Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 129 130 131 132
meerkoe
Damesfietszadelruiker
Hahaha

jazeker ik heb hekel aan opstel stress

Nederlandsche

Zouden jullie zeggen dat naast Pogi A Yates & Almeida meenemen wat overkill is?

Mazzel1986
oli4g
Ik las net nog iets: Penhoet en Politt hebben nog tem de 4e etappe een gele kaart van de Dauphiné ac...

De regel is toch 3 gele kaarten binnen 30 dagen of 2 gele kaarten binnen dezelfde rittenkoers?

Mazzel1986

Nog even aan het schuiven geweest om te kijken of ik een tweede topsprinter in mn team kon fietsen, maar de conclusie is en blijft: te duur. 

martijncr

Door het interview van Skjelmose zit ik plots met Roglic in mijn team, en zie ik werkelijk geen andere keuze. Want Buitrago zat al in het team, Gall gaat op z'n snufferd in week 1 en zal weinig meer opleveren in week 3 is mijn aanname. O'Connor zal wss weer idioot veel tijd krijgen en hoog eindigen, maar ik durf het wéér niet aan met die man. Dan is 1,5 miljoen qua GC al aardig uitgespeeld, en Mas selecteer je in de Vuelta en niet in de tour is de stelregel. 

Of zijn mensen nu Skjelmose aan het inwisselen voor Rodriguez? Zelfde prijs, gegarandeerd top-10, en ook nog jongeren. Zekerheidje op ±300 punten en blijft beter op z'n fiets zitten dan een Roglic. 

Ik weet in ieder geval een ding zeker: 4 UAE's blijven in mijn team, want daar zit voor mijn gevoel een van de weinige échte garanties op punten en waarschijnlijk naar week 3 weinig opstelstress. 

Wicked Wout
martijncr
Door het interview van Skjelmose zit ik plots met Roglic in mijn team, en zie ik werkelijk geen ande...

Dus je hebt Roglic in je team, omdat Gall waarschijnlijk van zijn fiets valt?? Volgens mij haal je dan twee renners door elkaar

Pietjan
Youri IJnsen
De Pooltips-video van WielerFlits staat online en vind je in het oorspronkelijke bericht!https://www...

Deze gooit nog even wat zand in de ogen. Welke pik je eruit en welke niet. Ik denk dat het verstandig is om maar 3 'goedkope' punchers mee te nemen. De rest is al ingevuld met een wva/mvdp en punchende ak mannen. De top 5 om het zo even te zeggen. + nog een truipunt man en je zit op 9. Schmid, met tijdrit, of een aranburu die puncht is bij mij nu het vraagstuk. 

Derkus

Lees ik het nou goed dat T. Foss gemiddeld harder reed in het Noors kampioenschap ITT dan Ganna over vergelijbaar traject bij Italiaans Kampioenschap ITT? Foss 55.352 km/u tegen Ganna 54.907 km/u 

Laatst gewijzigd
MRegter96
Mazzel1986
Nog even aan het schuiven geweest om te kijken of ik een tweede topsprinter in mn team kon fietsen,...

Ik kom er op uit dat ik niemand van de 2,5-2.0 AK mannen echt heel graag wil. En dan haal ik er een sprinter voor weg die ik wel graag wil. Dat voelt dan niet goed, bij mij zit het dus andersom en blijf ik op 2 topsprinters.

PieterPogi

Ik neem nu ook maar Roglic mee ipv Skjelmose. Wel nog een belangrijke vraag: Ik heb nog een renner nodig die er in de derde week gaat staan met een prijskaartje van 500.000 en 750.000 iemand nog tips?

zomaareens
MRegter96
Nee Penhoët

In Swiss deed ie het wel... heb je een bron?

Dampe hin
Derkus
Lees ik het nou goed dat T. Foss gemiddeld harder reed in het Noors kampioenschap ITT dan Ganna over...

Lastig te vergelijken. Hoe bochtig waren de circuits? Stond er wind? Etc.

Derkus
PieterPogi
Ik neem nu ook maar Roglic mee ipv Skjelmose. Wel nog een belangrijke vraag: Ik heb nog een renner n...

T. Johannessen

Derkus
Dampe hin
Lastig te vergelijken. Hoe bochtig waren de circuits? Stond er wind? Etc.

Vergelijkbaar parcours en windkracht en richting ook

martijncr
Wicked Wout
Dus je hebt Roglic in je team, omdat Gall waarschijnlijk van zijn fiets valt?? Volgens mij haal je d...

Haha, ja dit is inderdaad een contradictio in terminis deluxe! Al denk ik dat de upside van Roglic vele malen hoger ligt dan die van Gall als ie wél blijft zitten op z'n zadel 🤓

Wicked Wout
martijncr
Haha, ja dit is inderdaad een contradictio in terminis deluxe! Al denk ik dat de upside van Roglic v...

Dat denk ik zeker ook ja. Maar ik durf het dit keer niet aan. Al jeukt t soms wel hoor. Goed geprijsd dit keer

Alucard
Derkus
Lees ik het nou goed dat T. Foss gemiddeld harder reed in het Noors kampioenschap ITT dan Ganna over...

Leknessund was ook sneller dan Ganna, snel nemen dus voor 500k...

Papa Bart

Inmiddels zit ik op de top van mont Noir (waanzinnig uitzicht), bespreek in het plaatselijke bierhol de koers terwijl diverse ploegen langs peddelen. Heerlijk, dat wel maar ik kom er met het selecteren niet uit. Voor de balans en budget MOET ik kiezen tussen Wout en Matje en het lukt me niet. Wie ik ook kies, de wurgende FOMO slaat toe. Geen van beiden hebben expliciet een puntentrui ambitie uitgesproken maar in mijn ogen zijn beiden als enigen in staat de AK mannen, met name Pogi, van de groene trui af te houden. 

Nou?

hajeje
martijncr
Door het interview van Skjelmose zit ik plots met Roglic in mijn team, en zie ik werkelijk geen ande...

Maar dan moet je die teamgenoten Wellens opstellen! 😎

hajeje
Papa Bart
Inmiddels zit ik op de top van mont Noir (waanzinnig uitzicht), bespreek in het plaatselijke bierhol...

Ik zou Wout nemen hoor.

hajeje
Keunn
Dit is toch echt jammer, Skjelmose is een persoonlijke favoriet en ik hoop eigenlijk nog steeds dat...

Ja, maar van wie gaat Ganna winnen in elke etappe?

Mazzel1986
PieterPogi
Ik neem nu ook maar Roglic mee ipv Skjelmose. Wel nog een belangrijke vraag: Ik heb nog een renner n...

Tja, voor dat budget heb je geen zekerheidjes voor de derde week. Wel een hoop leuke klimgokjes: Johannesen, Rubio, Onley, G. Martin, Vlasov, Castrillo, Storer, Blackmore. 

Erik Verhoef

Eetvelt mag niet is onlangs gevallen                                      maar gaat toch starten?

Buitrago ziek geweest en uit vorm

Skjelmose ziek en weet het niet

Alaphilipe te oud 

Roglic valt (tegen) in etappe 2

v Aert sukkelt

Ganna gaat niks klaarmaken

A Yates rijdt geen eigen punten

THJ kan nix in grote rondes

Mas en Rodriquez gaan niks klaarspelen

MvdP gaat het niet redden in 'zijn' etappes

en ga zo maar door

toch maar 20 types zoeken als SintMaartensdijk en C Pedersen (voor de ontsnappingen)

floda

Ik snap die groene trui angst voor de drie topsprinters niet zo. Er zijn 380 punten in tussensprints te verdienen. Daarmee kunnen die mannen zoveel punten verdienen dat pog wel heel veel moet winnen om ze voor te blijven. Tenzij MvP en WvA zich er echt serieus mee gaan bemoeien en via ontsnappingen en punch etappes zich hier ook in vastbijten. Anders staan milan en JP toch gewoon in top 3 van dit klassement? Verwacht ik niet van merlier, maar als die 1 en 3 wint zal die ook vast wat meesprinten in tussensprints. 

Laatst gewijzigd
Erik Verhoef

en wie gaat het peleton bij elkaar houden om de sprinters af te zetten voor de tussensprint-punten

1 2 ... 129 130 131 132

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.