Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 48 ... 55 56
Smarty
Maarten Koning
Dat is wel heel goed ja. Wat deed Strong dan wel niet, als ik pcs moet geloven is hij 5kg zwaarder.

🐓 heeft dit jaar ALLES gezet op deze Vuelta. Mark my words. Daarom ga ik hem vandaag cappen!

Oerdewai
Maarten Koning
Dat is wel heel goed ja. Wat deed Strong dan wel niet, als ik pcs moet geloven is hij 5kg zwaarder.

5 kg zwaarder, dus minder wattages per kilogram en dus een lagere waarde dan Pidcock

martijncr

"Bij TV2 blikte de ploegleider ook vooruit op dag twee. 'We staan ​​iets defensiever tegenover de hele kwestie. We weten dat Jonas hopelijk in de tweede en derde week een beslissing kan nemen', aldus de Deen. 'Het hangt er vooral van af hoe ik me voel. Ik hoop dat ik me goed voel, en dan zien we wel. Ik denk dat je in deze Vuelta je gevechten moet kiezen. Er zijn zoveel aankomsten bergop dat je moet kiezen welke dagen je prioriteit geeft', aldus Vingegaard zelf."

Ik ga voor Ciccone of Pidcock vandaag! Die hebben geen defensieve gedachtes, me dunkt... 

Lamme Frans

Ik denk ook dat het voor Pidcock of Ciccone gaat zijn vandaag. 

Oerdewai
Maarten Koning
Ik las dat het aannemelijk is dat visma niet voot de TTT 1e wil staan omdat ze dan met andere pakken...

Ik denk ook dat Vingegaard de trui niet per se wil en dat hij best bereid is om een Pidcock te laten winnen. Ik denk echter dat er een situatie ontstaat waarin een Pidcock gaat en vervolgens ook de klassementsmannen. Als de UAE'ers gaan dan verwacht ik dat Vingegaard ook vol doortrekt. Gezien zijn toegenomen punch in de tour lijkt mij dat hij inderdaad de meest veilige optie is. 

Laatst gewijzigd
Dekkerony
martijncr
"Bij TV2 blikte de ploegleider ook vooruit op dag twee. 'We staan ​​iets defensiever tegenover de he...

Ja las het net ook bij IDL ik ga voor Pid aangezien ik geen Cico heb maar ik denk dat het om het even zal zijn. 

UAE die Vine vooruit stuurt om niet te hoeven knechten vandaag en dan word het een gevecht met de best klimmende punchers en daar vlak achter Vini..

Ramonster

Wat schatten jullie in. Zijn Pedersen, Aular en Silva in staat om top 10 te rijden vandaag?

Maarten Koning
Oerdewai
5 kg zwaarder, dus minder wattages per kilogram en dus een lagere waarde dan Pidcock

Je hebt helemaal gelijk. In mijn hoofd was het andersom om een of andere reden

tour barbaar

Nee. Aan het einde zit een stuk van 10%.

maar je kan het er op gokken, misschien haalt pedersen teampunten (als Ciccone wint).

Laatst gewijzigd
Bozenik

@Martijn: had jij iets anders van Visma verwacht? Dat Vingegaard op dag 2 zegt, in een unipuertorit, waarbij de klim zelf niet eens zwaar is, even lekker voor de aanval te gaan? En waarom is aanvallend rijden beter? Het zou toch ook niemand verbazen als Pidcock een alles of niets poging doet, weer wordt bijgehaald en als 18e finisht? Het kan uiteraard goed uitpakken, maar Vingegaard lijkt me de veel veiligere kopman.

ditisdavid

Kopman Ciccone gelijk op z'n snufferd, de lijn van gisteren wordt voorlopig doorgetrokken...

Scoritojeroen

Na een dramatische dag van gister met maar 54 punten is dit mijn opstelling voor vandaag :

-Pidcock(c)

-Bernal 

-Almeida 

-Ayuso 

-Ciccone

-pellizzari 

-Vingegaard 

-Tiberi

-Pederson  ( puur een gokje tegen beter weten in ) 

Fieljepper
ditisdavid
Kopman Ciccone gelijk op z'n snufferd, de lijn van gisteren wordt voorlopig doorgetrokken...

Ik volg het niet live maar was hij echt onderuit? Zie wel iets over een lege band maar geen melding van een val? Ging hij hard?

Stijn Lemmens

Pidcock ziet het zitten zijn team gans de dag op kop

mirkodek
Stijn Lemmens
Pidcock ziet het zitten zijn team gans de dag op kop

Classic Pidcock wel weer. Blij dat ik gewoon Vingegaard heb gecapped. Balen van de bankpunten met O'Connor en VPP. Verder alleen met Tiberi geen punten gepakt, dus niet verkeerd.

ditisdavid

Tiberi en Fisher-Black vallen vies tegen, maar de andere zeven netjes in de toptien dus duidelijk wat herstel tov gisteren. Vrees wel dat er een streep kan door Zingles sprints na de slechte beurt gisteren en de harde val vandaag.

de Bruyn

Geen Gall, geen Bernal en nu op 12%. Poh, dit is me nog niet wat.

floda

Beetje herstel met 365 punten vandaag. Tiberi tegenvaller maar is ook wel beetje een arensmannetje. Morgen mix van sterke mannen van vandaag plus pedersen (c) aular en fabio christen (gokje). Zingle die onder meer mee was voor het soort etappes van morgen en overmogen helaas maar op de bank. Tullet twijfel ik nog over. 

Skep sus TJV

Behoud vingegaard het rood als Pedersen/pidcock morgen de sprint wint?

Jr1992
Skep sus TJV

Pedersen staat op 6 minuten, dus die is sws geen kanshebber voor het rood morgen

Maarten Koning
mirkodek
Classic Pidcock wel weer. Blij dat ik gewoon Vingegaard heb gecapped. Balen van de bankpunten met O'...

Ik heb me laten overtuigen voor Pidcock, voortaan maar gewoon op safe, dat blijkt toch meestal het beste. 

ArnoB

DesProat Michiel & Hans even excuses aanbieden aan Barry voor het belachelijk maken van die gouden Gaudu klik

Laatst gewijzigd
Nijmos
Skep sus TJV

Als pidcock wint wel. Alleen ciccone gaudu en bernal mogen niet winnen voor vingegaard. Mits hij in de zelfde tijd finisht uiteraard.

kevinraar

316 punten gehaald heb de nummer 1 2 4 6 8 10 en 13 en fortunato niet opgesteld

team voor morgen

pedersen

silva

van uden

marit

piddcock

viningaard

ciccone

bernal

bank

ayuso

gall

fortunato

landa

tibiri

o connor

pelizarri

vine

aniolwoski

cavagna

zingle

Laatst gewijzigd
valowitz
ArnoB
DesProat Michiel & Hans even excuses aanbieden aan Barry voor het belachelijk maken van die goud...

Arnon had Barry Gaudu vandaag wel opgesteld? 😂

1 2 ... 48 ... 55 56

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.