Scorito Giro 2025

1 2 ... 152 153 154 155
ditisdavid

Jammer dat Strong er net niet bijkwam, maar ik heb slechtere vluchten meegemaakt dan Pedersen (c), Groves, Vacek, Scaroni en - jawel - Vendrame...

KV
ditisdavid
Jammer dat Strong er net niet bijkwam, maar ik heb slechtere vluchten meegemaakt dan Pedersen (c), G...

Kwam hij er net niet bij of werd hij gelost vraag ik me af. Als je hem ziet klimmen deze Giro, moet er toch echt iets deftig mis zijn met die jongen. 

Ragnar Lolbroek
ditisdavid
Jammer dat Strong er net niet bijkwam, maar ik heb slechtere vluchten meegemaakt dan Pedersen (c), G...

En Fiorelli. Als Moschetti en Mozzato konden aanhaken, had ik Pedersen (c),Wout, Groves, Moschetti, Mozzato, Fiorelli, Strong mee. Dat zou een feest zijn.Nu niet...eerder een receptietje.😅

kevinraar

ik heb nu 4 uitvallers ziet er naar uit dat het geen massasprint gaat worden helaas

pirazzi

7 uitvallers met Ayuso erbij maar nog kans op een zilveren bekertje.

TourDeFranceUnchained

Is het topic voor de Tour de France al geopend? Vraag het voor een vriend ;)

ThiasPinarello
TourDeFranceUnchained

Met jouw naam neem ik aan dat jij deze gaat openen. 

pirazzi

Kruidvat reclame.

ditisdavid

Lol, en dan rijdt er een groep van 11 weg met geen van mijn 5 mannen erbij. Het is zo'n Giro.

Guido Maltempi

Dit is dus typisch zo'n wielerdingetje waar ik nooit iets van zal begrijpen. Je zit daar als Alpecin, Trek en Visma in de kopgroep met een topkandidaat voor de ritzege en meerdere helpers om de boel te controleren, en dan laat je elf prutsers wegrijden omdat er toevallig ook 1 prutser uit jouw ploeg bij zit.

Het zag er voor mijn Scorito mooi uit met Groves (c), Mads, Wout en Scaroni. Maar uiteindelijk is dit weer een perfect scenario voor de teams zonder sprinters die hier gewoon weer hun dagselectie konden vullen met truipunten.

('Prutsers' is wat oneerbiedig verwoord, maar je catcht mijn drift.)

Laatst gewijzigd
Papa Bart

Dat Pluimers er voor zou zorgen dat ik vandaag nog een half procentje zou stijgen ook, wist ik drie weken geleden al..😂😂

ik begrijp ook niet dat ploegen ineens hun anticipatievermogen verliezen. Hoole en Van Baarle zakken terug, vol gas er op en hatsee: kansloze ontsnapping...uit een ontsnapping...

Daan Brakenhoff

Morgen nog meer mensen die Kanter op(moeten)stellen? Echt een armoedig vooruitzicht dit weekend.

Vandaag een typische rit die we voor mijn gevoel jaarlijks wel te zien krijgen. Dat Pedersen, Groves en WvA vandaag 1,2 en 3 zouden worden met zo'n kopgroep was echt utopie. Shoutout Scaroni trouwens, die speelt zelf ook Scorito.

PeterPaprika
Daan Brakenhoff
Morgen nog meer mensen die Kanter op(moeten)stellen? Echt een armoedig vooruitzicht dit weekend. Van...

Ik zou willen dat ik Kanter op kon stellen, mijn 9e plekje gaat tussen Vendrame & Strong...

zomaareens

Krijgen mensen die ayuso hadden opgesteld nu toch punten?

Primozeh
Daan Brakenhoff
Morgen nog meer mensen die Kanter op(moeten)stellen? Echt een armoedig vooruitzicht dit weekend. Van...

Die scaroni is echt een topper, heeft me al 215 punten opgeleverd voor 500k. En daar komen er zeker 60 bij voor zijn tweede plek in het bergklassement.

Bring me the horizon

Oef... weer een uitvaller in mijn team.

Moet nu naast pederson nog een sprinter/aanvallende sprinter opstellen.

Was niet verkeerd als in de grote ronde spellen ook een gouden wissel zat.

Hopelijk scoor ik nog wel punten met Carapaz, S Yates en en Gee.

Van A Yates, Arendsman, DFM en Storer verwacht niet zo snel punten meer.

Alleen als ze in de aanval gaan en het tot aannde streep redden

Dekkerony
Daan Brakenhoff
Ben ik toch blij dat ik niet meer zoveel opstelluxe heb en ze allemaal mee 'moest' nemen :) Morgen z...

Niet helemaal correct met Groves én Pedersen in de kopgroep maar wel door jou Wout cap gemaakt dus bedankt ook al ga ik nooit en te nimmer meer een beker halen. Door deze input zitten we hier dus ga er vooral mee door.

kevinraar

geen moelijke keuze voor moegen heb nog maar 9 klimmers mij kopman word gee heb geen del toro yates of carapaz

Laatst gewijzigd
hjjanssen1973
Daan Brakenhoff

Bij mij zitten Kanter en Kooij op de bank, omdat ik met Arensman en Tiberi (of Pidock...) op PAPIER een kans heb op meer punten.... maar oh oh oh...

hjjanssen1973

En owja... Pluimers zat bij mij op de strafbank vandaag...

hjjanssen1973
TourDeFranceUnchained

Ja graag!

OneTrickPony
hjjanssen1973
Bij mij zitten Kanter en Kooij op de bank, omdat ik met Arensman en Tiberi (of Pidock...) op PAPIER...

Het zal wel helemaal verkeerd zijn, maar ik doe het andersom. Van Arensman en Tiberi verwacht ik bitter weinig meer, en ik zie ook eerder een Astana (Poels!!) of Simon Yates de rit winnen dan Bernal of Caruso

hjjanssen1973
OneTrickPony
Het zal wel helemaal verkeerd zijn, maar ik doe het andersom. Van Arensman en Tiberi verwacht ik bit...

Waarschijnlijk verstandig, maar ik wil de klim types nog een kans geven in de ontsnapping.

Kratjes

Verwachten jullie Wva nog in de vlucht of volledig knechten.

wva of arensman als nr 9 mee morgen..

KipKerrieBroodje

Mijn klassementsteam is ondertussen al hevig aangepakt. Verwachten jullie Bennett morgen? ;)

1 2 ... 152 153 154 155

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.