Scorito Giro 2025

1 2 ... 152 153 154 155
dawizz

🤣🤣🤣

NielsH97

Sta momenteel op 99%, hopelijk kan ik mijn eerste gouden bekertje verdedigen de laatste 3 etappes. Ga de bergetappes met een geimproviseerd team in na het uitvallen van Ayuso, Roglic en Ciccone.

Carapaz (c)

Del Toro

McNulty

Gee

Storer

Fortunato

Scaroni

Piganzoli

Pedersen

Op de bank alleen nog WvA, Vendrame en Kanter voor TP.

OneTrickPony
KipKerrieBroodje
Mijn klassementsteam is ondertussen al hevig aangepakt. Verwachten jullie Bennett morgen? ;)

Die klik je er toch blind in + Vendrame cap, moeten we dan echt alles voorkauwen hier? 😆

Laatst gewijzigd
Nijmos
Kratjes
Verwachten jullie Wva nog in de vlucht of volledig knechten. wva of arensman als nr 9 mee morgen..

Ik verwacht van allebei geen top 20. Dus dan ga ik voor wva

kwarc
Kratjes
Verwachten jullie Wva nog in de vlucht of volledig knechten. wva of arensman als nr 9 mee morgen..

WVA. Paar sprintpuntjes + x % op teamwinst etappe/geel.

Arensman gaat geen top 20 rijden, ook niet uit de vlucht. 

zomaareens

Yatez of Gee cappen?

Bertsu
NielsH97
Sta momenteel op 99%, hopelijk kan ik mijn eerste gouden bekertje verdedigen de laatste 3 etappes. G...

Nou, ik denk dat 99% een nog gemankeerder bergteam hebben inmiddels...

Willempie94

Verwachten jullie nog iets van Tiberi vandaag? Overweeg hem in te wisselen voor Kanter.. vermoed dat het met hem alleen maar minder zal gaan de komende de dagen.

jvdh
NielsH97
Sta momenteel op 99%, hopelijk kan ik mijn eerste gouden bekertje verdedigen de laatste 3 etappes. G...

Dit lijkt me eigenlijk wel goed te gaan komen voor je. Prima team nog!

Laatst gewijzigd
Vergane Glorie
zomaareens
Yatez of Gee cappen?

Gee kies ik voor...yates toch een mindere indruk..

hier is het kruipen naar de finish...

Gee

S.Yates

mcnulty

storer

poole

piganzoli

pedersen

scaroni

en jawel Kanter

mogen Van Aert, Groves, Moschetti, Bennet, strong, Fiorelli en Vacek  het bankje warmhouden. 

over twee weken weer de Tour.

wel echt de leukste grote ronde in jaren! Carapaz mag wel winnen van mij.

Oerdewai
Willempie94
Verwachten jullie nog iets van Tiberi vandaag? Overweeg hem in te wisselen voor Kanter.. vermoed dat...

Ik stel hem wel op, in de hoop dat hij zich beter voelt. Hij had last van de valpartij, spieren die vast zitten en daardoor niet goed kunnen inspannen. Duimen dat de boel twee dagen later  weer wat losser is gefietst. 

hjjanssen1973
NielsH97

Had ik dit team maar... Dan deed ik nog mee. 👍😎

mirkodek
Oerdewai
Ik stel hem wel op, in de hoop dat hij zich beter voelt. Hij had last van de valpartij, spieren die...

Die gok ga ik niet nemen, ik neem WvA mee voor wellicht dagpunten met Yates. Die kans acht ik minder klein dan dat Tiberi hier opeens top 20 rijdt. Die zie ik nog wel afstappen als het echt niet beter gaat.

mirkodek
Oerdewai
Ik stel hem wel op, in de hoop dat hij zich beter voelt. Hij had last van de valpartij, spieren die...

Die gok ga ik niet nemen, ik neem WvA mee voor wellicht dagpunten met Yates. Die kans acht ik minder klein dan dat Tiberi hier opeens top 20 rijdt. Die zie ik nog wel afstappen als het echt niet beter gaat.

OneTrickPony
NielsH97

Ik denk dat je daarmee eerder omhoog dan omlaag mag kijken. Ik sta op 95.9% en heb nog slechts over:

Gee (c)
Del Toro
Storer
Pidcock
Poole
Pedersen, Kooij, Scaroni en Kanter erbij gezet voor 32 punten.

Van Tiberi en Arensman verwacht ik niks meer. Landa, Ciccone, Ayuso en Vine al weg. Daarmee duurt de Giro voor mij waarschijnlijk net één bergetappe te lang voor een bronzen bekertje. Of mijn sprinttrein, die nog intact is, moet in Rome de sterren van het dak fietsen.

kwarc

Als je gelooft in Carapaz/Yates/Gee vandaag, laat je McNulty dan thuis voor zelfs een Kanter/Pedersen?

Scratzz

Ik vond het maar een saaie etappe vandaag. Het was na die zware berg nog zolang tot de finish, dan vraag je er om dat er maar weinig gebeurt. En dat zien we deze Giro eigenlijk veel te vaak. Hopelijk gaat het morgen wel helemaal los, ondanks dat er nog een eindje te gaan is na de Finistre. 

Drostje
OneTrickPony
Ik denk dat je daarmee eerder omhoog dan omlaag mag kijken. Ik sta op 95.9% en heb nog slechts over:...

Ik verwacht ook niks meer van Tiberi

oborobo

Bij Eurosport zijn ze vol lof over deze Giro,maar het is toch een saaie Giro.

In de laatste week pas echte bergetappes,weinig verandering bij leiders in AK,Berg,Paars en Jongere.

Maar weinig zeges voor vluchters,veel uitvallers waaronder vele favorieten.

Snak naar de Tour!

PeterPaprika

Zowaar nog 10 punten gescoord met Vendrame dankzij die verdwaalde Fransman voorop, het moet toch niet veel gekker worden zo.

Papa Bart

Brons glanst een beetje meer met nog een procentje erbij. Nu op 96,5% Dat moet dus morgen nog eens, want hoe mooi de finish in Rome ook is, zonder sprinters wordt het niet wat.

en deze jongens moeten het doen:

Del Toro (c)

Mc Nulty

S Yates

Gee

Storer

Bernal

Fortunato

Piganzoli

Pedersen

Overigens wordt het tijd voor Scorito om dag opstellingen te beperken tot 8 man, gelijk aan de aantallen in deelnemende teams. 9 man is zooooo 2000...

Papa Bart
oborobo
Bij Eurosport zijn ze vol lof over deze Giro,maar het is toch een saaie Giro. In de laatste week pas...

Ik vind het wel een geweldige Giro. Dat er relatief weinig wisselingen zijn ligt niet aan het parcours maar aan de renners/deelnemers. Een openings weekend zonder echte sprint, 2 tijdritten, een Strade etappe, de zwaarste beklimming halverwege de Giro, een heuvelop etappe voor een sprinter (mighty Mads), een geweldige en slopende afwisseling van zon, regen, kou en hitte, de twee grootste favorieten er uit, de verwachtte jongere (Tiberi) niet, de onverwachte jongere wel, vreugde, verdriet, elke dag roze feest langs de route, en na 19 etappes nog steeds niet beslist, kortom precies zoals bedacht een strijd tot het einde.

Nog niet zo goed bekeken maar naar verluid verschijnen de eerste pukkels in de Tour pas rond etappe 10/12......

jenzrscl
mirkodek
Die gok ga ik niet nemen, ik neem WvA mee voor wellicht dagpunten met Yates. Die kans acht ik minder...

Koekoek

mirkodek
jenzrscl
Koekoek

Ja supergoeie beslissing geweest 😅

Nijmos
oborobo
Bij Eurosport zijn ze vol lof over deze Giro,maar het is toch een saaie Giro. In de laatste week pas...

Zeges voor vluchters zijn vaak de saaiste ritten naar mijn mening. De dag van denz was zo saai als een massasprint.

1 2 ... 152 153 154 155

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.