam ik hem natuurlijk wel mee. Morgen wordt hij dan weer 11de. 

floda

Morgen voor de laatste keer profiteren van de 3x trek in mijn team. Daarna wordt het lastig zeker omdat ik landa heb (had). Team voor morgen:

kooij (c)

pedersen

kanter

bennett

groves

strong

vacek

Roglic

Ciccone

Sean Chiappucci
zomaareens
Ik speel ciccone, pedersen, vacek, groves, strong, roglic, kanter en scaroni en dan dus pidcocker. H...

Nou, ben benieuwd.

Hier 265 punten, mag ik aannemen dat jij en nog wat boven zit ?

Alleen Storer bankpunten hier.  Maar zoals velen denk ik.

Groves en Magnier 0, maar was natuurlijk een risiko, en Zana flink tegenvallen. Leek me wel een etappe voor hem.

kevinraar

gister top dag vandaag slechte dag maar 160 punten storer niet opgesteld

stijn123

Knap gedaan van Lidl-Trek vandaag, maar wat een armoedige luiheid bij de rest van de ploegen.

Persoonlijk: Ondanks bankpunten van Carapaz en Storer een heerlijke dag met 298 punten. Ben benieuwd of mijn team in de bergen nog een beetje overeind blijft.

Ragnar Lolbroek
kevinraar
gister top dag vandaag slechte dag maar 160 punten storer niet opgesteld

Na 1 vette dag komt ook 1 magere dag. Troost je Kevin, bij hen met 7 vette jaren komen ook 7 magere jaren. 

zomaareens
Sean Chiappucci
Nou, ben benieuwd. Hier 265 punten, mag ik aannemen dat jij en nog wat boven zit ? Alleen Storer ban...

Del horror zure bank puntjes..  verder 273..das nie veel meer:)

KipKerrieBroodje

Wanneer begint de Tour?

nasibal

Op een dag als vandaag wordt duidelijk welke renners er ook scorito spelen en welke niet. Die laatste groep bevat overigens de inteligentere renners. Dit spel is niet goed voor je gezondheid. 

CyclingDonkey
nasibal
Op een dag als vandaag wordt duidelijk welke renners er ook scorito spelen en welke niet. Die laatst...

😂

1 2 ... 110 111 112 113

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.