Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 44 45 46 47
Canyon72
FRdustin
Vingegaard Almeida Ayuso Ciccone Tiberi O'Connor Pellizzari Bernal Pidcock Fortunato Frigo Bisiaux V...

Als je met Caruso Ciccone bedoelt heb ik 15 dezelfde 👍

jkshirts
Blob91NL
Ik ben in ieder geval zo te lezen de enige met vertrouwen in Kuss dus heb er weer ingefietst. Is eig...

Nee hoor. Ik heb Kuss ook. Ook beetje met de gedachte dat anderen rond de 2 a 3 mil voor mij niet gelijk beter zijn en dan heeft Kuss nog teampunten voordeel. 

jkshirts

Mijn team: 

Vingegaard, Almeida, Ayuso, Ciccone, Bernal, Tiberi, Riccitello, Castrillo, Kuss en Pidcock soort van is het klim/ algemene klassement team. 

Sprinters erg weinig: Pedersen, Zingle, G. Silva, Gruel en beetje hopen dat Ganna meesprint. 

Vrije vogels: Paret Peintre, Bisaux, Soler

Teampunten: Hoole (gokje), Novak.

Dus veel gericht op de teampunten als mijn klassementsteam weer als bosjes uitvallen. Beetje hopen op winsten van Pedersen in dat soort etappes stel ik dus Hoole en Ciccone ook op. Ook beetje hopen op Zingle en daarom vandaag ook: Pedersen, Gruel, Silva, Ganna, Zingle en dan aanvullend met de Jumbo en Lidl teammaten. Echter zal vandaag normaliter Philipsen wel winnen en heb ik daar niks aan. 

Natnael Tankstation
ditisdavid
Dit was een hele rare puzzel. Een erg hoog budget en de scheve prijsverhoudingen tussen de klassemen...

Mooi en goed onderbouwd team! Hele goede find van Christen. Als ik die gezien had, had ik hem ingewisseld voor Foldager. Met het vrijgekomen budget waarschijnlijk eerder Bisiaux geüpgraded naar Buitrago, maar een upgrade van Aniolkowski naar Turner was ook een optie geweest.

Qua namen en structuur verder heel vergelijkbaar. Van jouw eerste elf renners heb ik enkel Riccitello ipv Fortunato meegenomen, maar dat was een van de laatst doorgehakte knopen. Vond Fisher-Black hier heel onderbelicht gezien zijn potentie in de eerste week (inclusief mogelijke jongerenbonus), stond er rotsvast in. Daarnaast Bisiaux + Frigo mee ipv Lecerf + Ryan.

Enige waar ik me niet helemaal in kan vinden is de inschatting klimvermogens Mihkels vs Vernon. Volgens mij zijn ze in dat opzicht goed vergelijkbaar (dwz beter dan een Van Uden maar minder dan een Pedersen/Aular, vergelijkbaar met Philipsen), maar wellicht heb je iets van Mihkels gezien dat ik puur uit z'n PCS-pagina niet kan ontwaren ;)

Laatst gewijzigd
Lamme Frans

AK:
Vingegaard

Almeida
Ayuso
Kuss

Tiberi
O'Connor
Bernal

Vlucht/BK:
Ciccone
Buitrago
Pidcock
Fortunato
VPP
Bagioli
Kung

Sprint:
Pedersen
Zingle
Aniolkowski
Gruel
Van Dijke
Silva

Ik heb geen moment een team gehad waar ik 100% tevreden over was, maar het is wat mij betreft wel een uitgebalanceerd team met genoeg opties in de diverse etappes en qua teampunten 

Zadelpen

Wij hebben dit gebakken;

• Pedersen
  • Zingle
  • Silva
  • Aular
  • Gruel
  • Aniolkowski
  • Pidcock
  • Ganna
  • Vingegaard
  • Ciccone
  • Fortunato
  • Tiberi
  • Bernal
  • Bisiaux
  • Tulett
  • Almeida
  • Ayuso
  • Gall
  • VPP
  • Castrillo

lijkt me toch een feestelijke samenstelling? Is dit goud waard Nasi?

Laatst gewijzigd
Hassan de Mosselman
Zadelpen
Wij hebben dit gebakken; Pedersen Zingle Silva Aular Gruel Aniolkowski Pidcock Ganna Vingegaard Cic...

Ik zie geen Philipsen? Dan is een gouden beker wel uitgesloten hoor.

ditisdavid
Natnael Tankstation
Mooi en goed onderbouwd team! Hele goede find van Christen. Als ik die gezien had, had ik hem ingewi...

Al Vernons aardige uitslagen in oplopende sprints of sprints van een uitgedund peloton komen uit zijn tijd bij QS, in bijna 2 jaar bij Israel lijkt hij het beetje klimvermogen dat hij had volledig kwijtgeraakt te zijn. (Etappe 6 in Catalonië dit jaar zegt niet zoveel gezien de omstandigheden van semi-neutralisatie waarin gereden werd). Mihkels ging veel beter in de oplopende sprint in Polen, overleeft een rit in Zwitserland waar vrijwel geen sprinters meer bij zaten (maar ontploft vervolgens wel een beetje in de sprint), en heeft vorig seizoen ook een paar aardige uitslagen in lastigere sprints staan. Weet niet of etappe 3 haalbaar is voor hem, maar etappe 4 (afhankelijk van de plannen van Lidl) en 19 moeten hem beter liggen dan Vernon.

Of anders gezegd, ik denk niet dat je iets mist mbt Mihkels, maar mbt Vernon.

Laatst gewijzigd
Bonkie

Ik had te weinig tijd om me goed in de Vuelta te verdiepen dus besloten om een uur voor de start puur op gevoel een team samen te stellen. Ook wel eens leuk. Mis geloof ik wel wat gasten voor het middengebergte 😅

Vingegaard

Ayuso

Tiberi

Gall

O'Connor

Pidcock

Bernal

Ciccone

Pellizari

Buitrago

Soler

Fortunato

Ricitello

Pedersen

Zingle

Van Uden

Aular

Marit

Gruel

Van Dijke

Laatst gewijzigd
OneTrickPony

Mijn geklaag over de Spaanse regie kwam niet door het filter. 😅

Eén moment in deze hele etappe moesten ze even goed in beeld brengen....

Zadelpen

Krijgt Silva nu wel of niet bergbonus vandaag, dat is dé vraag.

edit

Nul bonus voor Silva. Mijn eerste plan gaat de mist in! 

Laatst gewijzigd
Natnael Tankstation
ditisdavid
Al Vernons aardige uitslagen in oplopende sprints of sprints van een uitgedund peloton komen uit zij...

Fair! Ik houd me wat Vernon betreft vooral vast aan rit 1 in Catalonië, daar zat ook wel wat serieus klimwerk in gedurende de etappe, en die aankomst liep ook op (vergelijkbare aankomst met etappe 19 zou ik zelfs zeggen). Klopt hij toch Brennan en Groves. Maar wellicht was dat een uitzondering.

Zadelpen

Van de eerste 15 meest gekozen renners, heb ik er 14. Dat is straf haha! 

Jommelb
ditisdavid
Dit was een hele rare puzzel. Een erg hoog budget en de scheve prijsverhoudingen tussen de klassemen...

Als Christen echt gaat sprinten is dat idd een mooie parel. Heb hem wel overwogen, maar daar waar hij uitblinkt (punchy) was ik toch bang dat ze voor de kopman zouden gaan. Benieuwd hoe deze keuze uitpakt!

TourDeFranceUnchained

Het team van de Vuelta winnaar 2025.

Klassement:

• Vingegaard
  • Ayuso
  • Almeida
  • Jorgenson
  • Tiberi
  • Bernal
  • Gall

Klimmers:

• Ciccone
  • Buitrago
  • Frigo
  • Paret-Peintre
  • Castrillo
  • Tejada

Sprinters:

• Pedersen
  • Zingle
  • Turner
  • Gruel
  • Silva
  • Oliviera

Opvuller:

• Novak

CyclingDonkey
Zadelpen
Krijgt Silva nu wel of niet bergbonus vandaag, dat is dé vraag.   edit Nul bonus voor Silva. Mijn ee...

Haha, idem hier

KV
ditisdavid

Mooi team. Ook vrij veel gelijkenissen. 

Zou Van Dijcke rit 3 niet aankunnen?

floda
Zadelpen
Van de eerste 15 meest gekozen renners, heb ik er 14. Dat is straf haha! 

Hier ook, alleen pellizzari niet, die moest 1 dag voor de deadline wijken voor tullet. Dus wordt het of goed opstellen of de grote grijze massa deze ronde 😀

ditisdavid

Sprint nummer één en niemand op het podium, dat begint heel slecht.

Edit: Pidcock op de bank en Mihkels op tien daarmee mijn eerste, in 10 jaar nog niet zo'n slechte etappe gehad in Scorito.

Laatst gewijzigd
Mister_Roan
ditisdavid
Sprint nummer één en niemand op het podium, dat begint heel slecht. Edit: Pidcock op de bank en Mihk...

Hoe dan? Alle sprinters bijna top 10...

Wielrenfan3
Mister_Roan

Zingle niet in top20

Pedersen plek 14

V Uden 16e

Aniolkowski 18e

Stewart 19e

Marit 20e

ditisdavid
Mister_Roan

Van de 10 meest gekozen sprinters eindigen er vandaag welgeteld drie in de toptien...

kevinraar

dramatisch begin met maar 76 punten en piddcock niet opgesteld

de Bruyn

Poh, heel slecht begin. Dit is een slecht teken. 

PeterPaprika

Pidcock doet dit er volgens mij ook gewoon om he 😂

1 2 ... 44 45 46 47

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.