Scorito Giro 2025

1 2 ... 117 118 119 120 »
PeterPaprika
John Bon
Aankomsten zoals deze waren in het verleden gewoon op voorhand Roglic opschrijven. Nu kon hij enkel...

Roglic zat qua positie niet goed, maar teleporteert vervolgens gewoon doodleuk die halve groep voorbij naar plaats 4. Zag er nou ook weer niet zo slecht uit.

John Bon
PeterPaprika
Roglic zat qua positie niet goed, maar teleporteert vervolgens gewoon doodleuk die halve groep voorb...

Ik schrijf Roglic ook niet af he maar slecht gepositioneerd zitten op een aankomst als dit is vaak ook van kunnen. Op bepaald moment zit hij gewoon in Ayuso zijn wiel. Als Ayuso opschuift en hij laat dat gebeuren is het niet omdat hij overschot geeft. 

Nuja het kan heel makkelijk zijn dat hij de volgende bergrit die rit gewoon wint want hij zakt er inderdaad niet door maar dit is een aankomst die op zijn lijf geschreven was. Ik zeg ook niet dat het de juiste keuze was om Roglic thuis te laten he. Ik zeg enkel na zijn tijdrit zat ik al dik te zweten maar nu heb ik weer hoop dat hij te pakken is. 

Mijn opmerking was geen overreactie als in "Roglic wint niet ;)"

mirkodek

Roglic reed uiteindelijk dat gat vrij gemakkelijk en soepel dicht, dus die is wel goed. Maar in ieder geval niet oppermachtig ;)

John Bon

Dit toont enkel dat afhankelijk van wat je hoopt te zien mensen dezelfde situatie op een andere manier kunnen analyseren. :D 

De ene ziet een renner die vlotjes terug naar voor rijd de andere ziet iemand die zijn inspanning moet timen en bij een langere inspanning msch wel in de problemen zal komen. We zullen zien we gelijk heeft :D 

Edit: bewijs hiervan bij Sporza "Primoz Roglic zakte er op het einde wat door. Hij zat goed gepositioneerd, maar kon zijn plek bij de eersten niet behouden. Uiteindelijk eindigde hij op de vierde plaats." Dus waar jij hier zegt Roglic zat slecht gepositioneerd zegt Sporza het omgekeerde 😅

in elk geval mooie uitslag voor de Giro (en ttrouwens hoe goed was Del toro? Die leek me op het einde nog redelijk wat over te hebben.

Laatst gewijzigd
jenzrscl

Wout morgen?

PeterPaprika
John Bon
Dit toont enkel dat afhankelijk van wat je hoopt te zien mensen dezelfde situatie op een andere mani...

Misschien ook zeker zo, net nog even teruggekeken. Hij lijkt in eerste instantie niet super gepositioneerd te zijn (positie 10 in de groep), maar blijft ook zitten waardoor hij nog verder naar achteren zakt als Bernal gas geeft. Uiteindelijk kan hij wel goed bijschakelen en rijd die laatste km denk ik het hardst van allemaal. Maargoed, afhankelijk van of je hem wel of niet hebt zie je dingen die hoopgevend zijn mbt hoe Roglic vandaag rijdt ja.

Laatst gewijzigd
Benzardi
jenzrscl
Wout morgen?

Om morgen een politieagent te cappen vind ik een beetje overdreven 😜

Laatst gewijzigd
Oerdewai

Vandaag ingezet op de klassementsmannen en gelukkig beloond. Morgen gooi ik dan toch Vine en Bilbao erin voor de vlucht en zet Rubio en Storer op de bank. Gezien de korte achterstand van deze twee mogen ze toch niet in de vlucht en mocht (een deel van) het peleton nog aankomen voor een top 20 verwacht ik ze niet bij de voorsten. 

kevinraar

eerste bergop aankomst 252 punten gehaald had mcnulty moeten opstellen nummer 1 4 9 10 12 13 17 en 2 man net buiten de top 20 op plek 22 en 23

heb keuzen uit 10 man wie niet opstellen

roglic

ayuso

storer

rubio

poole

arensman

gee

fortunato

piganzolli

mcnulty

bank

bardet en  de sprinters

Laatst gewijzigd
Rody1997

Kunnen we morgen van Hayter iets verwachten?

HaagseHaas

Ik ga gewoon voor Oldani morgen als gokje.

Voorwiel

Ik als kenner zeg het alvast maar. Morgen Vendrama alarm!

kevinraar

ik denk dat piganzoli opde bank zet staat te dicht in het klassement of te mogen gaan

Vergane Glorie

Kom er nu al achter dat mijn team niet echt in balans is..Natuurlijk helpt het uitvallen van Landa niet, maar heb nu eigenlijk te veel keuzes voor de heuvels en te weinig voor de echte klimmers...

Voor morgen

Vacek (C)

Roglic

Fiorelli

McNulty

Ayuso

Plapp

Pedersen

Poole 

Scaroni

CyclingDonkey
Voorwiel
Ik als kenner zeg het alvast maar. Morgen Vendrama alarm!

Mooie dag om m een keer cap te maken haha

Het wordt toch een grabbelton als het de vlucht wordt 

Fijne zweet etappes voor ons als neutrale kijkers 😅

ahoek77

Ohjee, Vendrama staat voor morgen opeens in mijn team. Als hij morgenochtend maar niet opeens ook nog cap is. 

Primozeh

Is morgen wellicht iets voor Q. Hermans? Of wat is een type parcours in een grote ronde die goed bij hem past?

Valvuillerdemoz
Rody1997
Kunnen we morgen van Hayter iets verwachten?

Ja, waarschijnlijk een plek rond de 106e positie.

1 2 ... 117 118 119 120 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.