Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 13 ... 19 20
floda

Vind de milan afschrijvers wel vrij snel in hun conclusie. Hij is ook vandaag de enige man met sprint die op 5 minuten binnenkomt. Ackermann en trentin enzo die normaal best aardig meekomen in de heuvels zitten op 10 minuten. Ik denk merlier zelfs nu nog aan het fietsen was geweest. Natuurlijk klimt normaal JP het beste van de drie snelle mannen, maar is dit seizoen ook wel het minst snel van die drie. En als je naar de etappes kijkt waar dat in deze tour JP er wel bij verwacht  en milan niet zie ik er heel optimistisch 2 meest realistisch 0. 

Mario De Jaegher
John Bon
Ik zie Merlier wel nog de duurste sprinter worden. De snelste op vlakke en teampunten met Remco. (ho...

Net de goedkoopste van de 3 grote uit goede bron.

Hassan de Mosselman

En Pogi 1,5 miljoen duurder dan Vingegaard en REV

Noordbiker
Hassan de Mosselman
En Pogi 1,5 miljoen duurder dan Vingegaard en REV

Correct.
pog 7,5m andere 2 6m

Noordbiker
Mario De Jaegher
Net de goedkoopste van de 3 grote uit goede bron.

....

Laatst gewijzigd
Malathion
Noordbiker
....  

Er gaat een prijslijst rond. Daarop is Merlier 3.5 en de anderen twee 4 miljoen.

Malathion
Noordbiker
....  

Er gaat een prijslijst rond. Daarop is Merlier 3.5 en de anderen twee 4 miljoen.

DesproatMichiel
Malathion

Zou mij benieuwen, Milan duurder dan Merlier en even duur als Philipsen zou ik wel straf vinden. Milan heeft -in tegenstelling tot die andere 2- toch weinig tot geen kans op teampunten?

Maarten Koning

Realistisch gezien zie ik voor van der poel 4 kansen, en dan wellicht nog etappe 20 maar dat is misschien net teveel van het goede.

Maar ik zie hem zomaar 3m kosten want het is van der poel

Maarten Koning

Realistisch gezien zie ik voor van der poel 4 kansen, en dan wellicht nog etappe 20 maar dat is misschien net teveel van het goede.

Maar ik zie hem zomaar 3m kosten want het is van der poel

Maarten Koning
Mooi weer fietser
Heeft men trouwens tips om etappes met vergelijkbare profielen in eerdere tours eenvoudig terug te v...

Late reactie maar procyclingstats heeft een api die prima werkt waardoor je de historische data heel makkelijk kunt ophalen.

En als je niet kunt coderen dan kun je met chatgpt of gemini echt wel een eind komen om dat te laten doen.

DesproatMichiel
Maarten Koning
Realistisch gezien zie ik voor van der poel 4 kansen, en dan wellicht nog etappe 20 maar dat is miss...

Maar is dat dan veel of onterecht?

Als je het afzet tegen sprinters die evengoed 4, wellicht 5 kansen krijgen en ook zo 3-4 mil gaan kosten wordt het een ander verhaal. En als je mogelijke team(trui)punten Philipsen mee zou wegen.. 

Afgaande op prijsstellingen in de giro en de algemene tevredenheid daarover zou 2.5 kunnen maar mij al net op het randje van te hoge pickrate lijken voor Matthieu.

Maarten Koning
DesproatMichiel
Maar is dat dan veel of onterecht? Als je het afzet tegen sprinters die evengoed 4, wellicht 5 kanse...

Dat is waar maar sprinters zijn natuurlijk wel wat zekerder op te stellen. 

Zijn kansen zijn wat minder voorspelbaar, die liggen met name in de eerste week met 2, 4 (al is die ook moeilijk denk ik) en 7, die eerste week halen vluchters het niet zo vaak. Moet hij dan in de finale gaan, en wanneer dan. Dat is allemaal wel lastiger dan vlak + tour = sprint. 

Voorwiel
Zitvlees
Leuk maar voor je scorito kan je er niet veel mee lijkt me?

Dat klopt, in principe kan je voor aanvalsritten/waaierritten niet je selectie samenstellen. Genieten dus maar.

Excuus, had deze gemist!

Voorwiel

Is deze prijslijst ergens te vinden? En wordt daar ook gesproken over het totale budget?

Met bstrekking tot van der Poel. Budget zou redelijk zijn als je kijkt naar de beschikbare ritten voor hem en het feit dat hij nog wel een paar sprints zal aantrekken en top 20 zal uitbollen... Denk dat het interessant wordt als hij 4 miljoen kost, dan moet je gaan nadenken en puzzelen.

NOAD1912
Voorwiel
Is deze prijslijst ergens te vinden? En wordt daar ook gesproken over het totale budget?   Met bstre...

Laat je niet foppen maat 😂

Noordbiker
Maarten Koning
Realistisch gezien zie ik voor van der poel 4 kansen, en dan wellicht nog etappe 20 maar dat is miss...

2,5

Nijmos

Merlier goedkoper dan Milan en Philipsen lijkt mij heel logisch. Merlier gaat vrij zeker niet voor groen en die andere twee wel.

Jovi7
ProScoritoManager
Tsjah als je het compleet dood-redeneert naar 'spelen voor virtuele bekertjes' wordt het wel lastig...

Als je renners uit je scorito team het niet zo goed is dat niet altijd verhogend voor je koersplezier.. 😂😅

Ruubstacarnaval

Bon soir,

Na jaren, jaren dit forum aandacht te volgen is het tijd om mijn entree te maken. Fervent Scorito-wielren liefhebber sinds 2020 en trotse bezitter van 4 zilveren bekertjes en 2 duimpjes. Alhoewel, trots... de laatste 2 zilveren gescoord tijdens de Giro en Tour van 24' met een mooie score van 98,9%. 20 puntjes meer en twee mooie gouden bekertjes zouden mijn gebruikersnaam (hint hint) een mooie glans geven. Nu staar ik naar doffe ellende. It's all in the game zeggen we maar.

Wat kunnen jullie dan van mij verwachten? Ik heb (bijna) altijd die ene sprinter van 500k. Aniolskowski, Fiorelli, etc. Daarnaast sterk in de dagopstelling, bankpunten zie je niet veel. De juiste aanvallers en iemand die uberhaupt te vinden is in het bergklassement zijn dan weer eerder een traditie dan toevalligheid. 

Dit jaar is het tijd om achter de coulissen vandaan te komen en schrijvend aanwezig te zijn. Kijk er naar uit om met jullie die ene aanvaller, bergkoning en 500k sprinter mijn team (en die van anderen) te volmaken. 

Bonne nuit

Malathion

Pogacar 7,5
Remco & Jonas 6
Almeida 4,5
Roglic 4
A. Yates 3
Jorgenson 3
Skjel 3
Rodriguez 2,5
Oconnor 2
Lenny 2
Carapaz 1,5
Gall 1,5
Kuss 1,5
S. Yates 1,5
Alle knechten van Pogey: 2

Philipsen & Milan 4
Merlier 3,5
Groves 3
Van Aert 3
Van der Poel 2,5
Girmay 2,5
Groenewegen, Ackermann, De Lie 1,5
Gaviria, Lund, Stewart, Kristoff Waerenskjold, Bauhaus 1

Laatst gewijzigd
KV
Maarten Koning
Dat is waar maar sprinters zijn natuurlijk wel wat zekerder op te stellen.  Zijn kansen zijn wat min...

Waarom zou 4 moeilijker zijn voor VDP? En 6 zou je hem toch ook met een gerust hart kunnen opstellen (ook al is het een vlucht). En 11 zoals al besproken wordt waarschijnlijk ook te zwaar voor de spurters. En dan nog evt in een vluchtje in 15 of 20 en wie weet wordt Montmartre in 21 ook wel hard opgeknald. 

KV
Malathion
Pogacar 7,5Remco & Jonas 6Almeida 4,5Roglic 4A. Yates 3Jorgenson 3Skjel 3Rodriguez 2,5Oconnor 2L...

Aha. Jij bent de stagiair! ;-)

En wat wordt het totale budget?

Malathion
KV
Aha. Jij bent de stagiair! ;-) En wat wordt het totale budget?

Dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik hoorde dat het budget standaard elk jaar 52 miljoen is. Maar ik weet niet of dat klopt.

KV
Malathion
Dat antwoord moet ik je schuldig blijven. Ik hoorde dat het budget standaard elk jaar 52 miljoen is....

52m zou te ruim zijn maar zal er waarschijnlijk niet ver naast zitten. 

1 2 ... 13 ... 19 20

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.