Scorito Giro 2025

1 2 ... 146 147 148 149
ThiasPinarello
Bozenik
Ik heb 32 teams bekeken die op een gouden beker staan: bovenin, in het midden en onderin. Hieronder...

Dank voor de effort, leuk overzicht! Ook interessant dat er hier al een paar keer voorbij is gekomen dat deze Giro voor de rest van het seizoen niet maatgevend mag zijn. 
Laten we eerst genieten van de week die komen gaat. Rome is nog ver! 

RedDevil
Bozenik
Ik heb 32 teams bekeken die op een gouden beker staan: bovenin, in het midden en onderin. Hieronder...

Mooi werk, leuk!

kevinraar

nog 3 plekken over

roglic

bardet

poole

fortunato

puganzoli

PeterPaprika
kevinraar
nog 3 plekken over roglic bardet poole fortunato puganzoli

Even uit nieuwsgierigheid, wat is de lol van het spelletje als je in eerste instantie hier je teamselectie al door anderen laat bepalen om dan vervolgens ook nog eens elke keuze in je dagselectie ook op deze manier neemt? 

Als je nu zo af en toe zo'n afweging erin gooit met je eigen gedachtes erbij waarom jij nu op dit moment Bardet en Poole zou kiezen (teampunten voor Gijs Leemreize die iedereen op 5 minuten gaat fietsen morgen uiteraard) dan snap ik het nog wel, maar het is elke dag weer een veiling voor die laatste plekkies zonder verder ook maar enige input of eigen gedachtes. 

oli4g

Als ze Roglic laten starten, dan zullen ze dat niet zomaar doen toch? En stellen wij hem ook allemaal op? Toch..

Vandaag heeft UAE ook bevestigd om vanaf morgen met heel de ploeg in dienst van Del Toro te rijden en met hem voor roze te gaan.

Laatst gewijzigd
Maarten Koning
oli4g
Als ze Roglic laten starten, dan zullen ze dat niet zomaar doen toch? En stellen wij hem ook allemaa...

Als ik moet gaan kiezen tussen Roglic of Pedersen dan kies ik inderdaad nog wel voor Roglic

En als ik nu echt goede klassement backups had nu, dan heb ik met mijn team in het begin al iets niet goed gedaan. :)

Plus roglic blijft roglic 

Ik hoop dat ze Pellizari nu wat laten doen bij Bora, ik ben benieuwd naar wat hij kan.

Laatst gewijzigd
mirkodek
oli4g
Als ze Roglic laten starten, dan zullen ze dat niet zomaar doen toch? En stellen wij hem ook allemaa...

Slecht nieuws voor de mensen zonder Del Toro en met Ayuso (en zonder Roglic). Ik zie Del Toro er nog wel doorheen zakken in deze bizar zware derde week.

Maargoed, aan de andere kant: ze zullen toch niet met z'n allen bij hem blijven als hij moet lossen?

zomaareens

Pidcock maar banken morgen dan toch?

mirkodek
zomaareens
Pidcock maar banken morgen dan toch?

Bij mij staat ie er vooralsnog in (misschien de berichten morgenochtend nog even afwachten, ten faveure van een Pedersen/McNulty. Moet ie minimaal top 17 rijden om die team-/trui punten te compenseren. Ik geef hem vooralsnog het voordeel van de twijfel.

Hier Carapaz overigens cap (bij geen Del Toro), die lijkt me het best in vorm op dit moment en gaat er vol voor.

ditisdavid
mirkodek
Bij mij staat ie er vooralsnog in (misschien de berichten morgenochtend nog even afwachten, ten fave...

McNulty pakt 11 teampunten, geen 8.

mirkodek
ditisdavid
McNulty pakt 11 teampunten, geen 8.

True! En die zou ook nog wel eens mee kunnen gaan in de vlucht evt. Dus daar denken we nog even goed over na inderdaad. Misschien nog een gokje nemen met een Scaroni, gezien de aanvalslust van Astana

Berend

Ik stel McNulty ook op, maar kleine disclaimer: Het GC kan best op zijn kop gaan.

Nu is de kans aardig groot dat Ayuso de trui overneemt mocht Del Toro er toch door zakken, en dan blijven de teampunten natuurlijk 11. Maar het kan ook Carapaz, S. Yates of Gee zijn met een topdag en de nieuwe roze trui ;)

Blaagstra

Que si que no morgen het favoriete valentijnsnummer

NielsH97

Team staat voor morgen met Carapaz als cap, dan ga je nog eens naar de odds voor morgen kijken en zie je del Toro als topfavoriet.. twijfels rondom mijn captain dus.

Ergens verwacht je Carapaz in dit soort ritten maar del Toro is zo bizar sterk, daarnaast heeft hij ook nog een goede sprint.

Bij een keuze tussen Del Toro en Carapaz, wir zouden jullie kiezen?

zomaareens
mirkodek
Bij mij staat ie er vooralsnog in (misschien de berichten morgenochtend nog even afwachten, ten fave...

Zou ie nou niet eens gewoon laten lopen en woensdag volle pijp voor de dagwinst gaan?

KV
zomaareens
Zou ie nou niet eens gewoon laten lopen en woensdag volle pijp voor de dagwinst gaan?

Dat zou je hopen/veronderstellen, maar die kerel zijn ego is te groot daarvoor vrees ik. 

KV
Maarten Koning
Als ik moet gaan kiezen tussen Roglic of Pedersen dan kies ik inderdaad nog wel voor Roglic En als i...

Misschien kunnen we hopen op teampunten voor Roglic via Pellizari!

DennisdeMenniss
mirkodek
Slecht nieuws voor de mensen zonder Del Toro en met Ayuso (en zonder Roglic). Ik zie Del Toro er nog...

Ayuso mag prima de trui overnemen van Toro zolang laatstgenoemde maar op plek 2 blijft staan. Per saldo levert Toro dan meer op ;)

Laatst gewijzigd
DennisdeMenniss
KV

Poh.. Dès Proat!

Nu we het daarover hebben.. sinds Toro de roze trui heeft ontbreekt ieder spoor van Michiel.. zal daar een reden voor zijn? 😂

DennisdeMenniss
KV

Poh.. Dès Proat!

Nu we het daarover hebben.. sinds Toro de roze trui heeft ontbreekt ieder spoor van Michiel.. zal daar een reden voor zijn? 😂

Rody1997

Nog een plekje over ga ik voor de 8 punten voor Pedersen of neem ik Poels mee?

Jens Voigt
Rody1997
Nog een plekje over ga ik voor de 8 punten voor Pedersen of neem ik Poels mee?

Zou gewoon Poels meenemen. Je krijgt daar ook de bergpunten voor Fortunato voor. Of eventueel teampunten voor een overwinning van een teamgenoot. Kans lijkt me groter dan bij Lidl.

Laatst gewijzigd
Tubbes
PeterPaprika
Ben wel benieuwd hoeveel van die gouden fietsen er worden uitgedeeld. Voor mijn idee is die lastiger...

Ik zit nog steeds in de race, als Roglic morgen opstapt.

Ted de la course

Voor iedereen die niet zo lekker gaat, ik sta momenteel op 42,7% dus het kan erger.

Zonder Pedersen teamgenoten en met alleen Ayuso en Vine van UAE is het vechten tegen de bierkaai.

Dan ga je jezelf toch afvragen hoe je bij dit team gekomen bent. Ik had een veel afwachtender koersverloop verwacht, zonder Pogajar en Vingegaard. Zoals een aantal jaren geleden met die hele zware 3e week. En niet verwacht dat Pedersen/Lidl Trek zo dominant zou zijn. Juist daarom niet op teampunten / de sterke teams ingezet. Dat blijkt dus een flinke mispeer te zijn. In de meeste rondes pakt het toch goed uit om in te zetten op de sterkste teams, linksom of rechtsom levert dat bijna altijd wel op, ook al zie of verwacht je het vooraf misschien niet direct.

Fiets mdrin
Bozenik

wat een werk! schitterend overzicht! en ook alle rustdag selectiestrategie-analyses zijn erg leuk om terug te lezen! Hulde! Om hier nog even laat op de rustdag op aan te haken: ik onderschrijf de meeste gedachtegangen over geluk vs kunde en al dan niet (te veel) aanvallers in je team, maar er zijn een paar punten waar ik net anders naar kijk of nog wat toe te voegen heb. ik waag hieronder een poging 

1 2 ... 146 147 148 149

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.