Scorito Giro 2025

1 2 ... 148 149 150 151
KV

Hoop voor hem dat ze hem in de Tour 2m maken ofzo want anders zal die arme jongen een pickrate van 0% krijgen vrees ik. 

WielerflitsOrakel

Daar gaat mn scorito, opgave roglic. Te weinig UAE dus dat word sws geen beker. Matig

valowitz

Goed nieuws voor de 18% die Roglič niet hebben meegenomen deze Giro. 

Laatst gewijzigd
oli4g

Denk dat de impact wel meevalt, veel zullen bv Hindley of Landa meegenomen hebben ipv Roglic. Eerder een voordeel voor wie een extra brede klimmersploeg heeft geselecteerd en nu deze week 4x 9 klimmers kan opstellen ipv opvulling met Pedersen.

ditisdavid

Roglic laten staan waardoor Scaroni op de bank zit is een beetje mijn Giro in een notendop. Alle keuzes waar voor beide opties iets te zeggen valt vallen verkeerd. De extra bergpunten zijn natuurlijk wel heel welkom richting de eindafrekening.

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973
valowitz

Nu Carapaz nog, zei de cynicus. 😱

KV
valowitz

Roglic is 82% gekozen. 

hjjanssen1973

Nico Denz rijdt nu voor Pellizari??

DylanNeymarSantos

Dan ben je Landa en Ciccone al kwijt. Stel je in deze etappe alsnog niet Scaroni op omdat je veilig voor Vine gaat en niet het risico durft te nemen om Roglic te missen. Overigens mag ik niet klagen want wel Del Toro mee. Ben benieuwd hoeveel punten het gemis van de combinatie Fortunato/Bernal/Carapaz/Yates gaat kosten in de eindafrekening. Heb geen van deze. Desondanks toch op dit moment op zilver. Vooral te danken aan redelijk oke cappen. Vandaag maar Hup Rubio en Hup Gee. 

hjjanssen1973

En nu Ayuso

pirazzi

Ayuso is toch niet uitgevallen nog? Hij is alleen "dropped from peloton".

Laatst gewijzigd
Rob94

2e etappe op rij dat ik een sloot punten misloop van Scaroni. Vendrama 2.0

Maarten Koning
Rob94
2e etappe op rij dat ik een sloot punten misloop van Scaroni. Vendrama 2.0

Same hier maar ik troost me met de gedachte dat normaliter de favorieten hier 'gewoon' bij de eersten finishen en dat het op voorhand logisch was. 

Dan moet mijn gedachte over de favorieten wel kloppen natuurlijk 

Ik zit er vooral mee in mijn hoofd dat als ik maar del toro ipv bilbao had, hoe mijn wereld er dan uit zou zien :(. Alvast maar voorbereiden op de tour.

Laatst gewijzigd
valowitz

Wie hebben er allemaal Carapaz? 

ProScoritoManager

Wanneer opent het Tour-spel? (ik vraag dit voor een vriend)

mirkodek

Wilde nog met de gedachte om Pidcock eruit te gooien voor Scaroni, maar niet gedaan. Doe morgen misschien het omgekeerde, zul je net zien dat Pidcock dan z'n moment uitkiest.

Overigens heb ik Carapaz (en Gee, Storer etc) wel. Dus dat is lekker hopelijk pakt ie het roze!

Scratzz

Misschien toch een keer Scaroni opstellen.. 

WielerflitsOrakel

Fretin DNS, Roglic DNF. CIccone en landa weg. Mis al 4 man... wel mooi dat Pellizzari nu opstaat

Primozeh

Kloten dat roglic eruit is. Gelukkig vandaag wel Scaroni opgesteld en Carapaz cap. Gemixte gevoelens!

Primoz ValtAltijdVanDeFic
KV
Hoop voor hem dat ze hem in de Tour 2m maken ofzo want anders zal die arme jongen een pickrate van 0...

Ik dacht precies hetzelfde....😂

Denk zelf met 2 mil dat de pickrate minimaal zal zijn

De Tourminator

Zo kunnen we allemaal van te voren alles uitzoeken,  scenario's bedenken en helemaal achter je keuze van staan ...... en dan blijkt uiteindelijk dat de meeste dure mannen helemaal niet nodig zijn en kan het nog alle kanten op. 

Hier gaat het niet goed.  Sta op zo'n 45%, waar het vorig jaar een zilveren beker was.  Slecht opstellen en dit jaar duidelijk niet goed genoeg de ritten vooraf bekeken,  dus hand in eigen boezem. Veel bankpunten daardoor. 

Volgende pics hadden al heel wat punten kunnen opleveren. 

2M Carapaz, S. Yates, Ciccone

1,5M Del Toro en Gee

1M Caruso, Storer, Bernal, Vacek

750K Fortunato en Pellizari

500K Hoole, Verona, Ulissi 

ditisdavid
De Tourminator
Zo kunnen we allemaal van te voren alles uitzoeken,  scenario's bedenken en helemaal achter je keuze...

Pellizzari was 1 miljoen.

Bram93

@wielerflitsorakel hier al 6 man kwijt met ook nog tarling en magnier. Die 94% gaat zo niet vast gehouden kunnen worden..

NielsH97

Pfoe wat een etappe.. met Scaroni, Fortunato, Carapaz (c) en Gee, een mooie score van 335 neergezet vandaag. Met zowel Ayuso, del Toro als McNulty in mijn team toch de angst dat ik nog wel aardig ga zakken.

Papa Bart

De CAP Crisis duurt lekker voort. 'Gelukkig' had ik idd Roglic uit de dagopstelling gelaten, al had ik die, buiten de ITT's, er juist bij voor deze derde week EN de kans op het roze in Rome, dus ook weer niet heel gelukkig.

Daarnaast NIET Fortunato cappen, NIET Gee cappen, Niet Yates cappen, Niet Storer cappen, nee 'we' spelen op safe met Del Toro. 🙄🙄

Dat wordt nog ongenadig spannend, dat dan weer wel. Ik zag eerder wat klagerig proza over deze Giro, maar ik vind het een geweldige editie.

Dat gezegd, wel lekker gestegen en nader nu against all odds weer bekertjes territorium.

1 2 ... 148 149 150 151

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.