Weet je wie ooit ook een best ok tijdrit met draaien en keren heeft gereden? In Kopenhagen, Pidcock...
Wordt die nu ineens kandidaat roze na etappe 3?
Vandaag de definitieve puzzel-dag na een week nadenken over de te volgen strategie. Ik was er wel uit om het met Roglic en Aert te doen, maar nu slecht in te schatten is hoe het met Van Aert is overweeg ik toch om hem eruit te wisselen voor Pidcock. Met de bijbehorende angst voor opstel stress....
Maar wat heeft zo'n verkoudheid nou voor invloed? Gaat Wout power in de tijdrit missen? Of is dat nog wel aanwezig maar mist hij de sprint in etappe 1?
of kan dat nog allebei prima maar mist hij de inhoud om 3 weken gas te geven?
Met dat klimmetje zeker niet gewoon vlak. En in normale omstandigheden idd zeker meer voor Wout/Mads (en dus mogelijk minder voor bv Tarling/Arensman), maar als hij de voorbije dagen nog intensiteit niet kon opdrijven in zijn trainingen, heb ik toch mijn bedenkingen over zijn explosief vermogen die je in deze TT wel nodig zal hebben.
Voor degenen die Reddit gebruiken: als je nog vragen hebt aan Thymen Arensman kun je ze vandaag stellen en dan zal die proberen ze te beantwoorden. :) (Denk alleen dat proberen de INEOS tactiek te ontrafelen niet heel succesvol zal zijn)
Ja dat is het probleem. Achteraf had je het misschien zonder Wout en/of Tom gered. Maar wie weet vooraf of Oldani, Vendrame, Fiorelli, Hermans, Barrenetxea, Azparren, Frigo to name a few, dan de juiste is.
Ik ga m'n team niet meer omgooien (waar heb ik dat eerder gehoord). Ik heb Wout EN Pidcock, geen Kooij en geen Roglic. Het enige wat me niet helemaal lekker zit, zijn m'n sprinters. Ik moet nu in de vlakke sprintetappes Vendrame en Fiorelli opstellen waarvan ik eigenlijk niet verwacht dat die mee gaan sprinten. Maar wellicht kan ik die in dit soort etappes vervangen door Ciccone en McNulty voor de teampunten van hopelijk Ayuso en Pedersen.
Anders zou ik Pidcock + Fiorelli/Vendrame eruit moeten knikkeren voor Moschetti + Bennet of voor Fretin + Lonardi/Fortunato maar dat wordt ik niet perse blijer van.
Zonder Roglic of zonder Tiberi?
vlak kooij, van Aert niet mee... welke ritten gaat hij winnen? Ziek geweest...
bij UAE.. als 3de Vine of Del toro?
McNulty staat erin, of mcnulty eruit voor vine en dan tel toro of Maijka
Hoeveel aanvallers?
Van Aert er niet in, dus Pidcock toch meenemen.
Toch maar zonder Roglic dan? Ik heb ergens het gevoel dat m'n AK-team nu iets wat karig is en m'n (sterke) sprintteam te sterk, maar als daar nu iemand uitgaat moet ik het weer compenseren denk ik? Ik heb wat laatste feedback/meningen nodig. Zouden jullie het hiermee aandurven?
Note: Ik neem Wout sws mee :)
AK: Ayuso, Arensman, Landa, S. Yates, Gee, Storer, Bernal
Sprint: Pedersen, Kooij, Groves, Strong, Moschetti, Bennett
Sterke sprint: Wout, Pluimers
Vlucht/TT/Punch: Pidcock, Vine, Barrenetxea, Piganzoli, Poels
Nu zit ik te denken aan een optie zonder Kooij of Groves, maar dan met Tiberi. En dan misschien een Bernal vervangen voor een Kanter/Zijlaard. Het is weer dag de deadline stress.
Roglic: "ik heb geen enkele etappe verkend". Met dat soort teksten ga ik dus definitief geen 6.5 miljoen aan 'm besteden, ondanks dat er wat Woutgeld is vrijgekomen.
Heb nu staan:
Ayuso, Tiberi, Arensman, Landa, DFM, Gee, Storer, Fortunato
Pedersen, Kooij, Groves, Moschetti, Strong, Kanter, Bennett, Lonardi
Pidcock, Vine, Steinhauser, Frigo
In het in- en uitklikgeweld zijn Del Toro en Pluimers gesneuveld. Dat is jammer, eens kijken wat ik daar nog aan ga doen.
Roglic voor de 150e keer in een interview: "we will see, huh? Three weeks is long, huh? The legs wil decide, no? I will try my best and we will see."
Mensen op dit forum: "voor dat soort teksten ga ik geen 6.5m uitgeven."
Lees vooral wat je wil lezen om je keuze te rechtvaardigen.
Ja haha, dat zegt hij, zoals je zelf ook aangeeft, voor de 150ste keer dus dat is allemaal ruis voor mij. Sporters die wel geluid maken maar niets zeggen. Het niet verkennen van etappes omdat je het kennelijk wel gelooft allemaal vind ik een stuk veelzeggender.
Wat zegt dat dan? Roglic is 50 uur thuis geweest. De rest zit hij in wedstrijden of op hoogte. De giro is niet zijn absolute hoofddoel opzich, maar hij probeert hier echt wel in peak shape te zijn
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.