Scorito Giro 2025

1 2 ... 119 120 121 122
Maarten Koning
AltijdMis
Wat denken jullie, gaan WvA en Pidcock zich melden vandaag? Of houden die zich koest ivm rit van mor...

Uiteindelijk baseren gokwebsites zich natuurlijk wel op dingen maar die odds veranderen natuurlijk op basis van wat mensen inzetten, dat maakt het lastig om het echt als realistische voorspelling te zien.

Aan de andere kant is dit qua profiel een echte pidcock rit maar het laat zich qua verloop natuurlijk niet zo makkelijk voorspellen als een vlakke sprint. Ik cap pidcock ook, ondanks de etappe van morgen en de kansen op de vlucht die het haalt. Onder aan de streep geef ik pidcock nog wel de meeste kans maar dat zijn niet dubbele cijfers. 

Numblee

Vine als captain of toch Fortunato?

Opstelling vandaag;

Roglic

Ayuso

Ciccone

Gee

Storer

Fortunato

McNulty

Vine

Poole

Piganzoli

KV
Canyon72
Hij heeft net als Van Aert eerder de rit van zondag aangestipt

Heeft hij dit recent ergens zelf gezegd? Dan stel ik hem idd vandaag niet op (was dit sowieso niet echt van plan met zijn problemen deze week). 

KV
Maarten Koning
Uiteindelijk baseren gokwebsites zich natuurlijk wel op dingen maar die odds veranderen natuurlijk o...

Zal dan toch via de vlucht moeten gebeuren voor Pid maar vraag me af of peloton hem makkelijk wat minuten zal geven, zeker met zijn melding dat hij toch voor AK zou gaan. Maar hoop dat iedereen gisteren ook wel gezien zal hebben dat AK niet realistisch is voor hem. Misschien moet hij dit zelf aan de start nog eens aan iedereen duidelijk maken :-)

Laatst gewijzigd
kwarc

Lijkt me voor Vine vandaag, gisteren netjes een kwartier verloren.
Ik ga voor 70% vinnige AK mannen en paar aanvallers.
Ik verwacht eigenlijk de 2e garnituur aanvallers vandaag + Vine.

Slopende opening met een Vacek die graag mee wil. Visma met Lemmen en Kelderman.

pirazzi

@ Numblee : Die opstelling bevat 10 namen.

kevinraar

1 plekken over

piganzoli

arensman

pedersen

CyclingDonkey
kevinraar
1 plekken over piganzoli arensman pedersen  

Pedersen 

Canyon72
KV
Heeft hij dit recent ergens zelf gezegd? Dan stel ik hem idd vandaag niet op (was dit sowieso niet e...

Artikel in www.hbvl.be

hjjanssen1973

Okeej.... Gee eruit, Pluimers erin.

CAI
kwarc
Lijkt me voor Vine vandaag, gisteren netjes een kwartier verloren.Ik ga voor 70% vinnige AK mannen e...

Maar is er echt reden voor de vinnige ak mannen om te sprinten hier als de kopgroep al binnen is? 

kevinraar

mij team voor vandaag

roglic

ayuso

gee

rubio

storer

fortunato

poole

pedersen

mcnulty

bank

bardet

arensman

piganzoli

Daan Brakenhoff
CAI
Maar is er echt reden voor de vinnige ak mannen om te sprinten hier als de kopgroep al binnen is? 

Als er nog een top10(15) plek aan de finish op te rapen ligt zijn er vast renners die hier voor gaan sprinten. Poole, Del toro, astana renner en Pidcock bijvoorbeeld verwacht ik wel te sprinten voor een plekje 8 bijvoorbeeld.

KipKerrieBroodje

Ik zag ergens iemand Strong noemen, kan hij dit overleven?

KV
KipKerrieBroodje
Ik zag ergens iemand Strong noemen, kan hij dit overleven?

Dacht dat die eergisteren ook vrij zwaar gevallen was, dus zou daar niet op rekenen. Hopelijk all-in voor Frigo vandaag bij de Israeli's. 

Jommelb

Tja en dan gaat het vraagstuk weer verder, vandaag van Aert opstellen of niet?

Ik neig naar niet, maar je weet het nooit bij hem.. 

kevinraar

verwacht vluchters heb ik maar 1 keuze als kopman dat is  forunato bardet heeft te veel last en piganzoli staat te dicht in het klassement

Laatst gewijzigd
valowitz
kevinraar
eerste bergop aankomst 252 punten gehaald had mcnulty moeten opstellen nummer 1 4 9 10 12 13 17 en 2...

Ik McNulty gezegd. Een volgende keer maar even naar me luisteren 😂

valowitz
kevinraar
1 plekken over piganzoli arensman pedersen  

Piganzoli 

kevinraar
valowitz
Ik McNulty gezegd. Een volgende keer maar even naar me luisteren 😂

ik zag dat  te laat sorry

Laatst gewijzigd
rodelantaarn1

Tipje van mij voor jullie ;) Voor de mensen die WvA hebben. Hij gaat het proberen vandaag en morgen om in de vlucht te zitten.

zomaareens
KV
Dacht dat die eergisteren ook vrij zwaar gevallen was, dus zou daar niet op rekenen. Hopelijk all-in...

Ja hoe hard gevallen?

KV
zomaareens
Ja hoe hard gevallen?

Ben zijn dokter niet, sorry. 

zomaareens
KV
Ben zijn dokter niet, sorry. 

😂

Jommelb
rodelantaarn1
Tipje van mij voor jullie ;) Voor de mensen die WvA hebben. Hij gaat het proberen vandaag en morgen...

Oei, die lees ik net te laat... 

1 2 ... 119 120 121 122

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.