Dan ben je Landa en Ciccone al kwijt. Stel je in deze etappe alsnog niet Scaroni op omdat je veilig voor Vine gaat en niet het risico durft te nemen om Roglic te missen. Overigens mag ik niet klagen want wel Del Toro mee. Ben benieuwd hoeveel punten het gemis van de combinatie Fortunato/Bernal/Carapaz/Yates gaat kosten in de eindafrekening. Heb geen van deze. Desondanks toch op dit moment op zilver. Vooral te danken aan redelijk oke cappen. Vandaag maar Hup Rubio en Hup Gee.
Same hier maar ik troost me met de gedachte dat normaliter de favorieten hier 'gewoon' bij de eersten finishen en dat het op voorhand logisch was.
Dan moet mijn gedachte over de favorieten wel kloppen natuurlijk
Ik zit er vooral mee in mijn hoofd dat als ik maar del toro ipv bilbao had, hoe mijn wereld er dan uit zou zien :(. Alvast maar voorbereiden op de tour.
Zo kunnen we allemaal van te voren alles uitzoeken, scenario's bedenken en helemaal achter je keuze van staan ...... en dan blijkt uiteindelijk dat de meeste dure mannen helemaal niet nodig zijn en kan het nog alle kanten op.
Hier gaat het niet goed. Sta op zo'n 45%, waar het vorig jaar een zilveren beker was. Slecht opstellen en dit jaar duidelijk niet goed genoeg de ritten vooraf bekeken, dus hand in eigen boezem. Veel bankpunten daardoor.
Volgende pics hadden al heel wat punten kunnen opleveren.
2M Carapaz, S. Yates, Ciccone
1,5M Del Toro en Gee
1M Caruso, Storer, Bernal, Vacek
750K Fortunato en Pellizari
500K Hoole, Verona, Ulissi
De CAP Crisis duurt lekker voort. 'Gelukkig' had ik idd Roglic uit de dagopstelling gelaten, al had ik die, buiten de ITT's, er juist bij voor deze derde week EN de kans op het roze in Rome, dus ook weer niet heel gelukkig.
Daarnaast NIET Fortunato cappen, NIET Gee cappen, Niet Yates cappen, Niet Storer cappen, nee 'we' spelen op safe met Del Toro. 🙄🙄
Dat wordt nog ongenadig spannend, dat dan weer wel. Ik zag eerder wat klagerig proza over deze Giro, maar ik vind het een geweldige editie.
Dat gezegd, wel lekker gestegen en nader nu against all odds weer bekertjes territorium.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.