Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 49 ... 55 56
jmp80

Morgen bankpunten met Ganna of met Tulett. Keuzes, keuzes.

Vergane Glorie
kevinraar
316 punten gehaald heb de nummer 1 2 4 6 8 10 en 13 en fortunato niet opgesteld   team voor morgen p...

Waarom wel Bernal en geen Zingle (alleen al voor de teampunten)?

DesproatMichiel
ArnoB
DesProat Michiel & Hans even excuses aanbieden aan Barry voor het belachelijk maken van die goud...

Pijnlijk was het wel en je moet jezelf even vermannen. Bij de selectie reveal dacht ik dit keer heeft ie het echt sowieso fout gezien maar ik heb hem vanmiddag als eerste toegegeven dat hij er wederom een neusje voor heeft 🫡

En ja, nog opgesteld ook 🤯

Groetemeule

Morgen iets voor Tim van Dijke of net te zwaar? Weet iemand hoe het met hem gaat na die val?

mirkodek
Groetemeule
Morgen iets voor Tim van Dijke of net te zwaar? Weet iemand hoe het met hem gaat na die val?

Nog niks over gelezen. Bij mij gaat het tussen hem en Silva voor plekje 9.

Nijmos

Iemand een profielkaart van de laatste 10km?

DesproatMichiel
Groetemeule

Vooraf heeft Fischer-Black expliciet aangegeven dat hij zelf naar etappes 2 en 3 keek omdat die hem goed zouden liggen. Heb ze zelf beiden maar laat morgen denk ik van Dijke op het bankje.

ditisdavid
Nijmos
Iemand een profielkaart van de laatste 10km?

Een heleboel vals plat en dan 1.4 kilometer aan 5%.

Ook belangrijk, er is geen driekilometerregel omdat het een officiële klim is, dus de klassementsrenners zullen van voren willen zitten.

Laatst gewijzigd
berggie1987

Behoudt vingegaard de bergtrui als iemand op gelijk aantal Berg punten komt? 

ditisdavid
Vergane Glorie
Waarom wel Bernal en geen Zingle (alleen al voor de teampunten)?

Ciccone zou bij de tussensprint nog eventueel de trui kunnen overnemen en Zingle zal ook in spaarstand rijden na die harde val.

berggie1987

ditisdavid
berggie1987

Eerste tiebreaker die nu telt is vaakst bovengekomen op col van tweede categorie, (dan van derde en vierde categorie), en dan algemeen klassement, dus: Ja.

Echter als Verre, Nicolau of Vino Junior in de vlucht zit heb je een probleem, en alledrie zullen hier een doel van maken.

Laatst gewijzigd
mirkodek
ditisdavid
Ciccone zou bij de tussensprint nog eventueel de trui kunnen overnemen en Zingle zal ook in spaarsta...

Zingle gaat bij mij wel mee voor morgen, al was het alleen maar voor de waarschijnlijke teampunten. Las dat ie zelf had aangegeven dat het allemaal wel meeviel, dus misschien gaat ie nog wel meesprinten ook.

Henkbaarsjes

Heb nu een sprintteam (Pedersen, Aular, Silva, Turner, Zingle) met Vingevaard, Ciccone, Pidcock en Bagioli... Foutje om de andere klassementmannen (Ayuso, Almeida, Bernal) op de bank te houden? Gruel op de bank voelt ook niet lekker trouwens.

tour barbaar
mirkodek
Zingle gaat bij mij wel mee voor morgen, al was het alleen maar voor de waarschijnlijke teampunten....

Ik heb het stukje ook gelezen. Het lijkt mee te vallen door de lacherige manier van schrijven maar als jij je schouder na een val ontwricht en daarna nogmaals bij het aanpakken van een gelletje dan ga je dat de dag erna wel voelen. Er is een kans dat hij morgen afstapt en dan heb je helemaal geen punten. ik durf het niet aan en heb Tulett erin gefietst naast ving, Pedersen, Ciccone, gruwel, anialkowski, Turner, Pidcock en VDijke.

Oerdewai
tour barbaar
Ik heb het stukje ook gelezen. Het lijkt mee te vallen door de lacherige manier van schrijven maar a...

Als hij morgen tijdens de rit afstapt krijg je wel (indien daar) teampunten, dus als je weet dat hij start is dat geen reden om hem te wisselen

Groetemeule
DesproatMichiel
Vooraf heeft Fischer-Black expliciet aangegeven dat hij zelf naar etappes 2 en 3 keek omdat die hem...

Top dat soort nieuwsberichtjes. Dan gaat Gruel erin. 

bdebouwer

Ik lees net ook dat Tim vandaag hard is gevallen?

Ook binnen gekomen op 22 minuten. 

Canyon72

Naast Pedersen, Philipsen, Gruel, maakt Marit volgens jullie kans om de finale te rijden morgen?

bdebouwer

Nog even het artikel: https://www.indeleiderstrui.nl/wielrennen/grote-crash-in-eerste-bergrit-vuelta-vingegaard-en-heel-visma-lab-tegen-de-grond-ook-pidcock-onderuit

Je ziet op links hem tegen de barrière vallen. En komt dus ook als een na laatste binnen vandaag, zonde.

Mooi weer fietser

Wat te doen morgen? Sprinters, puncheurs of (vlotte) klassementsmannen?

Heb voor de gein eens aan chatgpt gevraagd wat een rit in een grote ronde was met een vergelijkbare aankomst. Antwoord: rit 4 in de Giro van 2019. Uitkomst: Carapaz, Ewan, Ulissi. Kunnen we nog niks mee 😆

pirazzi

Zingle stel ik wel op voor de teampunten. Slachtoffer is Gaudu.

KissMyAce2.0

Ullrich of Cipollini?

Nijmos

Iedereen lijkt vrij eensgezind voor sterke sprinters te gaan, maar ik vind het nogal lang oplopen. Vraag me af of hier een philipsen en vernon echt top 10 gaan rijden

ProScoritoManager
Nijmos
Iedereen lijkt vrij eensgezind voor sterke sprinters te gaan, maar ik vind het nogal lang oplopen. V...

Tsjah, die twee die je noemt heb ik gelukkig niet, want dat zouden flinke breinbrekers zijn. Dat gevoel heb ik bij mijn types Aular en Gruwel toch minder. Daar stel ik wel tegenover Aniolkowski en van Dijke (vooral ook vanwege zijn val). Maar als ik die er uitlaat weet ik ook niet zo goed wie ik er voor terugzet. Extra AK mannen? Inzetten op een late uitval van types als Fortunato, Soler, Dunbar, Ganna? Uiteindelijk voelt het gokken/hopen op dat al mijn sprinters er aan blijven hangen als hetzelfde soort gok.

1 2 ... 49 ... 55 56

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.