Pijnlijk was het wel en je moet jezelf even vermannen. Bij de selectie reveal dacht ik dit keer heeft ie het echt sowieso fout gezien maar ik heb hem vanmiddag als eerste toegegeven dat hij er wederom een neusje voor heeft 🫡
En ja, nog opgesteld ook 🤯
Een heleboel vals plat en dan 1.4 kilometer aan 5%.
Ook belangrijk, er is geen driekilometerregel omdat het een officiële klim is, dus de klassementsrenners zullen van voren willen zitten.
Eerste tiebreaker die nu telt is vaakst bovengekomen op col van tweede categorie, (dan van derde en vierde categorie), en dan algemeen klassement, dus: Ja.
Echter als Verre, Nicolau of Vino Junior in de vlucht zit heb je een probleem, en alledrie zullen hier een doel van maken.
Zingle gaat bij mij wel mee voor morgen, al was het alleen maar voor de waarschijnlijke teampunten. Las dat ie zelf had aangegeven dat het allemaal wel meeviel, dus misschien gaat ie nog wel meesprinten ook.
Ik heb het stukje ook gelezen. Het lijkt mee te vallen door de lacherige manier van schrijven maar als jij je schouder na een val ontwricht en daarna nogmaals bij het aanpakken van een gelletje dan ga je dat de dag erna wel voelen. Er is een kans dat hij morgen afstapt en dan heb je helemaal geen punten. ik durf het niet aan en heb Tulett erin gefietst naast ving, Pedersen, Ciccone, gruwel, anialkowski, Turner, Pidcock en VDijke.
Tsjah, die twee die je noemt heb ik gelukkig niet, want dat zouden flinke breinbrekers zijn. Dat gevoel heb ik bij mijn types Aular en Gruwel toch minder. Daar stel ik wel tegenover Aniolkowski en van Dijke (vooral ook vanwege zijn val). Maar als ik die er uitlaat weet ik ook niet zo goed wie ik er voor terugzet. Extra AK mannen? Inzetten op een late uitval van types als Fortunato, Soler, Dunbar, Ganna? Uiteindelijk voelt het gokken/hopen op dat al mijn sprinters er aan blijven hangen als hetzelfde soort gok.
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.