Uiteindelijk baseren gokwebsites zich natuurlijk wel op dingen maar die odds veranderen natuurlijk op basis van wat mensen inzetten, dat maakt het lastig om het echt als realistische voorspelling te zien.
Aan de andere kant is dit qua profiel een echte pidcock rit maar het laat zich qua verloop natuurlijk niet zo makkelijk voorspellen als een vlakke sprint. Ik cap pidcock ook, ondanks de etappe van morgen en de kansen op de vlucht die het haalt. Onder aan de streep geef ik pidcock nog wel de meeste kans maar dat zijn niet dubbele cijfers.
Zal dan toch via de vlucht moeten gebeuren voor Pid maar vraag me af of peloton hem makkelijk wat minuten zal geven, zeker met zijn melding dat hij toch voor AK zou gaan. Maar hoop dat iedereen gisteren ook wel gezien zal hebben dat AK niet realistisch is voor hem. Misschien moet hij dit zelf aan de start nog eens aan iedereen duidelijk maken :-)
Als er nog een top10(15) plek aan de finish op te rapen ligt zijn er vast renners die hier voor gaan sprinten. Poole, Del toro, astana renner en Pidcock bijvoorbeeld verwacht ik wel te sprinten voor een plekje 8 bijvoorbeeld.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.