Scorito Giro 2025

1 2 ... 117 118 119 120
Valvuillerdemoz
Kratjes
Poels ook cappen? Gaan we voor Hollands glorie en laten we de colombianen thuis.

Poels cappen weet ik zo niet hoor.! Op Hollands Glorie ga ik niet zo af momenteel. Ik heb veilig Roglic 😄

martijncr

Wie kan dit vertalen? Dan weten we wat Carapaz vandaag van plan is

https://youtu.be/-oerYmAwMac?si=GmH47F-z1xDs7erl

mvdk

Hier gaan we voor 4 vluchters, 4 klassementsmannen en pidcock die zelf niet weet waar die bij hoort. Op naar hopelijk een mooie etappe!

mvdk
martijncr
Wie kan dit vertalen? Dan weten we wat Carapaz vandaag van plan is   https://youtu.be/-oerYmAwMac?si...

Komt net op IDL: Ik heb een paar bulten en schaafwonden maar niets serieus. Het viel best mee voor ons, en ik ben relatief gezien oké. Vandaag gaat wel een zware dag worden, na gisteren. Het wordt de eerste test voor het klassement, en ik denk dat het heel hard zal gaan vandaag.

Poule d'Or
martijncr
Wie kan dit vertalen? Dan weten we wat Carapaz vandaag van plan is   https://youtu.be/-oerYmAwMac?si...

Je kan ook ondertiteling aanzetten en dat automatisch laten vertalen

martijncr
mvdk
Komt net op IDL: Ik heb een paar bulten en schaafwonden maar niets serieus. Het viel best mee voor o...

Hm helaas weinig om op te bouwen

martijncr
Poule d'Or
Je kan ook ondertiteling aanzetten en dat automatisch laten vertalen

Ja, thanks voor de tip! Dat was ik aan het proberen maar hij kwam niet verder dan Spaanse ondertitels 😇

Gladiool
Zugzwang
Ik lees in geen enkele voorbeschouwing iets over Georg Steinhauser, heb ik iets (een valptartij oid)...

Ergens in de voorbereiding gelezen dat ie dit jaar knecht voor Carapaz' GC

ditisdavid

Fortunato zit klaar.

kwarc

Vine wil ontsnappen. Wat Bora niet zal willen. Maar kan ook de tactiek zijn om Bora sowieso moe te maken.

mvdk
kwarc
Vine wil ontsnappen. Wat Bora niet zal willen. Maar kan ook de tactiek zijn om Bora sowieso moe te m...

Ja, klote. Alleen scaroni mee nu. Volgens mij las ik dat Vacek het ook nog even probeerde. Frigo ook nog opgesteld, geen idee of die nog wat geprobeerd heeft? Iemand enig idee? En zal Vacek proberen zo lang mogelijk aan te haken om het roze misschien in rit 8 of 9 te kunnen pakken? Had sowieso een iets grote groep verwacht vandaag, maar deze kan wel eens voor roglic zijn.

Basementman

Back to ze commentators!

CyclingDonkey
Basementman
Back to ze commentators!

Met n Duits accent 😂

CyclingDonkey
mvdk
Ja, klote. Alleen scaroni mee nu. Volgens mij las ik dat Vacek het ook nog even probeerde. Frigo ook...

Vacek heeft het inderdaad geprobeerd met Pedersen die m even hielp. Maar mocht niet zo zijn. Frigo heb ik niet gezien, maar ik kan goed iets gemist hebben. 

Het lijkt me een knap staaltje als vacek vandaag probeert erbij te blijven. Maar er ligt natuurlijk wel een prijsje voor m klaar (zeker met die TT ook). Dus wellicht dat die het probeert. Of het dan ook lukt is een 2e. We gaan t zien

Vandaag tijd verliezen geeft m wel ruimte om dit weekend lekker aan te vallen. Heb nog niet goed naar de details gekeken, maar op het eerste oog lijken die etappes me hem ook wel te schikken

KV

Bardet en Gaudu op hun muil. Er zijn nog zekerheden in het leven. 

ditisdavid
CyclingDonkey
Vacek heeft het inderdaad geprobeerd met Pedersen die m even hielp. Maar mocht niet zo zijn. Frigo h...

Vacek heeft het ook geprobeerd op een net iets zwaardere aankomst in Valencia eerder dit jaar, toen werd hij tussen Piganzoli en Hindley in 13e. Denk dat hij zich hier zal sparen maar vlak een toptwintigplek niet helemaal uit.

John Bon

Hm voor de niet Roglic kiezers zoals ik was dit een erg hoopvolle aankomst :D

TourDeFranceUnchained
John Bon
Hm voor de niet Roglic kiezers zoals ik was dit een erg hoopvolle aankomst :D

Die vrolijke en lachende Roglic aan de finish biedt inderdaad veel hoop ;)

John Bon
TourDeFranceUnchained
Die vrolijke en lachende Roglic aan de finish biedt inderdaad veel hoop ;)

Aankomsten zoals deze waren in het verleden gewoon op voorhand Roglic opschrijven. Nu kon hij enkel volgen dus ja dit is hoopvol

Laatst gewijzigd
valowitz

Iedereen die heeft gegokt op een team zonder Roglič kunnen eigenlijk nu wel naar huis. 

jenzrscl

19 man nog binnen 1min 17.. strade rit wordt me wat.. morgen weer hellkeuzes.. zelfs een pluimers zou ik aan twijfelen morgen.. hayter is duidelijk knecht van magnier.. op papier ook iets voor em vanuit vlucht , grootste klim nog ver van finiscg

Vacek voor roze..

WielerflitsOrakel

Tsja iedereen in de punten maar Gee op de bank. Had nog meer punten kunnen zijn. Toch kon Gee dus mee...

Blaagstra

Ayuso levert, mooi dat ongeloof mbt de rode loper. Arendsmanmanman, m'n chauvinisme vond t echt terecht nu te geloven id man, maar toch knechtenrol van Colombiana accepteren. 

mirkodek

Carapaz, Gee en Arensman helaas niet opgesteld dus wat gezakt. Als niet-Roglic hebbende blij om te zien dat op een typische Roglic aankomst hij niet levert, al is het wel balen dat ie roze pakt. Benieuwd of ie het morgen weg wil geven.

Morgen zal voor de aanvallers zijn, dus Vendrame, Fiorelli en Scaroni gaan sowieso mee. Verder nog geen idee, los van Ciccone+Pedersen en Ayuso+McNulty...

KV
jenzrscl
19 man nog binnen 1min 17.. strade rit wordt me wat.. morgen weer hellkeuzes.. zelfs een pluimers zo...

Zeker Pluimers opstellen morgen!

1 2 ... 117 118 119 120

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.