Scorito Giro 2025

1 2 ... 114 ... 120 121
luukerd

Waarom zijn alle goksites en voorbeschouwingen er zo zeker van dat het een massasprint wordt?
Ik zie de pure sprinters wel lossen op een klim van 20km.
Wat stellen jullie op?

Eddix
luukerd
Waarom zijn alle goksites en voorbeschouwingen er zo zeker van dat het een massasprint wordt?Ik zie...

Omdat er na de laaste klim van de dag nog dik 70km gefietst moet worden en er dus een grote kans is dat de sprintploegen een eventuele vlucht wel gaan terughalen.

hjtimmer

Valt er na vandaag nog iets te verwachten van Quinten Hermans?  Qua profiel een paar mooie ritten voor hem. Maar heeft hij ergens last van ? Tot nu toe valt het erg tegen. Iemand iets gelezen?

Laatst gewijzigd
KV
hjtimmer
Valt er na vandaag nog iets te verwachten van Quinten Hermans?  Qua profiel een paar mooie ritten vo...

Vraag mij hetzelfde af. Serieus ontgoochelend dat hij gisteren gelost was. Had hem oa ook voor rit 9 mee maar in deze vorm wordt het niks vrees ik. 

Fieljepper
KV
Vraag mij hetzelfde af. Serieus ontgoochelend dat hij gisteren gelost was. Had hem oa ook voor rit 9...

Kan het nergens terugvinden maar werd in het commentaar ergens gezegd dat hij eergisteren gevallen was?

KV
Fieljepper
Kan het nergens terugvinden maar werd in het commentaar ergens gezegd dat hij eergisteren gevallen w...

Dat werd inderdaad gezegd omdat hij in rit 4 enkele minuten later binnenkwam. Maar zelf zei hij er alleszins niks van in zijn pre-race interview gisteren. 

zomaareens

En Scaroni is daar iets over bekend?

Sjasfriet
hjtimmer
Valt er na vandaag nog iets te verwachten van Quinten Hermans?  Qua profiel een paar mooie ritten vo...

Hij heeft last van de luchtwegen, maar ziet het zelf wel in orde komen.

Stond op Sporza te lezen.

kwarc

Qua Hermans - meende ook iets op te vangen over niet in vorm. Beetje vaag allemaal, maar het lijkt sowieso niet top. Jammer!

Wie weet als Groves vandaag iets moois doet dat de flow erin komt.

Jens Voigt

Wil iemand mij aanraken voor het feit dat ik Storer heb opgesteld en geen punten heb gescoord met de bank.

Maarten Koning
Jens Voigt
Wil iemand mij aanraken voor het feit dat ik Storer heb opgesteld en geen punten heb gescoord met de...

Goed gedaan maar het ligt er dan ook aan wie je op de bank had.

Als dat allemaal moschettis zijn dan is het minder knap dan wanneer je rubio, gee, pluimers en strong had gebankt.

;)

Smarty

Wie stelt Govekar op en zo ja, waarom?

Laatst gewijzigd
Smarty
Maarten Koning
Nou wat ik zei over storer, mijn excuses.

Excuses geaccepteerd.

SonnySide
hjtimmer

Gewoon meenemen rit 9. Heeft ie hoe dan ook omcirkeld

hjjanssen1973

Massale crash in het peloton ... de loterij is begonnen! 

kwarc

Hindley exit. Naar.

WielerflitsOrakel

Nog 71 kilometer - Grote valpartij!

Op een stuk recht naar beneden blijkt het spekglad, waardoor een groot aantal renners naar de grond gaat. Onder andere Mads PedersenDerek Gee en Adam Yates liggen erbij.

De organisatie heeft besloten om de koers tijdelijk te neutraliseren. Jai Hindley van Red Bull-BORA-hansgrohe en Paul Magnier van Soudal Quick-Step lijken de grootste slachtoffers. Beiden zitten nog niet op de fiets.

Pfoe, hindley exit. Kut crash wel hoor...

Benieuwd hoeveel last pedersen heeft. Ook zonde voor Magnier

jessevana

Geen punten meer te verdienen op de streep!

WielerflitsOrakel

Denk dat het weinig sprinten word maar hoop het niet

Mazzel1986

Dit wordt een hele gekke top 20. Alleen tweede rangs sprinters die zich nu gaan laten zien

TourDeFranceUnchained
Mazzel1986
Dit wordt een hele gekke top 20. Alleen tweede rangs sprinters die zich nu gaan laten zien

5 man van Astana 🤣

ditisdavid
Mazzel1986

Denk dat een Groves of Kooij echt wel trek heeft in een ritzege. Paarse punten maken voor hen ook niets uit, klassement is toch al beslist. Pedersen die zich afzijdig houdt, helemaal omdat hij is gevallen, zou wel eventueel kunnen.

Laatst gewijzigd
Ragnar Lolbroek

Vine abandon

Björn Again

Vine afgestapt

mvdk

Pittig dagje zo. Magnier zag er niet goed uit en ook Vine afgestapt. Met mijn selectie, waamee ik de meeste punten moet pakken in de sprint/lastige spintfinales en tijdritten doet dit wel pijn. Ach, iedereen zal renners hebben die op de grond hebben gelegen, want het waren er nogal wat..

1 2 ... 114 ... 120 121

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.