Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 137 ... 141 142
zomaareens

verwachten we nog eigen punten van Schachman?

Ben Nihilisty
Poeksel
" Er zijn slechts 5, echt maximaal 6, sprintetappes, " Ik tel acht kansen voor Philipsen (net als to...

Dan lijkt me dat een uitstekend argument om Philipsen als topsprinter mee te nemen ;)

Valvuillerdemoz

Was al een tijdje niet echt tevreden over mijn AK-team. Qua aanvallers is het misschien wat over de top. En sprintteam is zeker ok. Dan zou je zeggen Van Aert eruit en en een AK man erbij. Toch neig ik nu ernaar te gaan schuiven met Merlier, Van Aert naar Van Aert en Roglic. Ondanks dat Van Aert niet gaat sprinten liggen er nog zoveel.kansen voor hem en als hij daarvoor de vrijheid krijgt, zoals hij zegt die te krijgen, zie ik hem in de eerste twee weken al minstens evenveel punten halen als Merlier. En dan is Van Aert in week drie ook nog goed voor een paar scores. Roglic blijft natuurlijk een gok, maar als hij op niveau is, ook veel meer puntenpotentieel dan Merlier. Het verhaal van Ben Nihilisty haalt mij nu ook over voor Roglic.

Laatst gewijzigd
[email protected] van de Laar
zomaareens
verwachten we nog eigen punten van Schachman?

Ik wel, de tijdrit op etappe 5. Daarnaast wordt het natuurlijk heus wel 1 á 2 vluchten maar wanneer is de gok. 

mirkodek
kwarc
En je hebt ook nog Watson die misschien voor de vlakke sprints gaat.

Ja ik probeer er achter te komen of hij standaard uitgespeeld gaat worden voor de vlakke ritten. Dan issie met 500K een leuke pick.

[email protected] van de Laar

Ik zit nog met iets in mijn maag, ik heb niemand van LTK. Ik wil Milan maar als ik hem ruil voor Philpsen (nu in mijn team), mis ik denk de afslag met MvdP. Welk elkaar genoeg kunnen ondersteunen (groen/geel etc). De tour voor Nys is net te vroeg gekomen en datzelfde vind ik voor Skjelmose. Daardoor blijf ik bij ADC met Philpsen en MvdP. Is dit een goede keuze? 

user24283

• Demare

• Penhout

• Coquard

• Stewart

• Andresen

• Dainese

• Fredheim

De keuzestress is erg aanwezig. Bauhaus en Jaenniere zitten er bij mij sowieso in, maar wie van de bovenstaande is daarnaast de beste pick... zeg het maar. Vrijwel allemaal gaan ze met twee man sprinten, waardoor ik in eerste instantie Demare had. Nu ik hoor over de wind en eventuele waaiers neig ik meer naar Andresen, omdat ik er vanuit ga dat een Post-NL en Deen wat beter daarin is. 

Wat is jullie kijk hierop?

Stoempen24

Ik lees overal dat Ackermann de nummer 1 bij IPT is, dus Stewart valt weg helaas.

Van de rest zou ik voor Andresen en/of Dainese gaan. 

oli4g
user24283
Demare Penhout Coquard Stewart Andresen Dainese Fredheim De keuzestress is erg aanwezig. Bauhaus e...

Andresen zou ik niet doen. Die gaat voor de lastige sprints gezien zijn gewicht, Bittner mag de vlakke sprints doen.
Bron

Ben Van Heck

Na de berichtgevingen omtrent Nys maar op zoek naar een vervanger in mijn team, waarbij ik nu naar Powless neig. Dit zorgt er wel voor dat ik nog 250K overhoud. Zijn er betere alternatieven dan Powless in deze prijscategorie?

mirkodek
oli4g
Andresen zou ik niet doen. Die gaat voor de lastige sprints gezien zijn gewicht, Bittner mag de vlak...

Vind het hier niet heel erg concreet uitgesproken. Als dat wel zo is, dan is Bittner natuurlijk wel een lekkere pick voor 750K....

funssp
Zugzwang
Mijn team staat wel redelijk, maar blijf steeds rouleren tussen de verschillende sprinters van 1m en...

Bij twijfelgevallen hebben de Fransmannen altijd een streepje voor bij mij. 

oli4g
mirkodek
Vind het hier niet heel erg concreet uitgesproken. Als dat wel zo is, dan is Bittner natuurlijk wel...

Als ik dat door google translate haal:

Teammate Pavel Bittner is also a little closer to their weight class (Merlier/Milan), so it makes good sense to split it up so Bittner can fight with the heavy boys on the flat ends.

Dus Bittner voor de vlakke aankomsten.

hajeje
oli4g
Als ik dat door google translate haal:Teammate Pavel Bittner is also a little closer to their weight...

Andresen is 4 kg lichter dan Bittner, maar wel veel succesvoller in de sprint dit seizoen. Kijk ook nog even naar de Copenhage Sprint.

Poule d'Or
hajeje
Andresen is 4 kg lichter dan Bittner, maar wel veel succesvoller in de sprint dit seizoen. Kijk ook...

Andresen gaat volgend jaar naar Decathlon, daarom mag die niet sprinten als er een kans is voor Bittner.

Poule d'Or
hajeje
Andresen is 4 kg lichter dan Bittner, maar wel veel succesvoller in de sprint dit seizoen. Kijk ook...

Andresen gaat volgend jaar naar Decathlon, daarom mag die niet sprinten als er een kans is voor Bittner.

TourDeFranceUnchained
oli4g
Als ik dat door google translate haal:Teammate Pavel Bittner is also a little closer to their weight...

Toch wel bijzonder. Ik had het namelijk eerder andersom verwacht. Lund lijkt me toch de snelste op het vlakke....

bdebouwer

Verwachten jullie iets van Arensman in deze tour? Zou het goed kunnen doen in de tijdritten en in de bergen, maar misschien dat die alleen maar gaat knechten. 

martijncr
oli4g
Andresen zou ik niet doen. Die gaat voor de lastige sprints gezien zijn gewicht, Bittner mag de vlak...

Held! Hiervoor refresh ik me suf, want dit soort interviews zorgen ervoor dat ik de balans kan zoeken in mijn sprintteam. Bittner vind ik in mijn team hierdoor interessant(er) nu dan Andresen. 

ivo001

Ik zit vooral met twijfels of ik Ganna zal laten staan voor 1 miljoen. Zou zomaar kunnen dat die in etappes 2, 4 en 17 mee gaat sprinten.

Ik heb op het moment ook Narvaez (2M) staan, voornamelijk voor teampunten van Pogacar als die vanaf etappe 12 los gaat (etappe/geel/bollen). Zijn redelijk wat etappes waar een goede Narvaez flink zou kunnen scoren, maar gezien zijn prestaties van dit jaar ben ik bang dat ik net zo goed Wellens voor 1.5m kan pakken.

De vraag is wat ik met die vrijgekomen 500k zou kunnen doen. Schmid of Johannesen vervangen door van Eetvelt (ook een gok), of Ganna vervangen naar Gall voor meer power in de 3e week.

Of eventueel een Schmid schrappen en een sprinter bij zetten met een Bauhaus/Stewart. Of Nys vervangen voor Gall.

ivo001
Stoempen24
Ik lees overal dat Ackermann de nummer 1 bij IPT is, dus Stewart valt weg helaas. Van de rest zou ik...

Ik verwacht eigenlijk meer van Stewart, afgaande op de onderlinge verhoudingen dit seizoen.

https://www.procyclingstats.com/rider_vs_rider.php?id1=156570&id2=202344&s=same-race-results&type=&season=2025&pseason=equal&filter=Filter

MRegter96
oli4g

Das geeb quote van de ploeg maar een suggestie van de media

Harderijder

Zou Renard een redelijk gelijkwaardige vervanger van Coquard kunnen zijn? Dan kan ik dat geld gebruiken om Healy of Schmid te upgraden naar bijvoorbeeld Ganna

Stoempen24
ivo001
Ik verwacht eigenlijk meer van Stewart, afgaande op de onderlinge verhoudingen dit seizoen. https://...

Volledig met je eens. Maar de vraag is of hij mag sprinten qua hierarchie. Ik durf hem daarom niet echt mee te nemen. 

Nu valt Lund Andersen om dezelfde reden weg. 

Dan wordt het Bauhaus denk ik. Maar die is nou niet bepaald indrukwekkend geweest dit jaar. 

MRegter96
ivo001
Ik verwacht eigenlijk meer van Stewart, afgaande op de onderlinge verhoudingen dit seizoen. https://...

Ackermann reed toch nooit heel sterk in de voorbereiding om er vervolgens wel te staan in de Tour zelf?

1 2 ... 137 ... 141 142

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.