Oh ik zeg ook niet dat het niet kan, maar ik vind zo'n kop/verhaal altijd nogal een inkoppertje, en verder weinig zeggend. Gaviria en Lund Andresen zullen ook dromen van geel. Maar er steken toch echt nog een paar anderen bovenuit. Persoonlijk twijfel ik meer aan de positionering van Dylan dan aan zijn snelheid. Maar hij mag hem winnen hoor, dat geeft mij dan ook weer hoop haha.
Waarom zou Alpecin Groves gehaald hebben dan? Ik denk echt dat Matje voor groen gaat en Flip voor 4 a 5 etappe overwinningen gaat met Poel die doortrekt in de sprint. Aangezien vanaf 1 Juli afwijken van je lijn nog extra word bestraf en doortrekken toch ook punten oplevert. En ja dan horen we dat Flip naar Ineos of UAE gaat.na dit seizoen.
Niet een op een te vergelijken nee, maar hij reed Gee Caruso en Ciccone op eigen kracht op 5 minuten, die waren er wel bij. De nr 3 en 5 vd giro en ciccone stond er ook goed voor tot zijn val. Hier was het toch wel duidelijk echt minder geworden bij storer. Die kunnen we nog in de gaten houden voor toekomstige grote rondes.
De sprinter in het wiel gaat er zelf omheen. Het is niet zo dat de rennner die de leadout doet ineens wegstuurt. Eerder was het dus zodra de topsprinter er omheen komt hield de leadout de benen stil en stuurde weg, dat mag dus niet meer. Met de macht die Mathieu heeft kan hij dan nog best bij de voorsten eindigen.
Goed punt, maar is het dan niet zo dat Philipsen van zijn lijn afwijkt om Poelio te kunnen passeren? Wellicht wat geneuzel dit hoor... Maar als de ASO kennelijk streng wil gaan handhaven toch wel fijn om de details te weten. De afgelopen eeuw was het vooral belangrijk om een Franse nationaliteit te hebben 🇫🇷
Denk dat ze Scorito een beetje willen plagen. Die zitten namelijk al dagen in spanning welke prijs ze Stewart moeten geven. Denk dat ze Stewart prima 1 millie kunnen prijzen.. of Ackermann nu wel of niet mee gaat.. in die prijs categorie zitten namelijk de meeste B-C sprinters. Dan is het gewoon dobbelen wie van die sprinters je meeneemt. Hoger dan 1 mil wil vermoedelijk toch niemand voor hem betalen.
Ik ben vanaf het begin vrij zeker van het feit dat ik 1 topsprinter wil meenemen en tot nu toe was dat voor mij zo goed als zeker Merlier.
Maar vond het toch wel netjes dat JP er gisteren zo goed bij zat in de Belgium Tour. Doet me afvragen of hij er toch niet ook vaker bij gaat zitten in de tour dan ik vooraf had gedacht.
Absoluut mee eens. Maar als hij de lead -out wordt zullen weinigen hem meenemen. Als sprintkopman lijkt me 1 mil fair, als lead-out zou 500K een mooie prijs zijn om mensen aan het twijfelen te brengen om hem wel of niet mee te nemen ten faveure van een teamgenoot van een topsprinter. 750K voor een lead-out man van een subtopsprinter is eigenlijk te duur.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.