Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 53 54 55 56
Jommelb
Guido Maltempi
Aniolkowski gisteren 174ste op dik 10 minuten, dat lijkt me geen goed voorteken. En Foldager is ziek...

Thanks! Die haal ik er dus ook uit. Toch jammer dat ik dit gisteren niet wist, dan had ik waarschijnlijk Bernal opgesteld🥲

ivo001
oli4g
Vingegaard en Gaudu gooien het zeker op een akkoordje dat die tweede rood kado krijgt vandaag. Zo ka...

Pedersen moet wel top 2 finishen om het groen over te kunnen nemen van Vingegaard. Al kan dat natuurlijk wat minder zijn als hij de tussensprint weet te scoren.

KV
Guido Maltempi
Aniolkowski gisteren 174ste op dik 10 minuten, dat lijkt me geen goed voorteken. En Foldager is ziek...

Heel leuk om dit weer te lezen 3 dagen na start van het spel. In de artikels die ik voor de start las, zag hij het 100% zitten. 

bdebouwer

Lijkt er toch op dat de sprinters er niet worden afgereden en dat het een normale sprint gaat worden. 

bdebouwer

Abandon VPP. Toch ook gekozen door 27%.

mirkodek
bdebouwer
Abandon VPP. Toch ook gekozen door 27%.

En uitvaller nummer 2. In de Tour viel het over het algemeen de goede kant op, nu vooralsnog pech. 

nasibal

Ik was voor de vuelta al toe aan scoritovakantie, maar met zingle ipv aular, Tiberi ipv kuss en vpp ipv wie dan ook gaat het nog een zware drie weken opstellen worden. Alles voor de BOTS zullen we maar zeggen.. 😂

KV

En vandaag dan plots een rustige sprintersrit met 3000 hm in 70km en natuurlijk de helft van mijn sprintersploeg op de bank. 
Pff. Word er met de dag ook moedelozer van. 

Dakota
KV
En vandaag dan plots een rustige sprintersrit met 3000 hm in 70km en natuurlijk de helft van mijn sp...

Je bent niet de enige ...

OneTrickPony
nasibal
Ik was voor de vuelta al toe aan scoritovakantie, maar met zingle ipv aular, Tiberi ipv kuss en vpp...

Ah, ik was al bang dat ik de enige was.

Vandaag ook nog wat sprinters op de bank gezet om het feest compleet te maken? 

TimTornTeut
nasibal
Ik was voor de vuelta al toe aan scoritovakantie, maar met zingle ipv aular, Tiberi ipv kuss en vpp...

is het niet een beetje te vroeg om Tiberi al af te schrijven? Snap dat het qua teampunten wel zuur is dat je nu al een Visma tekort komt. 

Rafał Kišerlovski

Lm wissel dagopstelling: VPP voor Foldager 😂

Dekkerony
Dakota
Je bent niet de enige ...

Nee dat zal maar op het laatste moment Phillipsen eruit gooien is nu wel zuur zeg. Maar hoe dom kanj je zijn als Lidl-trek zijnde met gisteren als top favoriet 2e worden en vandaag met vol gas op de laatste klim ook de top favoriet te zijn gewoon op het dooie akkertje naar boven te rijden. Maar goed gelukkig nog wel 4 van de 6 sprinters opgesteld en dan maar hopen dat Gaudu min. 8 plekken hoger eindigt door het opstellen van 2 ploegmaat.. 

Dakota
Dekkerony
Nee dat zal maar op het laatste moment Phillipsen eruit gooien is nu wel zuur zeg. Maar hoe dom kanj...

Ai ja dat is heel zuur ja. Snap dat ook niet inderdaad van lidl, heb gelukkig zelf ook 4 sprinters opgesteld en 2 ploegmaten van Gaudu, dus hopelijk pakt hij de trui. 

oli4g

De aankomst is niet helemaal vlak hé, 2km aan 3% en de laatste 500m aan 5%. Ook redelijk wat bochten.

Fieljepper

Morgen is de TTT en Lidl is ook gewoon een ploeg met klassementsambities... Ze maken nu een prima kans op de ritoverwinning zonder dat ze zich de hele dag krom hebben moeten trekken. Met de finish kan het nog zomaar Pedersen zijn dus het is balen (ik was er ook niet vanuit gegaan) maar ook niet heel raar...

OneTrickPony

Ik snap vooral niet dat de kopgroep maximaal maar 3 minuten heeft gehad, terwijl het peloton zo de berg op rijdt. 

Zadelpen

VPP ❌

Deze game vermoord mij zo vaak. Zit 9 van de 10 rondes aan de verkeerde kant van het dubbeltje. Ik trek het haast niet meer. 

Zadelpen

VPP ❌

Deze game vermoord mij zo vaak. Zit 9 van de 10 rondes aan de verkeerde kant van het dubbeltje. Ik trek het haast niet meer. 

nasibal
TimTornTeut
is het niet een beetje te vroeg om Tiberi al af te schrijven? Snap dat het qua teampunten wel zuur i...

Ja vooral dat laatste is een probleem. Tiberi zelf kan nog wat worden, maar gaat wss niet meer veel beter rijden dan kuss. 

Valvuillerdemoz

Vanmorgen VPP erin voor TvD. Lekker van de regen in de drup! 🙄

ProScoritoManager

Vandaag redelijk ingezet op een sprintersscenario (alleen Aniolkowski op de bank). Alleen overall niet ingezet op een zwaar sprintteam, dus ben benieuwd hoe mijn drieëneenhalve (vDijke vraagteken) sprinter het er van af gaan brengen.

Wielrenfan3
KV
Massasprint is gewoon ondenkbaar met die bergen waar Lidl sowieso rap zal rijden om ten eerste (voor...

Ok duidelijk. Waar koop je trouwens die glazen bol? Dan weet ik waar ik niet heen hoef 🤣

Nijmos

Ik snap niet dat mensen al hun sprinters op de bank hebben gezet. Dit scenario was reëel en dan weet je wie er vooraan zitten. Een ander scenario was ook reëel maar dan zijn er 120 man die in de top 5 kunnen rijden.

ditisdavid

1, 6, 7 en 11 is niet echt wat ik voor de ronde in gedachten had, maar wel stukken beter dan zaterdag en ook duidelijk bovengemiddeld. Pedersen, Mihkels, Van Dijke (oké, die heeft een excuus) en Gruel blijven echter voor verbetering vatbaar.

1 2 ... 53 54 55 56

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.