En Fiorelli. Als Moschetti en Mozzato konden aanhaken, had ik Pedersen (c),Wout, Groves, Moschetti, Mozzato, Fiorelli, Strong mee. Dat zou een feest zijn.Nu niet...eerder een receptietje.😅
Dit is dus typisch zo'n wielerdingetje waar ik nooit iets van zal begrijpen. Je zit daar als Alpecin, Trek en Visma in de kopgroep met een topkandidaat voor de ritzege en meerdere helpers om de boel te controleren, en dan laat je elf prutsers wegrijden omdat er toevallig ook 1 prutser uit jouw ploeg bij zit.
Het zag er voor mijn Scorito mooi uit met Groves (c), Mads, Wout en Scaroni. Maar uiteindelijk is dit weer een perfect scenario voor de teams zonder sprinters die hier gewoon weer hun dagselectie konden vullen met truipunten.
('Prutsers' is wat oneerbiedig verwoord, maar je catcht mijn drift.)
Dat Pluimers er voor zou zorgen dat ik vandaag nog een half procentje zou stijgen ook, wist ik drie weken geleden al..😂😂
ik begrijp ook niet dat ploegen ineens hun anticipatievermogen verliezen. Hoole en Van Baarle zakken terug, vol gas er op en hatsee: kansloze ontsnapping...uit een ontsnapping...
Morgen nog meer mensen die Kanter op(moeten)stellen? Echt een armoedig vooruitzicht dit weekend.
Vandaag een typische rit die we voor mijn gevoel jaarlijks wel te zien krijgen. Dat Pedersen, Groves en WvA vandaag 1,2 en 3 zouden worden met zo'n kopgroep was echt utopie. Shoutout Scaroni trouwens, die speelt zelf ook Scorito.
Oef... weer een uitvaller in mijn team.
Moet nu naast pederson nog een sprinter/aanvallende sprinter opstellen.
Was niet verkeerd als in de grote ronde spellen ook een gouden wissel zat.
Hopelijk scoor ik nog wel punten met Carapaz, S Yates en en Gee.
Van A Yates, Arendsman, DFM en Storer verwacht niet zo snel punten meer.
Alleen als ze in de aanval gaan en het tot aannde streep redden
Niet helemaal correct met Groves én Pedersen in de kopgroep maar wel door jou Wout cap gemaakt dus bedankt ook al ga ik nooit en te nimmer meer een beker halen. Door deze input zitten we hier dus ga er vooral mee door.
Het zal wel helemaal verkeerd zijn, maar ik doe het andersom. Van Arensman en Tiberi verwacht ik bitter weinig meer, en ik zie ook eerder een Astana (Poels!!) of Simon Yates de rit winnen dan Bernal of Caruso
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.