"Bij TV2 blikte de ploegleider ook vooruit op dag twee. 'We staan iets defensiever tegenover de hele kwestie. We weten dat Jonas hopelijk in de tweede en derde week een beslissing kan nemen', aldus de Deen. 'Het hangt er vooral van af hoe ik me voel. Ik hoop dat ik me goed voel, en dan zien we wel. Ik denk dat je in deze Vuelta je gevechten moet kiezen. Er zijn zoveel aankomsten bergop dat je moet kiezen welke dagen je prioriteit geeft', aldus Vingegaard zelf."
Ik ga voor Ciccone of Pidcock vandaag! Die hebben geen defensieve gedachtes, me dunkt...
Ik denk ook dat Vingegaard de trui niet per se wil en dat hij best bereid is om een Pidcock te laten winnen. Ik denk echter dat er een situatie ontstaat waarin een Pidcock gaat en vervolgens ook de klassementsmannen. Als de UAE'ers gaan dan verwacht ik dat Vingegaard ook vol doortrekt. Gezien zijn toegenomen punch in de tour lijkt mij dat hij inderdaad de meest veilige optie is.
Ja las het net ook bij IDL ik ga voor Pid aangezien ik geen Cico heb maar ik denk dat het om het even zal zijn.
UAE die Vine vooruit stuurt om niet te hoeven knechten vandaag en dan word het een gevecht met de best klimmende punchers en daar vlak achter Vini..
@Martijn: had jij iets anders van Visma verwacht? Dat Vingegaard op dag 2 zegt, in een unipuertorit, waarbij de klim zelf niet eens zwaar is, even lekker voor de aanval te gaan? En waarom is aanvallend rijden beter? Het zou toch ook niemand verbazen als Pidcock een alles of niets poging doet, weer wordt bijgehaald en als 18e finisht? Het kan uiteraard goed uitpakken, maar Vingegaard lijkt me de veel veiligere kopman.
Beetje herstel met 365 punten vandaag. Tiberi tegenvaller maar is ook wel beetje een arensmannetje. Morgen mix van sterke mannen van vandaag plus pedersen (c) aular en fabio christen (gokje). Zingle die onder meer mee was voor het soort etappes van morgen en overmogen helaas maar op de bank. Tullet twijfel ik nog over.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.