Scorito Giro 2025

1 2 ... 123 124 125 126
OneTrickPony
Guido Maltempi
Ayuso, Roglic, Ciccone, Bernal Mads P, Wout, Bardet, Vendrame + Scaroni Bank: McNulty, Vine, Storer,...

Ik vind het pas ballsy om man-uit-vorm Wout op te stellen terwijl je man-in-vorm Storer op de bank parkeert. Wat betreft Mads ben ik natuurlijk een sukkel als Vacek/Ciccone wint en de Astana tandem uit de roze trui wordt gereden, maar als slechts één van die dingen gebeurt is de schade maar een paar puntjes.

OneTrickPony
OneTrickPony
Ik vind het pas ballsy om man-uit-vorm Wout op te stellen terwijl je man-in-vorm Storer op de bank p...

Of als Mads zelf top 10 rijdt natuurlijk. Mijn hemel wat is die goed

John Bon

Los van hoe dit afloopt zoveel spijt dat ik Bernal uit mijn ploeg heb gehaald en "geupgrade" met Landa. 
Desondanks wat hoop ik dat Bernal roze neemt.

Laatst gewijzigd
Scratzz

Dus Ineos tikt de topfavoriet onderuit en gaat vervolgens keihard op kop rijden...?

Ik begrijp dat het goed is voor hun klassement, maar dit is niet bepaald netjes.

kwarc
kwarc
Deze vlucht gaat het zeer zeker niet redden.

Voor al uw voorspellingen... Wat een chaos, Hermans & Groves beresterk dat ze nu aanhaken.

ArnoB

Met Groves en Hermans op de bank kan dit een pijnlijke dag worden

OneTrickPony

Het niet hebben van Wout voorkomt een hele hoop bankpunten...

mirkodek

Wout gewoon opgesteld vandaag, maar helaas Pidcock als cap...

mvdk

En dan moet cappie Vacek ook nog wachten. Manmanman. Roglic, Pidcock, Poole, Gee en Storer ook nog in het team. Joepie.

bdebouwer

arensman en s yates niet opgesteld. 😅

Maarten Koning

Ik gun het Wout zo hard dit, ik doe dat eigenlijk nooit maar zat hier toch wel even te juichen voor de tv.

Ik vraag me af wat dit voor Del Toro zijn rol gaat betekenen. Het lijkt me dat hij te goed in vorm is om zijn rol niet aan te passen. Aan de andere kant, het echte werk moet nog komen (maar dat kan hij ook goed).

ditisdavid

Geen Van Aert of Del Toro, Pidcock gecapt en Arensman en McNulty gebankt. Horroretappe.

Laatst gewijzigd
Guido Maltempi
OneTrickPony
Ik vind het pas ballsy om man-uit-vorm Wout op te stellen terwijl je man-in-vorm Storer op de bank p...

🥳

WielerflitsOrakel

Rip naar iedereen die wout niet mee nam en op de bank zit. Toch wel knap herpakt. Wat een etappe!

Tom van Rijn

Ik had van Aert bijna gecapt vandaag haha. Vlak voor de deadline kwam ik tot bezinning en gewisseld naar Ayuso, wat veiliger.  Maar hoe dan ook, respect voor deze man!

John Bon

Net als veel Pidcock als cap maar ik heb Wout en mijn klassementsrenners Ciccone,Carapaz, Tiberi en Ayuso finishen vooraan, Geen bankpunten + Roglic verliest tijd. Dus voor mij een goeie dag. 

KJP
Maarten Koning
Ik gun het Wout zo hard dit, ik doe dat eigenlijk nooit maar zat hier toch wel even te juichen voor...

Lijkt mij dat Toro gewoon medekopman naast Ayuso gaat worden na deze etappe en dat de rest zich in principe zal moeten opofferen als dat nodig is.

Voor Mcnulty en Yates zal dat moment zich toch pas vrij laat aandienen gezien dat Vine, Majka, Arrieta en Baroncini ook al aardig wat firepower is.

Ragnar Lolbroek

Bernal op de bank en dus maar 8 renners opgesteld.🤦‍♂️ Wel Wout Cap. Als je maar 8 opgestelt hebt, doe je maar een halve zaak. Ik ga nog een keer Just van Radiohead opknallen😅

pirazzi

Bank punten met S. Yates en D. Gee maar toch 275 punten.

Papa Bart

Na de tweede etappe stond Papa op minder dan 50% maar ben inmiddels gestegen naar de 90% Ik had Ayuso als kopman, maar ook Wout en Del Toro opgesteld. Op de bank o.a. Arendsman dus ook wel wat punten laten liggen. Wel goed om te zien dat Thymen echt goed is, dus daar gaan we nog veel lol aan beleven. 

Ook op de bank ene Hr McNulty. Wat zag die er uit na de val en dan toch nog op plaats 12 eindigen, renners zijn geen voetballers da's wel duidelijk.

Voor maandag dus zeker Arendsman, Ayuso, Del Toro opstellen. Uiteraard ook Roglic, maar die was ook gevallen dus even afwachten hoe zich dat ontwikkeld, Mc Nulty met zulke gaten in zijn lijf laat ik, denk ik, nog een keertje uitrusten..

Gatsonides

Naar 98% lekker etappetje, nadat ik wout in de tijdrit heb gecapt is dit wel lekker

OneTrickPony
Guido Maltempi
🥳

Gefeliciteerd, ik zag niet aankomen dat Wout dit nu alweer zou kunnen! Dat Storer niet op de bank hoorde vind ik wel nog steeds, maar ja, een vallende teammaat voor je...

LinksafBijDeMolen
Papa Bart
Na de tweede etappe stond Papa op minder dan 50% maar ben inmiddels gestegen naar de 90% Ik had Ayus...

Gelukkig is de tijdrit pas dinsdag ;) Maar ook als dat niet zo was en hij zelf een slechte tijdrit zou hebben zou ik McNulty alleen al opstellen voor de teampunten.

Ander puntje. Lees bij de voorbeschouwing van IDL al iets over regen in de namiddag dinsdag. Even kijken naar hoe dat zich ontwikkeld, maar anders Vine captain i.p.v. Roglic. Ik durf er toch wel op te vertrouwen dat Vine daar vol gas gaat voor een mogelijke etappezege en hij start een stuk eerder.

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973
ditisdavid
Geen Van Aert of Del Toro, Pidcock gecapt en Arensman en McNulty gebankt. Horroretappe.

Idem!

jenzrscl

Wat een heerlijke rit was dit zeg!genieten genieten ! Zullen er nu wel pak willen aanvallen via de vlucht om tijd terug te pakken, poole piganzoli pidcock o.a

1 2 ... 123 124 125 126

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.