Sta momenteel op 99%, hopelijk kan ik mijn eerste gouden bekertje verdedigen de laatste 3 etappes. Ga de bergetappes met een geimproviseerd team in na het uitvallen van Ayuso, Roglic en Ciccone.
Carapaz (c)
Del Toro
McNulty
Gee
Storer
Fortunato
Scaroni
Piganzoli
Pedersen
Op de bank alleen nog WvA, Vendrame en Kanter voor TP.
Gee kies ik voor...yates toch een mindere indruk..
hier is het kruipen naar de finish...
Gee
S.Yates
mcnulty
storer
poole
piganzoli
pedersen
scaroni
en jawel Kanter
mogen Van Aert, Groves, Moschetti, Bennet, strong, Fiorelli en Vacek het bankje warmhouden.
over twee weken weer de Tour.
wel echt de leukste grote ronde in jaren! Carapaz mag wel winnen van mij.
Ik stel hem wel op, in de hoop dat hij zich beter voelt. Hij had last van de valpartij, spieren die vast zitten en daardoor niet goed kunnen inspannen. Duimen dat de boel twee dagen later weer wat losser is gefietst.
Die gok ga ik niet nemen, ik neem WvA mee voor wellicht dagpunten met Yates. Die kans acht ik minder klein dan dat Tiberi hier opeens top 20 rijdt. Die zie ik nog wel afstappen als het echt niet beter gaat.
Die gok ga ik niet nemen, ik neem WvA mee voor wellicht dagpunten met Yates. Die kans acht ik minder klein dan dat Tiberi hier opeens top 20 rijdt. Die zie ik nog wel afstappen als het echt niet beter gaat.
Ik denk dat je daarmee eerder omhoog dan omlaag mag kijken. Ik sta op 95.9% en heb nog slechts over:
Gee (c)
Del Toro
Storer
Pidcock
Poole
Pedersen, Kooij, Scaroni en Kanter erbij gezet voor 32 punten.
Van Tiberi en Arensman verwacht ik niks meer. Landa, Ciccone, Ayuso en Vine al weg. Daarmee duurt de Giro voor mij waarschijnlijk net één bergetappe te lang voor een bronzen bekertje. Of mijn sprinttrein, die nog intact is, moet in Rome de sterren van het dak fietsen.
Brons glanst een beetje meer met nog een procentje erbij. Nu op 96,5% Dat moet dus morgen nog eens, want hoe mooi de finish in Rome ook is, zonder sprinters wordt het niet wat.
en deze jongens moeten het doen:
Del Toro (c)
Mc Nulty
S Yates
Gee
Storer
Bernal
Fortunato
Piganzoli
Pedersen
Overigens wordt het tijd voor Scorito om dag opstellingen te beperken tot 8 man, gelijk aan de aantallen in deelnemende teams. 9 man is zooooo 2000...
Ik vind het wel een geweldige Giro. Dat er relatief weinig wisselingen zijn ligt niet aan het parcours maar aan de renners/deelnemers. Een openings weekend zonder echte sprint, 2 tijdritten, een Strade etappe, de zwaarste beklimming halverwege de Giro, een heuvelop etappe voor een sprinter (mighty Mads), een geweldige en slopende afwisseling van zon, regen, kou en hitte, de twee grootste favorieten er uit, de verwachtte jongere (Tiberi) niet, de onverwachte jongere wel, vreugde, verdriet, elke dag roze feest langs de route, en na 19 etappes nog steeds niet beslist, kortom precies zoals bedacht een strijd tot het einde.
Nog niet zo goed bekeken maar naar verluid verschijnen de eerste pukkels in de Tour pas rond etappe 10/12......
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.