Komt net op IDL: Ik heb een paar bulten en schaafwonden maar niets serieus. Het viel best mee voor ons, en ik ben relatief gezien oké. Vandaag gaat wel een zware dag worden, na gisteren. Het wordt de eerste test voor het klassement, en ik denk dat het heel hard zal gaan vandaag.
Ja, klote. Alleen scaroni mee nu. Volgens mij las ik dat Vacek het ook nog even probeerde. Frigo ook nog opgesteld, geen idee of die nog wat geprobeerd heeft? Iemand enig idee? En zal Vacek proberen zo lang mogelijk aan te haken om het roze misschien in rit 8 of 9 te kunnen pakken? Had sowieso een iets grote groep verwacht vandaag, maar deze kan wel eens voor roglic zijn.
Vacek heeft het inderdaad geprobeerd met Pedersen die m even hielp. Maar mocht niet zo zijn. Frigo heb ik niet gezien, maar ik kan goed iets gemist hebben.
Het lijkt me een knap staaltje als vacek vandaag probeert erbij te blijven. Maar er ligt natuurlijk wel een prijsje voor m klaar (zeker met die TT ook). Dus wellicht dat die het probeert. Of het dan ook lukt is een 2e. We gaan t zien
Vandaag tijd verliezen geeft m wel ruimte om dit weekend lekker aan te vallen. Heb nog niet goed naar de details gekeken, maar op het eerste oog lijken die etappes me hem ook wel te schikken
Vacek heeft het ook geprobeerd op een net iets zwaardere aankomst in Valencia eerder dit jaar, toen werd hij tussen Piganzoli en Hindley in 13e. Denk dat hij zich hier zal sparen maar vlak een toptwintigplek niet helemaal uit.
Carapaz, Gee en Arensman helaas niet opgesteld dus wat gezakt. Als niet-Roglic hebbende blij om te zien dat op een typische Roglic aankomst hij niet levert, al is het wel balen dat ie roze pakt. Benieuwd of ie het morgen weg wil geven.
Morgen zal voor de aanvallers zijn, dus Vendrame, Fiorelli en Scaroni gaan sowieso mee. Verder nog geen idee, los van Ciccone+Pedersen en Ayuso+McNulty...
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.