Scorito Giro 2025

1 2 ... 86 ... 93 94
Haasrodestormvogel

Roglic er toch uit?
Kan Tiberi en een type Pidcock of Van Aert in zijn plaats. 

Laatst gewijzigd
oploskoffie

Ik heb nog een twijfel, nemen we pidcock of Landa mee?

KV
wielerwieler
Interessante gedachte dat Ayuso Yates op achterstand wil rijden. Heb je daar een bron voor? In de co...

Ja hoor. Ayuso heeft dit gisteren op de persconferentie gewoon aan heel de wereld verkondigd. 

KV
Nijmos
En dan heb je nog 7, 9 en 13, waarbij het meer punchen is maar in een grote ronde zie je best vaak d...

Haha. Arensman top 20 in etappe 13. Dat denk ik nu niet echt nee. Landa kan zeker wel. 

Titivoeckler
wielerwieler
Interessante gedachte dat Ayuso Yates op achterstand wil rijden. Heb je daar een bron voor? In de co...

Ayuso wilde in 2024 al kopman zijn voor de Giro en het is ook duidelijk dat hij zich niet wenst te schikken in de rol van knecht. Het team heeft inderdaad gecommuniceerd dat het kopmanschap 50/50 is, maar Ayuso ziet zichzelf wel als kopman. Even los van dat hij natuurlijk ook tegen Roglic wil rijden, is het niet het type dat Yates gaat laten aanvallen met het risico dat er niet gereageerd wordt (ook al zou het team dat graag zo zien). Ik verwacht dan ook dat hij zelf de knuppel in het hoenderhok gaat gooien. 

nasibal
sprintgeit
Hoeveel zie jij dan wel als noodzakelijk? Laten we uitgaan dat veel mensen 2 UAE + bv. een Poole of...

Zonder namen prijs te geven zit ik nu met 7 AK+2 aanvallendere klimmers, met daarachter een kleine achtervang aan renners die elders hun punten wel pakken als ze niet opgesteld worden in de bergritten. Die achtervang is inclusief paarse trui. Eigenlijk gewoon een beetje het standaard recept. 

8 lijkt me inderdaad wel een beetje overkill ja. 

SonnySide
Daan De Jager
Jaa welke van de twee 😂

Allebei

Byesikkel

Laatste twijfel Pidcock en 500k renner of Tarling en Bilbao. Heb wel van Aert. Ik kan met Pidcock een mogelijk minder presterende van Aert opvangen en strade rit als kopman naast alle andere etappes waar je hem kan opstellen. Of is Pidcock en van Aert dan too much?

Bilbao twijfel ik wat zijn plan is. Kort in klassement blijven, etappes najagen met zijn punch en Strade etappe of knechten voor Tiberi?

roburger

Iemand die hier Ben Turner gaat meenemen? Sterk in de twijfel hier. Buiten de bergritten hebben de Ineos renners allemaal een vrije rol. Vraag mij af of hij zich in sommige uitgedunde sprints zoals rit 1 zich gaat mengen. Daarnaast 2x potentiele teampuntenbonus in de tijdrit.

SonnySide
ditisdavid
Vacek neem je op dit parcours vooral voor de tijdritten en teampunten. Verder is het toch helemaal g...

Dan kun je beter Daan Hoole nemen

sprintgeit
roburger
Iemand die hier Ben Turner gaat meenemen? Sterk in de twijfel hier. Buiten de bergritten hebben de I...

Interessante pick! Het zou goed uit kunnen pakken.. maar wel gokje met kans op close to zero opbrengst

nasibal
roburger
Iemand die hier Ben Turner gaat meenemen? Sterk in de twijfel hier. Buiten de bergritten hebben de I...

Ik hoor hier mensen over Vacek en Mozzato. Dus er zullen vast ook wel mensen zijn die Turner overwegen ;)

ditisdavid
SonnySide
Dan kun je beter Daan Hoole nemen

Vacek is een klasse beter als tijdrijder. Dan zou ik voor 500k eerder Kragh nemen, is de laatste man van Pedersen en kan in een korte tijdrit of vlucht ook nog wel wat punten halen.

Maurinho

Hoeveel renners hebben jullie in je ploeg die jullie zien als aanvallers voor heuvelritten? Ik heb op dit moment alleen Scaroni en dat zit me niet echt lekker en zit er dus aan te denken om Pruimers op te offeren voor een Vendrame.

Scorriemorrie

Mijn twijfel zit bij of de gebroeders Yates of Roglic en in beide gevallen heb ik fomo

SonnySide
ditisdavid
Vacek is een klasse beter als tijdrijder. Dan zou ik voor 500k eerder Kragh nemen, is de laatste man...

Vacek zeker bij de eerste tijdrit een klasse beter, daar heb je gelijk in. Heeft alleen geen ideale voorbereiding gehad, het zou me verbazen als hij de eerste weken kort gaat rijden. In dienst van Mads

wielerwieler

I stand corrected wat betreft Yates. Dank voor de aanvullingen!

hjjanssen1973

Bijna rust!

John Bon
hjjanssen1973
Bijna rust!

En dan nog voor de finish van de eerste rit paniek omdat
1: een renner die je meehebt vroeger moet lossen dan voorzien
2: een renner die op de bank zit wel heel vlotjes meegaat en je nu al kunt zien dat je de winnaar op de bank hebt zitten
3: uiteraard rijd "vul random renner in die ooit in je ploeg heeft gestaan" heel vlotjes mee. Waarom ben ik zo idioot dat ik die er heb uitgehaald...

Ik ben er nog steeds niet van overtuigd of ik niet beter met dit spelletje stop zodat ik lekker relax naar de Giro kan kijken in plaats van dit nerveus gedoe :D  

rodelantaarn1

Hoe zit jullie stresslevel mannen? 😅

Basementman
nasibal
Ik hoor hier mensen over Vacek en Mozzato. Dus er zullen vast ook wel mensen zijn die Turner overweg...

Haha heb inmiddels alles gezien. Ben Turner. Sommige mensen gaan dus blijkbaar echt op dat satirische team met Gaudu en Meintjes uitkomen.

Basementman
rodelantaarn1
Hoe zit jullie stresslevel mannen? 😅

Ik ben ter ontspanning maar gaan werken op m'n vrije dag...

dephazz

Dat mensen hier ongegeneerd en onironisch melden Vendrama op te stellen stuit me nog wel het meest tegen de borst. “Wie zich het verleden niet herinnert, is gedoemd het opnieuw te beleven.” ~ George Santayana.

dephazz

"Dit nooit meer" zeiden we tegen elkaar...

Daan De Jager

S.yates of landa?

1 2 ... 86 ... 93 94

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.