Scorito Vuelta 2025

1 2 ... 53 54 55 56
KV
Wielrenfan3
Ok duidelijk. Waar koop je trouwens die glazen bol? Dan weet ik waar ik niet heen hoef 🤣

Haha. Mooie uitspraak idd. 
Maarja, als Lidl geen ritten meer wil winnen, is dat hun keuze natuurlijk. 

mirkodek

Vooralsnog blij met m'n keuze voor Turner. Vernon thuislaten ipv Zinglé vooralsnog minder succesvol.

Pedersen valt tot nu toe tegen.

Scratzz

De 2e sprint waar Pedersen helemaal alleen zit. Dit is wederom wel heel erg matig gereden van de Lidl-ploeg. Anders eindigt hij gewoon top 3.

minibakfiets

2x Visma, 4x uae en dan kan ik 2x Lidl of 3x Bora. 

wat denken jullie Bora voor Lidl?

Nijmos
Nijmos
Ik neig hier ook naar, maar vooral omdat Philipsen zo slecht klimt. Als Philipsen een betere dag hee...

Gelukkig was ik eigenwijs, kv;)

Valvermeer

Wat vonden we Van Dijke? Eindigt 41e en hij liet duidelijk lopen die laatste 200 meter. Zal die er zaterdag weer staan? Ben wel benieuwd naar een interview met hem

Nijmos
Valvermeer
Wat vonden we Van Dijke? Eindigt 41e en hij liet duidelijk lopen die laatste 200 meter. Zal die er z...

Zaterdag stel ik hem in principe weer op. Zo veel smaken zijn er ook weer niet in zo'n sprint.

kevinraar

slechte dag met 160 punten alleen pedersen silva anoilwoski van uden en marit in de punten sta op maar 39.9

Nijmos
minibakfiets
2x Visma, 4x uae en dan kan ik 2x Lidl of 3x Bora.  wat denken jullie Bora voor Lidl?

Ik denk vooral dat die meerwaarde van die 4e uae vrij beperkt was. Maar ik zou lidl doen, omdat het waarschijnlijk mads en ciccone zijn die nog heel veel truipunten pakken.

Dekkerony
minibakfiets
2x Visma, 4x uae en dan kan ik 2x Lidl of 3x Bora.  wat denken jullie Bora voor Lidl?

Ineos

kevinraar

ik heb voor de ploegetijdrit 1x visma  2x uae 2x lidl 2x ineos 1x bora 1x fdj

valowitz

Zijn er nu nog 2 sprint- en 15 niet-sprint etappes? 

Laatst gewijzigd
SonnySide
Nijmos
Ik snap niet dat mensen al hun sprinters op de bank hebben gezet. Dit scenario was reëel en dan weet...

De mensen die hun sprinters op de bank hebben zullen blij zijn met dit bericht na afloop van de etappe ;)

valowitz

Worden er morgen nog trui punten en team-trui punten uitgedeeld? Weet iemand dat? 

Loetranski
valowitz
Worden er morgen nog trui punten en team-trui punten uitgedeeld? Weet iemand dat? 

Was ook heel benieuwd en heb het gecheckt (zowel voor Scorito als voor de Vuelta zelf). In het Vuelta reglement staat er volgens mij niks over: https://storage-aso.lequipe.fr/ASO/cycling_vue/12-lv25-reglamento-ingles-tecnico-v6.pdf, maar in dit artikel staat dat er geen punten worden uitgereikt voor de puntentrui: https://www.cyclingoracle.com/en/blog/vuelta-2025-prediction-points

Scorito (team)trui punten worden wel gewoon geteld!

Nijmos
SonnySide
De mensen die hun sprinters op de bank hebben zullen blij zijn met dit bericht na afloop van de etap...

Ik heb van tevoren een soortelijk bericht geplaatst. En natuurlijk snap ik best dat je wat sprinters thuislaat. Maar om dan de nummer 2 in de odds philipsen eruit te laten voor de truipuntjes van ayuso of een longshotvluchter met een naam als soler of frigo..

Loetranski

Heb een berekeningetje gemaakt aan de hand van de Procyclingstats TT scores van de renners van 5 interessante ploegen:

INEOS gemiddelde PCS score renners 1804
Visma gemiddelde PCS score renners 1629
Groupama gemiddelde PCS score renners 1313
UAE gemiddelde PCS score renners 1290
Lidl - Trek gemiddelde PCS score renners 663

Dit zegt natuurlijk niks over huidige vorm, specifieke training op TTT's, of incentives van de verschillende ploegen, maar wel interessant om mee te wegen in je opstelling voor morgen.

hajeje

Zal ik Ganna of Vingegaard cappen?

pirazzi

Vingegaard.

Zadelpen

Ik denk dat Jumbo morgen een optater krijgt. Mannetje minder, en Kuss. En dan rijdt Bernal verder door in het rood.

hajeje
Zadelpen
Ik denk dat Jumbo morgen een optater krijgt. Mannetje minder, en Kuss. En dan rijdt Bernal verder do...

Ik hoop het van harte met mijn 3x Ineos. Maar moet je dan Ganna of Bernal cappen?

Laatst gewijzigd
Fieljepper
hajeje
Ik hoop het van harte met mijn 3x Ineos. Maar moet je dan Ganna of Bernal cappen?

Qua cap maakt het niet uit. Zelfde punten ongeacht hoe ze finishen ten opzichte van elkaar.

Maar er is dus weinig vertrouwen in UAE?

hajeje

Stel dat jouw renner buiten de eerste 4 van zijn ploeg eindigt. Krijgt dan toch de punten van zijn team?

ThiasPinarello
hajeje
Stel dat jouw renner buiten de eerste 4 van zijn ploeg eindigt. Krijgt dan toch de punten van zijn t...

Ja, hele team krijgt de punten, ongeacht de eigen positie van de renner.
Alleen geen teampunten (10) voor de overwinning. En dus ook truipunten voor de klassementen.

hajeje
Fieljepper
Qua cap maakt het niet uit. Zelfde punten ongeacht hoe ze finishen ten opzichte van elkaar. Maar er...

UAE zou ook wel kunnen ja. Lastig. Ineos, VLAB en UAE zullen wel top 3 worden?

1 2 ... 53 54 55 56

Log in via je wielerflits.nl account om deel te nemen aan de discussie.