Ja, heb hem ook, maar zou zeker niet opgeven voor goud nog hoor want 50% heeft hem. Als je verder goede keuzes hebt gemaakt qua klimmers/klassementsmannen dan kan het echt nog wel.
Al wordt het inderdaad wel wat lastiger. Ik sta nu op 22% en durf na de eerste week pas echt te zeggen of 95%+ uit zicht is.
M.b.t. wens gouden wissel. Deze gaat er niet komen in grand tours.
Ik begreep wel dat Scorito gaat overwegen om een budget neer te zetten waarmee je 20 tot 25 renners mag kiezen. Dus je mag er 20 kiezen, maar ook 25 en dan meer goedkopere mannen. Dit om dan pech op te kunnen vangen op een andere manier. Dit zou ik mooie tactische toevoeging aan het spel vinden.
Gaudi lijkt zich in het het winnende team aan het rijden. Wat een prestaties vandaag en gisteren. Bernal ook heel goed bezig. Jammer dat hij op de bank de plaats van Ganna warm hield. Van Ganna had ik meer en van Benal minder verwacht deze rit. Maar ik ben (voorlopig) wel blij dat Bernal in mijn team zit, die lijkt toch heel goed in vorm te zijn.
Maar het idee is dat je door pech dus heel veel renners kan verliezen en dat 20 dus te weinig is soms voor de 9 van je dagopstelling. Dit gebeurt mij jaarlijks. Om die frustratie eerlijk op te lossen heb je dan "slimme" goedkope picks voor bij renner 20-25 binnen budget.
Zo nu eerst even zeiken op mezelf. Neem ik Fabio Christen mee oa voor dit soort etappes, stel ik gisteren toch zingle op en zet Fabio op de bank omdat ik dacht dat ze wel weer voor pidcock gingen. Vervolgens denk dat ik dan wel
moet kijken of hij ook daadwerkelijk start. En inderdaad, vergeten door drukke 1e werkdag.
en dan ff klagen op dit k spel. Neem ik 2 visma's mee omdat ik echt dominantie van ving verwachte (en die lijkt vooralsnog te kloppen) ben ik er al weer 1 kwijt.
verder vandaag wel de goede keuzes gemaakt met opstellen van 5 ak en 4 sprint die ook allen punten pakten.
Vroegah, in de goeie ouwe tijd, waren Scorito selecties 16-20 renners, waarbij je zelf voor zekerheid kon kiezen door 20 renners te selecteren, of je budget in 16 duurdere renners te steken.
Was meer een opmerking over het verwijderen van features, om ze later opnieuw als "nieuwe" feature weer terug te brengen als een grote nieuwe update.
20-25 renners zou een zinloze wijziging zijn. Nu al is het op veel parcours, waaronder deze Vuelta, zo dat je extra renners eigenlijk geen meerwaarde meer hebben tegen de tijd dat je bij renner 20 bent. Had ik de mogelijkheid gehad, dan zou ik deze Vuelta denk ik met 18 renners gespeeld hebben.
Tim van Dijke zien we voorlopig even niet van voren in de Vuelta: 'Blij dat ik mijn heup niet gebroken heb'
Dan neem je 6 sprinters mee en ligt 33,33% er na etappe 2 al af.. Dat na een vergelijkbare Tour.
Dit was mijn allerlaatste jankpost over dit onderwerp overigens. Sorry jongens. Kan niet wachten tot etappe 5 aanbreekt. Hopelijk dan weer terrein terugwinnen😎
Morgen vlucht of toch sprint? Als de betere en sterke klimmers ook wat mannen meenemen die op vlakke daarna nog wat kunnen dan is vlucht toch niet kansloos? Frigo,dunbar, soler, vine, fortunato, sheffield ect? Paar van die mannen erbij, groepje van man of tien en het zou moeten kunnen.... ik speel morgen denk ik alleen ving en ciccone van de ak mannen en de rest verzamel van vlucht en sterke sprinters.
Wat te denken van Pidco k? Ik kan er geen pijl op trekken.
etappe 1: 9e in de massasprint. Hij is goed
etappe2. 10e in een veld met goede klimmers. Laatste stuk was te lang te steil. Achteraf geen verrassing. Hij lijkt nog steeds goed.
etappe 3. Ik verwacht dat hij mee moet kunnen doen. Zeker met de oplopende finish naar 7%. Eindigt 23ste...
Logisch of niet?
Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.