Scorito Tour de France 2025

1 2 ... 55 56 57 58
BigMig
Maarten Koning
Ik denk dat hij de op 3 na snelste sprinter is in deze tour dus onrealistisch is het niet. Dan doe j...

Oh ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik vind zo'n kop/verhaal altijd nogal een inkoppertje, en verder weinig zeggend. Gaviria en Lund Andresen zullen ook dromen van geel. Maar er steken toch echt nog een paar anderen bovenuit. Persoonlijk twijfel ik meer aan de positionering van Dylan dan aan zijn snelheid. Maar hij mag hem winnen hoor, dat geeft mij dan ook weer hoop haha.

Ragnar Lolbroek

Alaphilippe begint stilaan Grégoire uit mijn team te rijden.🤔

TourDeFranceUnchained
Rody1997
Ik zie dat Higuita is toegevoegd bij Astana, misschien een interessante voor de bolletjestrui?!

Ik denk oprecht dat mijn oma, die 2 knieprotheses heeft, nog eerder de bollentrui wint dan Higuita.... 

Mister_Roan
Ragnar Lolbroek
Alaphilippe begint stilaan Grégoire uit mijn team te rijden.🤔

Alaphilippe die altijd voor spectakel zorgt , alleen daarom al in mn team

Laatst gewijzigd
NOAD1912
CAI
Storer zal toch ook gehoopt hebben iets later zo goed te zijn lijkt me, wellicht is het gewoon lasti...

Misschien was Storer niet heel veel minder dan in de Alpen. Geen van de renners die boven hem is geëindigd in de Giro deed daar mee als ik me niet vergis.. daar moet je ook naar kijken.

Witte87

Meeus vandaag DNS in Zwitserland. Morgen wel toegevoegd voor Copenhagen sprint. Ik denk dat hij samen met dvp naar de tour mag. Voor 1m klik ik hem erin maar denk dat het 1,5m wordt als hij gaat.

Malathion
Basementman
Dat ben ik

Ja?

Dekkerony
CAI
4 a 5 ja, maar er zijn 8 potentiële sprint etappes. Als Alpecin voor die andere ritten niet meer voo...

Waarom zou Alpecin Groves gehaald hebben dan? Ik denk echt dat Matje voor groen gaat en Flip voor 4 a 5 etappe  overwinningen gaat met Poel die doortrekt in de sprint. Aangezien vanaf 1 Juli afwijken van je lijn nog extra word bestraf en doortrekken toch ook punten oplevert. En ja dan horen we dat Flip naar Ineos of UAE gaat.na dit seizoen.

Laatst gewijzigd
Dampe hin

En wat moeten we met de Lotto situatie? Berckmoes prima in vorm. Zou die ook top 8 ofzo kunnen sprinten? Of kansloos omdat hij voor (mr. blacklist, bij mij in scorito tot het einde der tijden) de Lie moet rijden?

CAI
NOAD1912
Misschien was Storer niet heel veel minder dan in de Alpen. Geen van de renners die boven hem is geë...

Niet een op een te vergelijken nee, maar hij reed Gee Caruso en Ciccone op eigen kracht op 5 minuten, die waren er wel bij. De nr 3 en 5 vd giro en ciccone stond er ook goed voor tot zijn val. Hier was het toch wel duidelijk echt minder geworden bij storer. Die kunnen we nog in de gaten houden voor toekomstige grote rondes. 

CAI
Dekkerony
Waarom zou Alpecin Groves gehaald hebben dan? Ik denk echt dat Matje voor groen gaat en Flip voor 4...

Niet omdat ze van Jasper af willen toch? Voor groves zou het wel goed uit komen ja haha. Alpecin zou zichzelf wel in de voet schieten in dat scenario. 

dephazz
Dekkerony
Waarom zou Alpecin Groves gehaald hebben dan? Ik denk echt dat Matje voor groen gaat en Flip voor 4...

Is dat niet een contradictie? Wanneer Van der Poel ruimte maakt voor Jasper, dan wijkt hij toch per definitie af van zijn lijn als hij toch doorsprint?

dephazz

Mooi gedachten en ideeën afgelopen paar pagina's. Keep it up WFF. 

Oerdewai
dephazz
Is dat niet een contradictie? Wanneer Van der Poel ruimte maakt voor Jasper, dan wijkt hij toch per...

De sprinter in het wiel gaat er zelf omheen. Het is niet zo dat de rennner die de leadout doet ineens wegstuurt. Eerder was het dus zodra de topsprinter er omheen komt hield de leadout de benen stil en stuurde weg, dat mag dus niet meer. Met de macht die Mathieu heeft kan hij dan nog best bij de voorsten eindigen. 

dephazz
Oerdewai
De sprinter in het wiel gaat er zelf omheen. Het is niet zo dat de rennner die de leadout doet ineen...

Goed punt, maar is het dan niet zo dat Philipsen van zijn lijn afwijkt om Poelio te kunnen passeren? Wellicht wat geneuzel dit hoor... Maar als de ASO kennelijk streng wil gaan handhaven toch wel fijn om de details te weten. De afgelopen eeuw was het vooral belangrijk om een Franse nationaliteit te hebben 🇫🇷

KV

Morgen geen Ackermann noch Stewart in Copenhagen. Bizar. 

Maarten Koning
KV
Morgen geen Ackermann noch Stewart in Copenhagen. Bizar. 

Dit doen ze sowieso expres voor de poultjes.

KV
Maarten Koning

Misschien Ackermann nog niet fit na val en Stewart na zijn DNF...

DennisdeMenniss
Maarten Koning

Denk dat ze Scorito een beetje willen plagen. Die zitten namelijk al dagen in spanning welke prijs ze Stewart moeten geven. Denk dat ze Stewart prima 1 millie kunnen prijzen.. of Ackermann nu wel of niet mee gaat.. in die prijs categorie zitten namelijk de meeste B-C sprinters. Dan is het gewoon dobbelen wie van die sprinters je meeneemt. Hoger dan 1 mil wil vermoedelijk toch niemand voor hem betalen. 

DennisdeMenniss

Krijg ook een beetje Corbin Strong vibes bij Stewart.. 

CAI
DennisdeMenniss
Denk dat ze Scorito een beetje willen plagen. Die zitten namelijk al dagen in spanning welke prijs z...

Maar ja 1 miljoen als hij gewoon de lead out is maakt hem dan ook oninteressant voor het spel. Zolang Ackermann erbij zit 750 lijkt me. 

Laatst gewijzigd
KV
DennisdeMenniss
Krijg ook een beetje Corbin Strong vibes bij Stewart.. 

Is wel duidelijk sneller in een vlakke sprint dan blacklist corbin

Cold Palmer

Ik ben vanaf het begin vrij zeker van het feit dat ik 1 topsprinter wil meenemen en tot nu toe was dat voor mij zo goed als zeker Merlier.

Maar vond het toch wel netjes dat JP er gisteren zo goed bij zat in de Belgium Tour. Doet me afvragen of hij er toch niet ook vaker bij gaat zitten in de tour dan ik vooraf had gedacht. 

DennisdeMenniss
CAI
Maar ja 1 miljoen als hij gewoon de lead out is maakt hem dan ook oninteressant voor het spel. Zolan...

Absoluut mee eens. Maar als hij de lead -out wordt zullen weinigen hem meenemen. Als sprintkopman lijkt me 1 mil fair, als lead-out zou 500K een mooie prijs zijn om mensen aan het twijfelen te brengen om hem wel of niet mee te nemen ten faveure van een teamgenoot van een topsprinter. 750K voor een lead-out man van een subtopsprinter is eigenlijk te duur.

Drostje

Jake Stewart stond de allereerste dag al bij mutaties als verwijderd. Hij had toen de prijs van 1 miljoen

1 2 ... 55 56 57 58

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.