Ik vind het pas ballsy om man-uit-vorm Wout op te stellen terwijl je man-in-vorm Storer op de bank parkeert. Wat betreft Mads ben ik natuurlijk een sukkel als Vacek/Ciccone wint en de Astana tandem uit de roze trui wordt gereden, maar als slechts één van die dingen gebeurt is de schade maar een paar puntjes.
Ik gun het Wout zo hard dit, ik doe dat eigenlijk nooit maar zat hier toch wel even te juichen voor de tv.
Ik vraag me af wat dit voor Del Toro zijn rol gaat betekenen. Het lijkt me dat hij te goed in vorm is om zijn rol niet aan te passen. Aan de andere kant, het echte werk moet nog komen (maar dat kan hij ook goed).
Lijkt mij dat Toro gewoon medekopman naast Ayuso gaat worden na deze etappe en dat de rest zich in principe zal moeten opofferen als dat nodig is.
Voor Mcnulty en Yates zal dat moment zich toch pas vrij laat aandienen gezien dat Vine, Majka, Arrieta en Baroncini ook al aardig wat firepower is.
Na de tweede etappe stond Papa op minder dan 50% maar ben inmiddels gestegen naar de 90% Ik had Ayuso als kopman, maar ook Wout en Del Toro opgesteld. Op de bank o.a. Arendsman dus ook wel wat punten laten liggen. Wel goed om te zien dat Thymen echt goed is, dus daar gaan we nog veel lol aan beleven.
Ook op de bank ene Hr McNulty. Wat zag die er uit na de val en dan toch nog op plaats 12 eindigen, renners zijn geen voetballers da's wel duidelijk.
Voor maandag dus zeker Arendsman, Ayuso, Del Toro opstellen. Uiteraard ook Roglic, maar die was ook gevallen dus even afwachten hoe zich dat ontwikkeld, Mc Nulty met zulke gaten in zijn lijf laat ik, denk ik, nog een keertje uitrusten..
Gelukkig is de tijdrit pas dinsdag ;) Maar ook als dat niet zo was en hij zelf een slechte tijdrit zou hebben zou ik McNulty alleen al opstellen voor de teampunten.
Ander puntje. Lees bij de voorbeschouwing van IDL al iets over regen in de namiddag dinsdag. Even kijken naar hoe dat zich ontwikkeld, maar anders Vine captain i.p.v. Roglic. Ik durf er toch wel op te vertrouwen dat Vine daar vol gas gaat voor een mogelijke etappezege en hij start een stuk eerder.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.