Scorito Giro 2025

1 2 ... 119 120 121 122 »
NielsH97

Super dom en het is me nog nooit overkomen.. geen cap opgestelf en geen WVA.. hoe dom kun je zijn.

Pietjan
NielsH97
Super dom en het is me nog nooit overkomen.. geen cap opgestelf en geen WVA.. hoe dom kun je zijn.

Een tip, notificaties aanzetten. Ik kreeg vandaag bijna om het half uur een melding dat de etappe selectie nog niet compleet was. Dit keer bewust gedaan omdat ik nog veel moest lezen over de etappe van vandaag en eventuele kanshebbers. 

PeterPaprika
NielsH97

Ach ja, ik heb Vendrame gecapt, en dan weet je dat je net zo goed geen cap had kunnen pakken vaak

drklaas

Vendrame al 2x in de punten en zilver bezorgd vorig jaar,  dan blijf je die renner trouw, met Plapp ook gedaan, pakt dit jaar minder uit...

Laatst gewijzigd
ditisdavid

Vendrame zit gewoon mee! Verder alleen Fortunato, helaas gegokt en verloren met Vacek cappen.

Jommelb

Oei, helemaal niemand mee... dat wordt een pijnlijke dag.

Voorwiel
ditisdavid
Vendrame zit gewoon mee! Verder alleen Fortunato, helaas gegokt en verloren met Vacek cappen.

Ik heb het nog gezegd gisterenavond met Vendrama. Hier is die mooi gecapt.

ladislaw

Steinhausser speciaal genomen voor de vluchtetappes en dan niet opgesteld bij een typische vluchtetappe! Waarom nou toch? Ben er na jaren scorito nog steeds niet uit of het spel de koers nou leuker maakt of juist veel frustrerender. 

pirazzi

Carapaz op de bank en Steinhauser in het team was goed. Vervolgens had ik Steinhauser captain moeten maken ipv Poels.

Dakota
pirazzi
Carapaz op de bank en Steinhauser in het team was goed. Vervolgens had ik Steinhauser captain moeten...

Ik heb Steinhauser gebankt... zoveel spijt nu.

Rwin
Dakota
Ik heb Steinhauser gebankt... zoveel spijt nu.  

Kelderman op de bank, alleen Frigo mee. Stevig balen.

Dakota
Rwin
Kelderman op de bank, alleen Frigo mee. Stevig balen.

Altijd lastig zulke etappes.

CyclingDonkey
drklaas
Vendrame al 2x in de punten en zilver bezorgd vorig jaar,  dan blijf je die renner trouw, met Plapp...

Je trouwheid wordt beloond zo lijkt het ;)

Pietjan

Toch Wva erin ipv Plapp vanmorgen. Eerst blij dat Wout een paar pogingen doet om weg te rijden. Nu natuurlijk zwaar balen dat er waarschijnlijk 50 bankpunten komen. 

ArnoB

Fortunato gecapped en Frigo ook in het team. Prima dag zo

edit: Doei Frigo

Laatst gewijzigd
ArnoB

Fortunato gecapped en Frigo ook in het team. Prima dag zo

mvdk

In 2 etappes van goud naar 90%. Wat een frustrerend spel kan scorito zijn. Af en toe verneukt het ook echt het kijkplezier bij mij helaas. Veel te competitief. 

pirazzi

Ondanks verkeerde captain toch nog gestegen met 173 punten naar 86,4% (+4,7%).

Papa Bart

Na een dramatische start (toch teveel op Wout rekenen, en het niet selecteren van Vacek als voornaamste oorzaken) is de weg omhoog de laatste dagen wel teruggevonden. 
En dat met een ronduit spectaculaire etappe vandaag met vele procenten, echt genoten! 

Maar degenen die ik vandaag heb opgesteld en die meezaten kun je morgen wel vergeten na de inspanning van vandaag. Normaal zou ik Pedersen cappen, maar ook die heeft vandaag ongelooflijk lopen rammen.

De meest constante renner in Strade over de jaren is Bilbao met een stuk of vijf top tien resultaten, maar laat ik die nu niet hebben.

Dus maar hopen dat het morgen een AK dag wordt, met Bernal als kopman.

1 2 ... 119 120 121 122 »

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.